|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: |
|
Nou ja, ik wil niet op je zeiken, was ook niet mijn bedoeling, maar ik ben gewoon verbaasd. http://www.burzum.com is sowieso een goede plek om eens rond te neuzen. |
|
als je net bekend raakt met een bepaalde scene is alles nieuw. dus er is geen reden tot schaamte. met een beetje surfen zul je snel ingewerkt zijn met betrekking tot euronymus en mayhem. persoonlijk vind ik alles rond euronymus eenvan de grootste tragedies in metal. hij (en grisnakh) hadden nog zoveel mooie muziek kunnen maken maar helaas... |
|
Precies, ik ben dan ook druk bezig een Noorwegen tutorial via ICQ te geven |
|
quote: Inderdaad. quote: INDERDAAD!!! |
|
LOrd of Darkness heeft nog een boek hierover!! Staat het hele verhaal over euronymous in. We`re not dead we`ve never lived |
|
quote: Nouja dit weet ik niet zo zeker. Als die zoveel tig jaar doet over een album... |
|
D'r is best wel wat Mayhem materiaal met Euronymous hoor. Alleen jammer dat het vrij brakke/slechte death metal is... Euronymous wordt schromelijk overschat. |
|
Overigens is dit hele gebeuren al lang geleden gebeurt... en life goes on... toch? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: moet je het boek "Lords Of Chaos"maar eens lezen staat een heel stuk in over Euronymus en wie hij was en wat hij voor de noorse black metal heeft betekent. totdat hij dood gestoken werdt door varg vikernes. Euronymus defende nos in proelio |
|
quote: ik ben het niet met die laatste stelling van jou eens. De muziek van mayhem (en ik neem maar aan dat euronymus alles schreef) was ect speciaal volgens mij. weliswaar simpel maar zeer doeltreffend. De eerste muziek borduurt overduidelijk voort op bathory en venom maar dan nog intenser. Vooral de kwaadaardigheid die ervan droop is niet meer overtroffen. Aleen burzum's materiaal was hiermee vergelijkbaar. |
|
Ik snap niet waarom iedereen zo veel aandacht besteed aan die flikker met z'n debiele vriendjes. Gelukkig is Varg zo slim geweest om hem dood te steken, al is zelfs dat nog te min. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
ARGH! ik wordt beinvloed! Ja alles leuk en wel, maar waar scoor ik dat boek! |
|
quote: Ik weet niet waar je woont maar ik de openbare bibliotheek in rotterdam hebben ze iig een exemplaar, en anders misschien bij een bibliotheek bij jou in de buurt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
probeer deze link eens http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=awE1ZSuyBFw1vRfCY1P2IlmHrVKvi6ZsExY=?BOL_OWNER_ID=1001004001022069&Section=home [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-02-2002 20:50] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik zelf heb het boek (is alleen in het engels) en het is onderhoudend, ook met stukken over bard en absurd. Sommige mensen echter (betrokkenen) zeggen dat er veel gelogen is in dit boek, maarja... oordeel zelf Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hebben wij het over dezelfde muziek? Deathcrush, Carnage, Chainsaw Gutsfuck? 't is volgens mij toch echt brute rauwe en smerige (en niet echt goede) death metal. Niet echt serieus te nemen hoor, als je het mij vraagt. quote: Nee, ik acht Burzum mijlenver boven die ouwe Mayhem. Nummers als 'The Freezing Moon' of 'Pagan Fears', die zijn wel een stuk beter. Dat vind ik intense en kwaadaardige black metal, maar da's niet echt de ouwe Mayhem, snap je. De ouwe Mayhem is die van 'Chainsaw Gutsfuck' en heeft niets met black metal te maken. |
|
ach.. de mensen moeten eens naar CUBUS of BALAAM luisteren.... dan weten ze wat pas echte muziek van de bozen is! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: ach ik loop al een paar jaar mee in de bm en weet pas een week ofzo wie varg is |
|
ik denk dat ook niemand je kwalijk kan nemen dat je niet weet wie euronymous en burzum zijn als je 15 bent. maar welkom in de blackmetal hell welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Euronymous.... ja... lees Lords Of Chaos inderdaad maar.... wel interessant boek... soort summiere samenvatting van alles wat er gebeurde vanaf het moment dat Mayhem en dergelijke opkwamen tot en met het moment dat zij 2 meter onder de grond lagen... (nog wel meer dingen besproken, zoals de 'history of black metal', death metal, met wat bathory en celtic frost enzo, maar dat is zo kort beschreven dat het net zo goed weggelaten had kunnen worden) .. |
|
quote: Als je Lords of Chaos leest zuo je eigenlijk ook het commentaar op dat boek moeten lezen dan kan je zelf een conclusie trekken van wat je wl en niet geloofd. Kritiek op het boek staat in ieder geval op www.burzum.com zo word er in het boek iets gezegd over een bank rekening van Burzum (aka The Count, Varg) terwijl hij zelf zegt dat hij het banksysteem nooit heeft vertrouwd en daarom helemaal geen rekening had. Duzz.... Black Metal ist krieg :-) |
|
En als je niet genoeg hebt met het boek "Lords of Chaos" dan lees je maar eens het boek "Lucifer Rising" (zelfs in Fnac te verkrijgen voor 16.25 euro) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
lusifer ricing is zeker ook een goed boek defende nos in proelio |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |