|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Foto's |
|
quote: Donders! Mooie plaatjes weer ghehehe. |
|
Charming, ja I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Staan best leuke foto's tussen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Gisteren effe met Dismember komen kijken bij Entombed...wat een extreem zat feestje hahaha...en wat een gave gasten van Entombed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tuurlijk, maar ze zijn niet allemaal even charmant. Mensen trekken rare bekken als ze in de pit staan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Uhuh, het niet charmant zijn van metalheads uit zich alleen in de pit. En zelfs dan ook alleen maar omdat ze rare bekken trekken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik had nog gehoopt dat Dismember even kwam meebrullen. Maar kolere, Entombed speelde de hele toko plat. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Amen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zal wel weer aan mij liggen maar dat vind ik altijd zo kansloos. Als je er niet tegen kan drink het dan gewoon niet. |
|
quote:De vloer was glad ja, ben ook twee keer gevallen en ik heb nu nog enorm last van m'n schouder.. |
|
quote: Tsja zeg dat tegen die lui dan ofzo. |
|
quote:goh vrijdag ook al. Ofnie buurman? |
|
quote:Doe jij dat maar ipv er hier over te ouwehoeren, doos. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Waarom? Mij boeide het verder niet. Zie overigens ook niet in waarom jij je er nu weer mee moet komen bemoeien, je was er niet eens zeikstraal. |
|
Next. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja Podium Hoogeveen volgend weekend, jij ook? |
|
quote:Dat klopt, ik kom namelijk enkel op gave concerten, en ik had gewoon zin om eens even op je te zeiken. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben wel in het dorpke ernaast die avond. Dus het zou zomaar per ongeluk kunnen. Maar ik had nog geen planning die kant op, nóg niet. Wel een overload aan podium hoogeveen muntjes. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh best hoor. Genoeg gave concerten in Zwolle, durf je nog steeds niet? quote: Goed excuus om die te komen uitgeven in Podium [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-01-2008 18:06] |
|
Enkele afterparty fotoos Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Want het bier daar is zó zalig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nou ontzettend. Ik neem mooi wel een lepel mee voor die lekkere schuimlaag op het biertje. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |