|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een nieuw magazine met een iets andere aanpak, van de voormalige Headache-redactie: A BRAND NEW LIFESTYLE MAGAZINE ABOUT ROCK AND METAL That is FURY! FURY! goes beyond the conventional borders of the common rock and metal magazines and not only writes about music, but —in a unique manner— also about the lifestyle that is connected with it. With the arrival of several louder styles of music, a rebellious culture came into existence, which did not only express itself into music, but also in lifestyle, which became a very important manner for musicians to express themselves. This attitude was transmitted to the fans. This ‘lifestyle’ is, to this day, an expression in which fans can identify themselves. FURY! focuses onto a wide rock and metal-audience in several age categories, with a wide interest in rock and metal music, lifestyle and related events. On top of the interviews, reviews, concert- and festival descriptions, upcoming tour/concert guides, album of the month, and prize winning quizzes, FURY! will pay a lot of attention to: fashion, instruments, transport, studios, record labels, endorsements, band coaching, booking agency's, roadies, technicians, tattoos, customized bikes & cars, background stories, artist-biographies and hobbies, etc. In this, FURY! distinguishes itself from other rock and metal magazines. FACTS: Monthly magazine, 11 editions a year Minimal production 10.000 copies Between 80 and 100 pages full colour FURY! will cover all music influencing or resulting from rock and metal Will be sold in The Netherlands and Belgium Distribution The Netherlands: Betapress BV Belgium: Imapress NV http://www.fury-mag.com/magazine.html Bareuh... |
|
is daar uberhaupt nog vraag naar? Je moeder. |
|
en wat kost t.... al dat gekleurde papier? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Oude media zijn deaud. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Mwah.. Er zijn mensen die graag wat te lezen hebben op de plee of in de trein of het vliegtuig of in de kroeg.. Ik sleep mijn laptop dan toch niet meer hoor. |
|
Ja maar hij wil zich graag even bewijzen met zijn exclusieve GeenStijl-taalgebruik. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Helaas slinkt deze groep mensen. Betaalde magazine's en kranten hebben al tijden te kampen met dalende oplage's of hebben de grootste moeite dat te voorkomen. Vooral onder jonge mensen is het animo om nog een abo af te sluiten klein. Mensen willen niet meer betalen, omdat ze er op het internet ook niet voor hoeven te betalen. Gratiesj is het steekwoord. Vandaar dat gratis kranten en magazines wel goed lopen. Met mijn media-opleiding word ik hier dagelijks mee geconfronteerd. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Kudt, ik ben busted. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Wat ik begrepen heb is de website (welke bijdragen van over de hele wereld gaat bevatten) in het Engels, en het magazine (wat zich gaat richten op de Nederlands/Vlaamse markt) in het Nederlands. Of er behoefte aan is? Weet ik niet. Ik breng dit hier even onder de aandacht om de mannen een handje te helpen. Bareuh... |
|
quote: Membership for The Netherlands € 39,95 per year (11x) Membership for Belgium + rest of Europe € 44,95 per year (11x) Bareuh... |
|
Een blad over metal en 'fashion'. :') ! |
|
Minimaal 10,000 exemplaren. Da's toch best kut als je verkoop dan blijkt te blijven steken op 500. Waar baseren de heren hun cijfertjes op? De oplage van Aarschok of zo? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja dat verbaasde me nog wel het meeste... of ze hebben een dusdanig enorm startkapitaal dat ze enorm veel gratis weg kunnen geven om een beetje naam op te bouden (anders blijf niet slechts 1x met 9500 onverkochte exemplaren zitten...) ik vrees dat dit niet lang zal bestaan Je moeder. |
|
Headache was indertijd een drama als het om actualiteit ging. Ik denk dan ook niet dat ze nog een keer in deze valkuil gaan lopen en eerder voor artikelen gaan zorgen die een wat langere houdbaarheidsdatum hebben. |
|
quote: Mij is verteld dat er een uitgebreid marktonderzoek is geweest. Daar zullen de cijfers wel op gebaseerd zijn. Ik vind het zelf eerlijk gezegd ook vrij veel, 10.000. Bareuh... |
|
quote: Noob. Binnen een subcultuur is ook sprake van heersende trends en mode. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Hij moet toch patsen over zijn heersende colbertjes man, snap dat nou ... Ik wens ze succes bij Fury, maar heb er zelf weinig interesse in ... ben ook bang dat die 10.000 behoorlijk hoog ingezet is. |
|
quote: zo denk ik erook over. ik kan ook niet goed inzien wat dit blad toevoegt aan datgene wat er al bestaat (en wat betreft de competitie met internet, dat lijkt mij helemaal een verloren strijd). Misschien zou dit blad eerst maar eens als internetmagazine moeten starten?? |
|
quote: Toch is je stelling niet helemaal waar. Kijk naar het imago en het succes van NRC Next. Mensen zijn heus bereid te betalen mits er (nog) geen gratis vergelijkbaar medium is. Bij NRC Next was dat duidelijk het geval. Nu is het wel moeilijk met bladen die zich specifiek op metal en/of rock oriënteren. De doelgroep is an sich al klein en in principe spreekt een blad als dit slechts enkele segmenten van 'de markt' aan denk ik. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: No shit Sh3rlokc. Jammer alleen dat metalheads al zo'n 20 jaar hetzelfde dragen. Niets mis mee overigens, maar om die verschijnselen nou onder de loep te nemen... |
|
quote: sorry, daar klopt niks van. de "mode" verandert, ook bij "metalheads". dit geldt niet alleen voor kleding maar ook voor muziek. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-10-2007 10:06] |
|
o |
|
quote: OK, je begrijpt zelf ook dat die 20 jaar klinklare onzin is. Vraag maar aan Wansmaak ofzo, die weet wel hoe het zit. Daarbij, ook jij moet wel kunnen bedenken dat vroegâh de deviantie die sommige metalheads tonen qua kleding niet geaccepteerd zou worden. En, metalheads op concerten kleden zich anders dan op hun werk (grosso modo), dus daar gaat die uniformiteit over de afgelopen 20 jaar al helemaal niet op. En verder, kleding is niet het enige wat aan mode onderhevig is. Kijk maar naar de make-up van Rajackar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het is maar dat je het weet. Dan maak je zulke fouten niet meer de volgende keer. |
|
quote: Het zal aan het tijdstip liggen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |