|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 16 Februari 2008 SAURON & HYMIR Dynamo Rock & Metal Cafe, Kelder Podium Schade: 5 euro Zaal Open: 20:00 Start: 21:30 Dynamo: www.dynamo666.nl SAURON Homepage: www.saurondeathsquad.com Myspace: www.myspace.com/saurondeathsquad HYMIR Homepage: www.hymir.nl Myspace: www.myspace.com/hymirband Edit: Flyer Added! [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 15-01-2008 19:34] |
|
Oja, hier ben ik waarschijnlijk wel bij. Hopelijk is het geluid bij Sauron dan beter dan toen met Springstoffest |
|
Aanwezig! Het is de lichtinval ;') |
|
Ook aanwezig Heb er wel erge zin aan, =} |
|
Jij moet wel aanwezig zijn waterhoofdje Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ben er ook vast wel |
|
En een Kick! |
|
quote:Nog tijd zat joh |
|
Achja, beetje aandacht vragen van te voren kan geen kwaad |
|
quote:Daar heb je een punt. Voorkom je mee dat mensen anders de wintersport al gaan boeken |
|
quote:+1 |
|
En nog maar een kick! |
|
Jesus, wat een nutteloos gespam van onze sander |
|
Ja Sander hou je es in, dat horen wij te doen. dus... ik kan het bijna niet meer maken om ook hier afwezig te zijn he! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Zeikerds |
|
KICK |
|
Sauron! Waarom is het nou weer zo ver weg ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Omdat Sauron te lui is om naar Utrecht te komen |
|
Voor Utrecht geld hetzelfde vrees ik. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Woon je in Duitsland ofzo? |
|
quote:En zowaar is die kans nog steeds zeer aanwezig |
|
quote: Sinds 9 december 2007 zit Eindhoven op het nachtnet... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
hehe, je kan wel zien dat er HYMIR staat |
|
Zo extreem is Hymir ook weer niet hoor haha Het is de lichtinval ;') |
|
Jammer dta ik er niet bij kan zijn omdat ik bij een ander concert in Fryslân zit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |