|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, ga je Jenje? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
*klein schopje* er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
vanaaf! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik verveel me de tering. Nog een plaatjesdraaiert nodig misschien? |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
dus: - Julia - Judge M. - Audiophile - Sebosstiaan [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 08-12-2007 16:54] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Aight! |
|
Volgende keer een minimum leeftijd, klotekoters... |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Leuk avondje gehad en alle bands waren behoorlijk goed bezig. quote:Sjongejongejonge.. Krijg je eens een keer een daverend applaus en een paar keer een pit voor het podium, is het weer niet goed |
|
Er was er eentje met zwartenagellak en eyeliner, onze muziek is eigenlijk alleen voor de toegewijde echte metalhead, geen irritante puberende alto's met overzeasbroeken. |
|
quote: vind je dit nou zelf niet behoorlijk arrogant? |
|
quote:Het zou eens tijd worden dat er meer mensen 'arrogant' worden. Het is een verspilling van energie om dat soort pubergrillen te vermaken, wetende dat ze opgroeien en metal niet meer gaaf vinden. Sowieso is het tuig wat geen respect heeft voor de tradities en ethiek in de metalcultuur. Klok vaag ergens horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. EMO-intolerance is je naam, bah, hoe hypocriet. |
|
quote: speel je nou in een band omdat je het leuk vind of omdat je een soort rassenleer in de metal aan wil brengen, wees blij dat er iig wat volk naar je concerten komt en enthousiast is. face it, hoe triest dat volk ook mag wezen, een gedeelte groeit wel op als liefhebbers van metal. en ja, ik heb iets tegen emo's, maar kennelijk is jouw definitie van een emo anders dan de mijne |
|
Ik speel in een band voor de chicks Neuh, alhoewel ze soms wel wat luidruchtig waren, het is en blijft publiek. Zanger had ze toch wel even tuk.. Zanger: Hebben jullie misschien ook zin in Slayer? Alto's: JAAAAAAAAAAARGH! Zanger: Vette pech! Opzich is het niet erg om voor ze te spelen, zolang ze dan ook maar komen voor de muziek, niet om een soort speeltuin op te zoeken omdat het metal is om op een concertje te staan. Ach, misschien hadden ze geen doom verwacht. Het is wel zonde, ik had ze graag zien genieten van mijn band, het enige wat ze bij is gebleven van ons optreden is waarschijnlijk mijn zwembroek toen ik het podium opliep. |
|
Maar ik ben nog steeds arrogant en elitair! Get metal or die tryin'! |
|
quote: wel een beetje lekker gespeeld dan? |
|
Neuh, de toms die op de bassdrum staan hadden lamme klemmen. Dus de linkertom draaide om de horizontale as van me af en de rechtertom draaide verticaal van me weg onder mijn ride door als ik veel dubbelbass deed. Gelukkig hebben na twee nummers de geluidsman en de drummern van Another Messiah wel wat kunnen vastplakken en terugschuiven, maar je concentratie is weg. Zat er niet heel erg in mijn maag maar het besef dat het een top optreden was geweest als die toms het gewoon goed deden, want als je uitgaat van drie toms is improviseren op een snaredrum en floor tom toch wat lastiger. Ach ja, hebben we dat ook wel weer eens meegemaakt. Spinal Tap momentje |
|
quote: Ehhmmm, als je jezelf dan toch zo trui vindt, wat deed je dan in een zwembroek op het podium als ik vragen mag? |
|
quote:1 tip: hou dan tijdens het optreden je shirt aan en neem contactlenzen of ga naar de sportschool |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Ja maar drumkrukken blijven zo plakken op je bloten kont. @ Judge M. Tfoe! |
|
quote: had voor mij een thuiswedstrijd kunnen zijn maar ik wist dit van te voren en ben dus niet gegaan. als ik naar bands ga kijken die ik wil zien dan wil ik die niet zien tussen tieners, die heb ik al thuis. ik begrijp het wel. ik denk ook niet dat dit veranderd in het pitoreske Almere. |
|
quote: En.. zonnebankkuurtjeeeeh |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |