|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zo las ik het ook niet Overigens was de vloer niet alleen glad van het gooien van glazen bier, maar ook van alle dronken droppies die hun glazen niet meer rechtop konden houden. En laten dat er nou veel wezen.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-01-2008 23:23] |
|
Ik wou wel ff nog zeggen dat dat filmpje op youtube, van die pit, wel lachen is. Een café is om bier te zuipen en een concertzaal is om uit je dak te gaan en zo veel mogelijk mensen daarbij mee te sleuren.. metal is een mannen sport is.. Maar dat ter zijde (-rups haha....). Dat de vloer nat was was wel vaag ja. Maar dat is juist extra lachen. Want zo gaan de mensen die altijd blijven staan in een pit. Ook een keer onderuit.. Zo ook ik dus, ja. Hoort er bij ja. [Dit bericht is gewijzigd door Bash op 29-01-2008 7:24] |
|
quote: Kom op nix ff een herkansing na het cancellen van Prosti Disfug vorige keer! Wij zijn er ook! see you at occultfest! |
|
Ik kan niets beloven hè! Moeten de mensen van de visite ook maar leuk vinden . Mmaybe! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja Hedon was weer zo`n optreden waarvan je zegt " 1 om het jaar goed mee te beginnen" en dat was het ook , met vrienden uit Zweden was het helemaal compleet. Gelukkig sta ik niet op de foto :D. ik vond alleen mother misery er niet echt tussen passen, maar dat is weer persoonlijk. Verder, heb ik een week last gehad van m`n nek. En zo hoort het als je op zo`n feest uit je dak gaat . Wat dat betreft mogen ze wel weer terug komen ;P Zowel TLP als Entombed . Teddy`s Lair: "It`s not the cutness outside, but the evil within" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |