![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Helrunar - Baldr Ok Iss (l'album) Nog maar eens proberen dan... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Von Branden .... ![]() |
|
Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Slotje! ![]() |
|
![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
wie heeft medelijden en post in dit topic i.p.v van dat Pink Vlooit onzin tipoc ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
![]() Helrunar - Schwarzer Frost Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
kijk dat zijn nog eens voorbeeldige ZM gebruikers ![]() Paysage D'Hiver-Nacht 1 Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Full Blown Chaos - Rise & Fight ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Phideaux - Doomsday Afternoon. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
mijnes was eerst > < NP: Joy Division-Excercise One Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Disillusion - Gloria ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: ![]() Dream Theater - The Dark Eternal Night van Systematic Chaos. Op de lelijke titel na kan dit album me weer boeien in tegenstelling tot de laatste 2. [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 25-10-2007 16:35] ![]() |
|
Benighted - Forsaken ![]() ![]() |
|
quote: Oeee die is indd errug lekker!!! Hier speelt Disillusion nog steeds... ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Haha, daar gaat je titel, GrindMaster! Lain gooide per ongeluk die van mij dicht, maar gelukkig hebben we de titel nog. ![]() ![]() |
|
nou, nou wat ben ik blij , wat een pret. eindelijk de hoop om mijn eigen titel een weekje in de lijst te mogen aanschouwen... ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Het leven van een verliezer is zwaar, hè? :') ![]() |
|
moet jij alles van af weten Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Damn niggas, kunnen jullie zelfs hier niet on topic blijven? ![]() ![]() ![]() NP: Sentenced - Excuse me while I kill myself. Bruce Banner ![]() |
|
NP: Kan Best Moeilijk Zijn - HOOR! Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Porcupine Tree - Fear of a blank planet. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Mijn broertje die een nog niet eerder gehoorde Darkthrone riff speelt; godsamme wat een lawaai ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Fall of Serenity - The Crossfire ![]() |
|
Nile - Von Unaussprechlichen Kulten ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |