![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tweekoppig bestuur Azijnfabriek stapt op Bron: Rocknieuws.nl "Crisis in Azijnfabriek", kopte Dagblad De Limburger vrijdagochtend. Dat is niet voor het eerst, zo zal menigeen weten. Maar dit keer is het niet de lokale VVD die het voortbestaan van het Roermondse poppodium probeert te verhinderen, maar het bestuur van de stichting zelf. Deze verklaarde zich nog voor 1 januari op te heffen. Voorzitter May Seelen stelt dat het onmogelijk is om meer bestuursleden te vinden en dat het tekort aan subsidie niet voldoende is om Azijnfabriek als poppodium te laten continueren. "Daarmee is ook de kwaliteit van de programmering teruggelopen," aldus Seelen. Politieke onwil en de daaruit voortvloeiende financiële gevolgen zijn niet nieuw voor het poppodium in Roermond. Al eerder stond Azijnfabriek op punt van sluiten, maar telkens werd de problematiek tijdelijk onder de mat geschoven met tussentijdse oplossingen als lapmiddel. "We zijn al jaren aan het vechten om meer geld," zo zegt Seelen tegen Dagblad De Limburger. "En we zien dat het onmogelijk is om nieuwe bestuursleden te vinden om het in de statuten verplicht gestelde aantal van vijf te halen." Momenteel zijn Seelen en Jan Scheepers de enige twee bestuursleden. Tot begin 2008 zal Azijnfabriek hoe dan ook nog haar deuren open houden. Seelen: "De programmering voor het poppodium loopt in ieder geval nog tot in het nieuwe jaar door." Edit: http://www.azijnfabriek.nl/nieuws.php?id=137 [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-11-2007 15:51] ![]() |
|
Ook getekend ![]() |
|
Wat voor zin heeft dat als de mensen zelf al de handdoek in de ring gooien? Ga ze dan helpen in het bestuur ... ![]() |
|
Helaas zijn de laatste 2 bestuurders kapotgestreden. ik zou het aan de ene kant graag doen. echter kan het werk van bestuurder en vrijwilliger niet samen gaan. ik heb me de afgelopen jaren voornamelijk op de werkvloer ingezet....programmering, coördineren, barren, plannen, reclame en zelfs initiatieven uit eigen zak betaald omdat de Azijnfabriek me dierbaar is. Bands zoals Callenish Circle, Pentacle, Severe Torture, Cirith Gorgor, Vader, Nocturnal Breed, Malevolent Creation, Inhume, Occult, Dimenson F3H, Vreid, Engine of Pain.....en ik weet niet hoeveel andere metalbands er gestaan hebben. Daar wil ik graag mee door blijven gaan..... ...zaterdag gaan we er iig weer een geweldige avond hebben, die De Azijnfabriek waardig is ![]() ![]() |
|
ook getekend natuurlijk ![]() |
|
kreeg em net gemaild, ook getekend ofcourse. ![]() |
|
signed..! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Uiteraard ook getekend. Helaas blijft het met zo'n tenten altijd op en neer gaan dankzij tekort aan subsidie enz.. Hetzelfde verhaal al eeuwen bij de Boerderij in Geleen en Fenix te Sittard.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Uiteraard ook getekend. Helaas blijft het met zo'n tenten altijd op en neer gaan dankzij tekort aan subsidie enz.. Hetzelfde verhaal al eeuwen bij de Boerderij in Geleen en Fenix te Sittard.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Done! ![]() |
|
Ja hoe is het met de Boerderij eigenlijk? Dat vond ik wel een leuke tent. ![]() |
|
De precieze status van de Boerderij weet ik niet. We hebben al meerderemalen een afscheidsconcert of weekend gehad, maar maanden later wordt er toch weer wat georganiseerd. Afgelopen weekend was er volgens mij ook weer iets te doen (Avalon)...Dus zo nu en dan is er iets te doen. " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
quote:en het was er nog goed druk ook ![]() ![]() |
|
ook getekend ! ![]() |
|
Met z'n 2-en ook getekend! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Met al m'n mailaddressen getekend ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: hehe, heb je er zoveel dan? ![]() Ben er zelf nog nooit geweest (hopelijk eens in de toekomst dan hè ![]() ![]() ![]() |
|
Met 3 mailadressen getekend. ![]() ![]() ![]() |
|
Signed! Maar uh, zijn jullie nog maar met z'n twee'en omdat er zo weinig animo is??(Vrijwilligers?) en komt dit door verkeerde programmering? (Star bestuur?) Of wa..? Roermond is nou niet de kleinste plaats van Nederland. Er valt vast wat te regelen. (een uitwissel project met Zwolle/Utrecht/Groningen, whatever..?) i.i.g. Succes! [Dit bericht is gewijzigd door Coroner7 op 18-11-2007 1:19] Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying ![]() |
|
met 4 adresjes getekend. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Ik zag er voor het eerst Inhume. ![]() ![]() |
|
Polluted Inheritance en Orphange. Destijds beiden op hetzelfde label. Ook getekend natuurlijk ![]() ![]() |
|
Eerste wat ik zag daar was Lemur Voice geloof ik. ![]() |
|
Ook getekend natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote:Er zijn genoeg vrijwilligers en qua programmering in verschijlende stijlen muziek zijn er ook genoeg mensen die deze taken op zich nemen. Ik zelf 'voel' hier in Roermond al vele jaren dat de gemeente de Azijnfabriek liever kwijt dan rijk is en dat daarom deze dreiging van sluiting is nu. De gemeente weet gewoon niet wat ze met ons aanmoeten. Ze willen de zaal niet op de huidige plaats handhaven (midden van het centrum) ivm weinig parkeerruimte, geluidsoverlast naar omwonenden enz. Nu zijn er plannen voor een soort cultureel centrum net buiten het stadscentrum alwaar de Azijnfabriek ook was ingepland in het begin maar ook hier zijn we uit de plannen geschrapt (terwijl alle andere culturele instanties en gelegenheden wel nog terecht kunnen). Vind dit zelf erg vreemd en totaal onlogisch omdat in deze regio Roermond toch wel het centrum is voor live muziek en andere gelegenheden zoals klein theater e.d. welke nu ook bij ons te zien is. Tis jammer dat ze bij de gemeente bepaalde denkbeelden hebben aangaande de Azijnfabriek terwijl we toch een grote trekpleister zijn naar zowel Roermondenaren alsook anderen van buiten Roermond. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |