|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ff kijken. Het is een festival, geen idee hoe laat die gasten spelen (programma staat nog niet online). Maar bv. Michael Gira speelt ook, super vet. Ik kan pas tegen half acht uit Driebergen weg... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:10 euro Geweldig! Okee. bellen we nog wel over tzt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
10 euro? Waar zie jij dat... ? *edit* ik kom op 32,50 hoor wel incl. Jesu, Michael Gira, Motorpsycho, etc. etc.... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-12-2007 18:37] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:ohww zat op de belgische variant te koekeloeren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kaartje is gekocht jammer dat Aphex twin op de vrijdag speelt. Eigenlijk wel willen zien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Haha, vettig! Ik heb hem ook gekocht. Ik vind de line-up zaterdag echt veel vetter hoor, enige wat ik jammer vind om te missen vrijdag is het Noorse Shining. De zaterdag gaat echt zo hard heersen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:ja line-up is idd op de zaterdag een stuk beter Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga moeten passen voor Sunn in Diksmuide... Veel plezier aan Beli & Bleh? & Bloh!!! (en de rest ) Drrrrrrrrooooonnnneeeeeeeee een eindje voor me mee Member of the iso-betawuste crew!! |
|
De running order voor Zaterdag de 15e is bekend. Ik vrees dat het een nachttrein of de auto wordt, Sunn speelt vanaf 01:00 pas.. http://www.state-xnewforms.nl/timetable/SXNF_timetable_dec_15.html |
|
tering wat een tijden... duidelijk een andere opzet dan een concert hehe (wat overigens erg goeie shit is, jammer dat het een teringeind reizen is en ik uberhaupt niet kan) Je moeder. |
|
idd wat een tijden. Maar goed dat de leuke bands aan het 'begin' van de avond komen nachttrein, auto... is mij om het even. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Godverdomme, waarom speelt alles maar drie kwartier tot een uur?!? in 45 min. kan je toch niet fatsoenlijk dronen joh. En ook nog eens overlap tussen Motorpsycho en Michael Gira Nou ja. Ik had die a capella breakcore ook wel live willen zien maar da's ook al tijdens Motorpsycho. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ja dat valt mij ook een beetje tegen quote:Ik zat al te kijken idd.. voor jou niet echt een gelukkige timetabel. Ach ik ga vooral voor Jesu en Sunn o))) die spelen na elkaar! prima [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-12-2007 0:18] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Joa ik uiteindelijk ook hoor en die spelen laat. Hoef ik mooi niet eerder weg op de verjaardag van mijn lieve moedertje . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-12-2007 0:19] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:precies.. komt dat weer ff mooi uit. Oefh help me ff onthouden dat ik je presentjes mee neem dan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vrijdag dus! Deuren: 20.00 Start: 20.30 |
|
quote: Wat dus overmorgen is Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zeer juist. Tot dan! |
|
quote: Da's tien minuutjes van mijn deur. Mss kom ik wel 's langs! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Woon je al in Houthulst? Kom zeker eens af, de 4Ad is een leuke zaal voor concerten al was de vorige 4Ad wat charmanter voor concerten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ook hier nog maar even dan! Er gingen een heel stel lui van hier, vanuit zwolle hiernatoe toch? Als het mogelijk zou om mee terijden zaterdag zou dat tegek zijn, slaapplek in denhaag en ride terug zijn al geregelt! would be nice! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hier wat foto's van gister: (ik weet eindelijk hoe ik ze op de pc en op internet moet zetten.. nu nog het rechtdraaien.. sorry ) [edit: ook lijken de foto's hier veel korreliger dan in photoshop welkom in de wondere wereld van foto bewerking ] [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-12-2007 23:29] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
goeie shit! wat was de setlist? Je moeder. |
|
al sla je me dood. hhahahahah Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |