IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 8/12/07 Masters of Metal in De Meester Almere: Doom Metal Night oa Stone in Egypt en Nymphea Aurora Vorige pagina
Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 10-12-2007 20:02 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2007 19:55 schreef mascha het volgende:
had voor mij een thuiswedstrijd kunnen zijn maar ik wist dit van te voren en ben dus niet gegaan. als ik naar bands ga kijken die ik wil zien dan wil ik die niet zien tussen tieners, die heb ik al thuis. ik begrijp het wel. ik denk ook niet dat dit veranderd in het pitoreske Almere.

naaaaahh!

had ik speciaalvoor jou een doom-avond georganiseerd en dan kóm je niet!

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 10-12-2007 22:02 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-12-2007 22:08 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

agents of steel?

mascha
Usericon van mascha
Posted 10-12-2007 22:35 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2007 20:02 schreef Julia het volgende:
naaaaahh!

had ik speciaalvoor jou een doom-avond georganiseerd en dan kóm je niet!

nah, ik durf niet meer daar te komen, begin dit jaar werden er vrijwillgers gezocht en toen heb ik me opgegeven omdat ik graag wat meer wilde doen voor de metal scene in Almere en of Flevoland.... maar ben afgewezen omdat ik te oud was ... overigens niet jou schuld maar het was wel duidelijk dat men zich richt op de doelgroep onder de 20 a 25 ....

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 10-12-2007 22:46 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2007 22:35 schreef mascha het volgende:
nah, ik durf niet meer daar te komen, begin dit jaar werden er vrijwillgers gezocht en toen heb ik me opgegeven omdat ik graag wat meer wilde doen voor de metal scene in Almere en of Flevoland.... maar ben afgewezen omdat ik te oud was ... overigens niet jou schuld maar het was wel duidelijk dat men zich richt op de doelgroep onder de 20 a 25 ....

IMHO is een pop-podium geen jongerencentrum, dus daar mogen ze toch echt wel weer de subsidieregels gaan doornemen, maar..

aarghh
dan moeten ze ook niet zeiken dat ze geen vrijwilligers kunnen vinden
*zucht*

ps
ik wíst wel dat jij het was

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-12-2007 15:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 december 2007 9:49 schreef Jenje het volgende:
Ik had je toch een fikse lijst gestuurd
En weet je der nog eentje? Met Nymphea Aurora zoeken we nog een band voor een optreden, een niet al te grote naam die kan openen. Ik weet niet of jij doom metalbands kent die willen optreden met ons en IAAS...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2007 15:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2007 15:11 schreef Audiophile het volgende:
En weet je der nog eentje? Met Nymphea Aurora zoeken we nog een band voor een optreden, een niet al te grote naam die kan openen. Ik weet niet of jij doom metalbands kent die willen optreden met ons en IAAS...
Met jullie?
Oei .. daar stel je wel heul hoge eisen ....

Ik ken wel wat bands, meeste zul je denk ik zelf ook wel kennen, of die met jullie willen spelen zul je zelf uit moeten vinden. Msn of mail maar

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com