|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, ik heb de setlist na het optreden gekregen ja. 1. Intro met Schuiftrompet 2. Verdwaald In Een Metalriff 3. Ik Ben M'n Vullingen Kwijt 4. Een Spijkerbed Klinkt Niet Lekker 5. Verdwaald In Een Metalriff (Orange Grip Megamix) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
nou, mij lukte dat echt niet. Ik herkende wel een melodie (voor zover je daar over kunt spreken) die ze zowel in het begin als aan het eind hebben gedaan. Maar ik had ook ter bescherming van mijn (bijna uiteenspattende) trommelvliezen, oordopjes in dus de hoge tonen waren voor mij niet hoorbaar. Misschien kan Maarten je er meer over vertellen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Je moeder. |
|
jah die orange grips.. jammer dat we dat niet op de korrel hebben gezet.. hahaha Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Godver, speelden ze dat nummer??!?!!!?! Balen dat ik er niet was zeg Zeker geen lekkere kerels gezien met al die rook he Lies? Wel toffe plaatjes trouwens :D |
|
quote:hehehe + de kledij hielp ook niet echt mee 't was wel zoooo vet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |