|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel de slechtheiligman is weer onderweg naar Ermelo. Op 30 november legt hij aan, aan de kade in Hardrockwijk met zijn grote op kolen gestookte Hummer oceaanstomer waar mee hij tonnen giftige zwarte rook het luchtruim in braakt. Satanklaas wordt op deze reis vergeld door zijn twee ontrouwe Corpse Paint Pieten te weten: Dani Bierfilth en Abbathtoir. Gereden op zijn helhond zal hij rond 20.00 uur de deuren van JC Plaza intrappen en iedereen op zijn weg vermorzelen. On stage zullen er enkele zondaars stevig beloond worden, en de braverikken mogen de hele terugreis naar de onderwereld nadenken over hun gebrek aan zonden. Je zou bijna vergeten dat er ook nog bands spelen, maar zelfs daaraan is gedacht. Maar liefst drie bands zullen je compleet van je sokken afrossen: The Lucifer Principle Stronghold Volundr De zaal gaat open om 19.30 Het adres is Raadhuisplein 8-10 in Ermelo. Telefoonnummer: 0341-561831 Meer info is te vinden op: http://www.noordgelderschmetaal.nl |
|
Aanwezig! Vorig jaar was echt geniaal, hele avond in een deuk gelegen. see you at occultfest! |
|
Verdomme, leuk hoor in 2 bands spelen... mis je dus dit soort ongein... Veel plezier daar! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Mayo! Ga je ook nog mee naar Satanklaas? Wij gaan sowieso dus je kunt met ons meerijden! see you at occultfest! |
|
Ermelo of all places Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Had ik niet in de planning staan, maar wie weet. Thnx voor aanbod, ik laat het je op tijd weten. |
|
quote: Nou Mayo ik zou gewoon meegaan want Satanklaas heerscht! see you at occultfest! |
|
Satanklaas overheerscht meer!!! |
|
quote: Ik bel je vanavond even terug, zag gister pas te laat je telefoontje |
|
Ga je nog mee naar Satanklaas mayo? Lachen! see you at occultfest! |
|
Het wordt steeds gekker!!! In de aankomende maanden wordt er een Satanklaas nummer opgenomen, die komt in november 2008 uit. Hoe en wat zal denk ik een leuke verrassing worden, en vooral ook met wie. |
|
quote: [argwaan] Ben jij soms iets van plan mevrouw Witch?[/argwaan] |
|
quote: Neehoor je kent ons toch? Maar t is gewoon erg gezellig en Satanklaas is gewoon geniaal. see you at occultfest! |
|
quote: |
|
't Lijkt me geweldig, maar waarom zo ver weg? dus |
|
Ze kunnen moeilijk Ermelo gaan verplaatsen omdat jij dat zo nodig wilt hee. |
|
Hey Witch, ik ga mee ghehehehehe |
|
quote: Cool! U krijgt nog nadere informatie omtrent vertrektijden etc. Maar u wordt bij huis opgehaald en thuisgebracht. see you at occultfest! |
|
Cool, die service wil ik ook wel eens..... |
|
quote: tja beetje ver omrijden, eerst van fort naar zwolle, dan naar biddinghuizen, ermelo, biddinghuizen, zwolle en fort hell yeah! Kom je ook bij ons in de buurt wonen! see you at occultfest! |
|
Hoe laat begint eerste band? Want 19.30 is wel erg vroeg! see you at occultfest! |
|
23.00 - 23.45 The Lucifer Principle 21.45 - 22.30 Stronghold 21.30 - 21.45 Satanklaas & Corpse-Paint Pieten 20.50 - 21.20 Volundr 19.30 Zaal open Entree: 4,- Powered by: Amcron Stage Accompany RCF |
|
Kick! Vanavond al! Zo de auto maar eens starten richting Zwolle om miss mayo op te halen en dan maar eens richting Ermelo toeren. see you at occultfest! |
|
Zo de auto starten? Tussen half 8 en 8 zijn jullie hier toch? |
|
quote: Ja ha maar het is nog geen zeven uur en dan gaan we weg. Zag net dat het rond 20.30 begint dus dan zijn we mooi op tied. see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |