IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 30 nov Satanklaas: The Lucifer Principle, Stronghold en Volundr in JC Plaza, Ermelo Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-11-2007 18:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2007 18:38 schreef the witch het volgende:
Ja ha maar het is nog geen zeven uur en dan gaan we weg. Zag net dat het rond 20.30 begint dus dan zijn we mooi op tied.

Pfew, was nog aan het eten hehe.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-11-2007 19:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Noh, ben er helemaal klaar voor.. kom me maar haaaaaluhhn!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2007 2:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zoooo, nou dat was gezellig weer. Volundr mocht aftrappen, schijnt een pas beginnende band te zijn en dat was te merken. Ik vond het in ieder geval niet wat. Vervolgens kwam Satanklaas nog even langs die een aantal mensen in het publiek naar voren haalde. Satanklaas was wel goed in improviseren, hoera! The_witch dacht dat ik naar voren zou moeten komen, maar Metalteacher had stiekem al geregeld dat zij degene was die naar voren moest (ehehehe, wie een kuil graaft..)

Gelukkig mocht Metalteacher er zelf ook aan geloven en leeeeeuk dat hij het vond..

Hierna kwam Stronghold de condooms van het podium vegen, jeeej.. actie! En uiteindelijk sloot The Lucifer Principle af met een bende herrie en zorgde ervoor dat de vloer zeiknat werd van het zweet. Binnen was het gelukkig niet te koud..

Tafelvoetballen is fun na een boel biertjes, biertjes waren overigens ook goed te doen (Noord Geldersch Metaal Biertjes, mjammie! Helaas wel te vroeg op).

Oja..

*horns*

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-12-2007 2:13]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com