|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sjors Visser Bruce Banner |
|
ja en ik kan alleen nog maar punk drummen |
|
Met een beetje mazzel ben ik er ook in Tilburg. Vind t een mooie line up zo bij elkaar. |
|
dat wordt mijn eerste concert sinds Korpiklaani in groningen, een maand of wat terug. kheb er zin AN! |
|
tuurlijk ben ik ook van de partij nog effe kijken hoe ik er ga komen mar gat lukke |
|
quote: Gestemd. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote:Make that 3 |
|
Grmbll, waarom op een donderdag! en als het nou om de hoek lag! Maar wel te gaaf om te laten schieten wellicht I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
Hmm, allemaal niet echt mijn ding. Moonsorrow en Tyr zijn wel geinig en Eluveitie heeft 2 maffe broers die de show wel het aanschouwen waard maken. Maar aangezien je een gegeven paard (kaartje) niet in de bek mag kijken ben ik hoogst waarschijnlijk wel aanwezig. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Er was laatst iets te lezen op de myspace site van Deviance over het feit dat zij valse emailadressen hebben aangemaakt om zoveel mogelijk op zichzelf te stemmen. Dit bericht is na twee dagen ongeveer weggehaald. Mocht dit zo zijn, zal hier dan nog een controle voor komen? Anders kan iedere debiel daar spelen. Wel zielig, als je zo'n lage dunk van je eigen band hebt dat je zo vals moet gaan spelen om daar toch te kunnen spelen. Ik ben verder redelijk neutraal qua band die er speelt, maar ik ben er absoluut tegen als een band via deze weg daar probeert te komen! |
|
Hè snotver, dan zit ik met ongeveer 50 tot 100 leerlingen in Parijs, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Mandylion de honneurs wel waar kan nemen... Wel gestemd, maar ja, ik ga dus toch niet Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Er was laatst iets te lezen op de myspace site van Deviance over het feit dat zij valse emailadressen hebben aangemaakt om zoveel mogelijk op zichzelf te stemmen. Dit bericht is na twee dagen ongeveer weggehaald. Mocht dit zo zijn, zal hier dan nog een controle voor komen? Anders kan iedere debiel daar spelen. Wel zielig, als je zo'n lage dunk van je eigen band hebt dat je zo vals moet gaan spelen om daar toch te kunnen spelen. Ik ben verder redelijk neutraal qua band die er speelt, maar ik ben er absoluut tegen als een band via deze weg daar probeert te komen! ik heb me even aangemeld om op dit bericht te kunnen reageren.... sorry daarvoor maar voor zover ik weet was dat bericht op de myspace van deviance als grap bedoelt van een vriendin van mij en van de bandleden van deviance.. er is ook wel geklaagd over het feit dat het miss niet helemaal bij de muziek past van die avond en dat ze zich beter niet in hadden kunnen schrijven.. deviance zag het gewoon als uitdaging en uiteraard willen ze graag in een zaal als 013 spelen met super geluid deviance had niet verwacht om ooit in de top 5 te komen eerlijk gezegt.. ze vinden het wel heel leuk dat dat toch is gelukt.. alleen de beschuldigingen van vooral en helaas chain of dogs zijn erg jammer... zelf vind ik het jammer genoeg een beetje kinderachtig dat ze zo op deviance reageren.. je zou het ook als uitdaging kunnen zien om je fans nog meer aan te sporen kennissen, vrienden en familie te laten stemmen... sorry voor het lange verhaal maar toch.. shari |
|
quote: Deviance staat nu als openingsband op de site van 013. |
|
Haha ja, ik las het ook. Vind het nou niet echt passen, maarja. Tijdschema (ovb): Ensiferum 21.50 - 22.50 Korpiklaani 20.35 - 21.25 Moonsorrow 19.30 - 20.15 Tyr 18.45 - 19.15 Eluveitie 18.00 - 18.30 Deviance 17.15 - 17.45 |
|
Ja, godver. Het is mental z'n schuld, omdat hij niet wilde stemmen. Bruce Banner |
|
Nog een reden erbij om voor dit feest naar Duitsland af te reizen ipv reserve-België [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 20-03-2008 18:42] |
|
Ik ga naar Essen. Is ook nog dichterbij, jeweettoch. Bruce Banner |
|
Konden jullie daar niet spelen als openingsact, of moest het perse weer een Duitse band zijn? |
|
quote: Er was slechts voor 1 datum aan te melden... Bruce Banner |
|
Aha, nouja volgende keer beter |
|
ik vind het jammer dat Eluveitie maar een half uurtje heeft maar heb er erg veel zin in. Eindelijk weer eens metal... |
|
Zo maar 'ns vertrekken, ook zin in! |
|
Was gister erg gaaf in Bremen! Alleen omdat Tyr en Eluveitie er te laten waren en door Duitse regels met betrekking tot sluitingstijden en dergelijke zooi, hebben Tyr en Eluveitie maar ongeveer 20 minuten gespeeld. Belachelijk kort natuurlijk. Maar goed, zaterdag naar Essen! |
|
RO voor Essen is trouwens: 13:15 Deuren open 15:20-15:50 Adorned Brood 16:10-16:40 Helrunar 17:00-17:30 Equilibrium 17:50-18:20 Tyr 18:40-19:10 Eluveitie 19:30-20:15 Moonsorrow 20:40-21:30 Korpiklaani 22:00-23:00 Ensiferum |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |