IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sunn O))), vrijdag 14 december, 4AD (Diksmuide) Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 18:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 18:28 schreef M. het volgende:
Moehahaha ik ga toch!!! Heen: OV, terug weet ik nog niet! Maar verjaardagsfeestje is 's middags, 's avonds lekker alle slijmvliezen weer los laten trillen door SUNN O)))!!!
<-- 1000x versnelde headbang smiley
gaaf!!! ik ga meteen ff kaartje proberen aan te schaffen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-12-2007 18:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja ff kijken. Het is een festival, geen idee hoe laat die gasten spelen (programma staat nog niet online). Maar bv. Michael Gira speelt ook, super vet.

Ik kan pas tegen half acht uit Driebergen weg...

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 18:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 18:31 schreef M. het volgende:
Ja ff kijken. Het is een festival, geen idee hoe laat die gasten spelen (programma staat nog niet online). Maar bv. Michael Gira speelt ook, super vet.

Ik kan pas tegen half acht uit Driebergen weg...
10 euro Geweldig! Okee. bellen we nog wel over tzt.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-12-2007 18:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

10 euro? Waar zie jij dat... ?

*edit* ik kom op 32,50 hoor

wel incl. Jesu, Michael Gira, Motorpsycho, etc. etc....

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-12-2007 18:37]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 18:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 18:35 schreef M. het volgende:
10 euro? Waar zie jij dat... ?

*edit* ik kom op 32,50 hoor

wel incl. Jesu, Michael Gira, Motorpsycho, etc. etc....
ohww zat op de belgische variant te koekeloeren

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 18:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Kaartje is gekocht jammer dat Aphex twin op de vrijdag speelt. Eigenlijk wel willen zien.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-12-2007 18:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Haha, vettig! Ik heb hem ook gekocht. Ik vind de line-up zaterdag echt veel vetter hoor, enige wat ik jammer vind om te missen vrijdag is het Noorse Shining.
De zaterdag gaat echt zo hard heersen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 19:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 18:58 schreef M. het volgende:
Haha, vettig! Ik heb hem ook gekocht. Ik vind de line-up zaterdag echt veel vetter hoor, enige wat ik jammer vind om te missen vrijdag is het Noorse Shining.
De zaterdag gaat echt zo hard heersen
ja line-up is idd op de zaterdag een stuk beter

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-12-2007 14:08 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ik ga moeten passen voor Sunn in Diksmuide... Veel plezier aan Beli & Bleh? & Bloh!!! (en de rest )
Drrrrrrrrooooonnnneeeeeeeee een eindje voor me mee

Member of the iso-betawuste crew!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-12-2007 22:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

De running order voor Zaterdag de 15e is bekend. Ik vrees dat het een nachttrein of de auto wordt, Sunn speelt vanaf 01:00 pas..

http://www.state-xnewforms.nl/timetable/SXNF_timetable_dec_15.html

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2007 22:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tering wat een tijden... duidelijk een andere opzet dan een concert hehe (wat overigens erg goeie shit is, jammer dat het een teringeind reizen is en ik uberhaupt niet kan)

Je moeder.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-12-2007 23:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

idd wat een tijden. Maar goed dat de leuke bands aan het 'begin' van de avond komen nachttrein, auto... is mij om het even.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-12-2007 0:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Godverdomme, waarom speelt alles maar drie kwartier tot een uur?!? in 45 min. kan je toch niet fatsoenlijk dronen joh.
En ook nog eens overlap tussen Motorpsycho en Michael Gira Nou ja. Ik had die a capella breakcore ook wel live willen zien maar da's ook al tijdens Motorpsycho.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2007 0:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2007 0:15 schreef M. het volgende:
Godverdomme, waarom speelt alles maar drie kwartier tot een uur?!? in 45 min. kan je toch niet fatsoenlijk dronen joh.
Ja dat valt mij ook een beetje tegen
quote:

En ook nog eens overlap tussen Motorpsycho en Michael Gira Nou ja. Ik had die a capella breakcore ook wel live willen zien maar da's ook al tijdens Motorpsycho.
Ik zat al te kijken idd.. voor jou niet echt een gelukkige timetabel. Ach ik ga vooral voor Jesu en Sunn o))) die spelen na elkaar! prima

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-12-2007 0:18]

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-12-2007 0:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Joa ik uiteindelijk ook hoor en die spelen laat. Hoef ik mooi niet eerder weg op de verjaardag van mijn lieve moedertje .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-12-2007 0:19]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2007 0:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2007 0:19 schreef M. het volgende:
Joa ik uiteindelijk ook hoor en die spelen laat. Hoef ik mooi niet eerder weg op de verjaardag van mijn lieve moedertje .
precies.. komt dat weer ff mooi uit. Oefh help me ff onthouden dat ik je presentjes mee neem dan.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 12-12-2007 22:19 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Vrijdag dus!

Deuren: 20.00
Start: 20.30

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-12-2007 22:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 december 2007 22:19 schreef Bleh? het volgende:
Vrijdag dus!

Deuren: 20.00
Start: 20.30

Wat dus overmorgen is

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 13-12-2007 1:47 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Zeer juist.
Tot dan!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-12-2007 8:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 22:37 schreef Beli Mawr het volgende:
Wat dus overmorgen is

Da's tien minuutjes van mijn deur. Mss kom ik wel 's langs!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-12-2007 12:59 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 december 2007 8:09 schreef Count Usher het volgende:
Da's tien minuutjes van mijn deur. Mss kom ik wel 's langs!

Woon je al in Houthulst?

Kom zeker eens af, de 4Ad is een leuke zaal voor concerten al was de vorige 4Ad wat charmanter voor concerten

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-12-2007 11:09 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ook hier nog maar even dan!

Er gingen een heel stel lui van hier, vanuit zwolle hiernatoe toch?
Als het mogelijk zou om mee terijden zaterdag zou dat tegek zijn, slaapplek in denhaag en ride terug zijn al geregelt!
would be nice!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-12-2007 23:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Hier wat foto's van gister:
(ik weet eindelijk hoe ik ze op de pc en op internet moet zetten.. nu nog het rechtdraaien.. sorry )

[edit: ook lijken de foto's hier veel korreliger dan in photoshop welkom in de wondere wereld van foto bewerking ]

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-12-2007 23:29]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-12-2007 23:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

goeie shit! wat was de setlist?

Je moeder.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-12-2007 23:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

al sla je me dood. hhahahahah

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com