IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Lees dit en huiver... Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-02-2002 1:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Strafkorting bedreigt het voortbestaan van baroeg

Uit de baroeg mailinglist:

Het in januari door het Dagelijks Bestuur van de deelgemeente IJsselmnde genomen besluit om Jongerencultuur Centrum Baroeg in 2002 een strafkorting van € 37.290,- op te leggen vormt een ernstige bedreiging voor het voortbestaan van Baroeg. De totale subsidie van Baroeg daalt hiermee van € 148.543,- naar € 111.253,-

De financiële speelruimte van Baroeg is nog verder aan banden gelegd door het besluit om een flink deel van de nog wel toegekende subsidie niet meer aan Baroeg over te maken, maar rechtstreeks in de vorm van huurpenningen met de dienst Sport en Recreatie te verrekenen. Baroeg wordt hiermee feitelijk onder curatele gesteld.

De reden voor het opleggen van deze strafkorting is volgens het Dagelijks Bestuur dat er in het jaar 2000 sprake geweest zou zijn van wanbeleid inzake de kasadministratie door de Stichting Baroeg.

Volgens het bestuur van Baroeg is er geen sprake geweest van wanbeleid, maar is men het slachtoffer geworden van diefstal. Het bestuur geeft toe dat er in dat jaar op twee momenten grote onregelmatigheden in de kasboekhouding zijn aangetroffen. Nadat er duidelijke aanwijzigen voor diefstal waren geconstateerd en ook een uitgebreide controle van de administratie geen fouten aan het licht bracht is aangifte gedaan van diefstal.

voor de rest zie ook:
http://pub51.ezboard.com/fdynamoopenairfrm1.showMessage?topicID=7684.topic


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 17-02-2002 1:32 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Neeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie na de Blokhut ook nog eens de Baroeg Dan blijft er hier helemaal niks meer over.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-02-2002 1:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dat wordt verhuizen, Iron Maiden!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 17-02-2002 2:01 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik ken die Baroeg niet, maar ik leef echt met jullie mee

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 17-02-2002 2:02]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 17-02-2002 2:05 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Het allerergste vind ik, dat ze van De Blokhut, mijn stamkroeg, nu een vrouwenopvanghuis willen gaan maken... welke vent in nickerbocker, geitewollensokken, sandalen, golfpetje en pijp heeft dat nou weer bedacht??
Hoop echt niet dat De Baroeg hetzelfde lot moet ondergaan.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 17-02-2002 2:06 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

dan zijn jullie je hangplek kwijt??Das echt een klotegevoel.
Fuck'em all

[edit]beter??, neem nooit zoveel tijd om een profiel te lezen, aanvaard u mijn excuses ijzeren dame??[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 17-02-2002 2:26]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 17-02-2002 2:08 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 2:06 schreef lord abortion het volgende:
Fuck'em all dude


Dude?? u heeft uw goede bril wel op?


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-02-2002 2:09 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 2:05 schreef Iron Maiden het volgende:
Het allerergste vind ik, dat ze van De Blokhut, mijn stamkroeg, nu een vrouwenopvanghuis willen gaan maken... welke vent in nickerbocker, geitewollensokken, sandalen, golfpetje en pijp heeft dat nou weer bedacht??
Hoop echt niet dat De Baroeg hetzelfde lot moet ondergaan.


Ik mag bij mijn god toch hopen dat ze de baroeg niet dicht laten gaan, ik bedoel dan is er echt niets meer te doen op zondagen...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-02-2002 2:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 2:08 schreef Iron Maiden het volgende:

Dude?? u heeft uw goede bril wel op?




Tja, op de verkeerde (vrouwen) tenen gaan staan.
Beter opletten Heer Abortie!!


Mwah, iedereen 'ns kunnen overkomen. Maar IK denk wel na (en bekijk de PROFILE) wanneer ik "dude" of ander gender-specific woorden neertik.

HAHAhaha!



[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-02-2002 2:19]


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-02-2002 3:13 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

echt kut als de baroeg dicht gaat, die is zo lekker dichtbij


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 17-02-2002 3:30 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Kben er nooit geweest, maar ik kan het wel begrijpen hoe jullie je voelen. Maareh, moeten jullie niet gewoon harde actie ondernemen? Boze brieven! Handtekeningen! Laat je vastketenen aan de ingang van de Baroeg! Ga in hongerstaking! weet ik veel...


11.45: restate my assumptions


NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 17-02-2002 12:22 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

hmmm zou heel erg klote zijn als 't dichtmoet... tis er wel kewl (ook al ben ik er pas 2x ofzo geweest..)


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-02-2002 19:29 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja het zou opzich jammer zijn als men de tent moet sluiten.

Maar goed, waar rook is is vuur zegt men wel eens. En volgens mij staat hier iets behoorlijk ranzigs in de fik.


Dead things grow from deep inside...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-02-2002 19:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Inderdaad ja!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 17-02-2002 19:56 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik weet hoe jullie je voelen, hier was een goede tent gesloten, en zijn er maar twee nu nog maar een en das de kalasnikov


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 18-02-2002 0:01 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ik ken die tent niet, maar ik heb de naam wel eens zien staan in ons aller Aarsschok... We hebben hier -down south- hetzelfde meegemaakt. Dat was een kroeg in een of ander eng achtersteegje, met dichtgespijkerde ramen en albumhoezen keigroot en mooi op de muren... The Snakepit wazda... Toen moesten ze sluiten - hoewel het daar elk weekend stampvol zat - ook vanwege stommen financiële redenen. Dat zuigt.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-02-2002 15:05 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

De Baroeg gaat nu benefietconcerten organiseren om voldoende geld bijeen te krijgen voor de huur en het volgend werkjaar... Allen daarheen dus of geef je band op om gratis een setje te spelen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-02-2002 17:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ze hebben de Baroeg al eerder getracht te naaien (een jaar of 4 geleden meen ik).. Toen zijn ze ook op de subsidie gekort omdat de Baroeg formeel jongerencentrum is, en te weinig activiteiten zou ontplooien voor de jeugd in IJsselmonde..

Ik zie het al voor me: knutselmiddag in de Baroeg Koekhappen op Slayer?? dus..

Als de gemeente Rotterdam de Baroeg om zeep helpt, verdwijnt de laatste metaltent uit Rotjeknor

Hoe kunnen we actie ondernemen? Handtekeningen/ petitie/ protesteren/ terroristische aanslagen plegen??

HELP!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-02-2002 17:10 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Jullie hebben nog geluk, voor zover ik weet is er helemaal geen metalbar in Almere. Jah, een jongeren centrum waar de hele tijd Punk/Nu-Metal gedraaid wordt, niet mijn stijl dus. Af en toe willen ze nog wel eens wat "hardere" metal draaien als we (ik met 3 vrienden) daar om zeuren, m,aar meestal rond sluitingstijd als ze de koters weg willen hebben. Voordeel van die tent is wel dat ze goedkoop bier verkopen (FL 2,50).



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-02-2002 17:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 17:05 schreef Snaack het volgende:
Koekhappen op Slayer?? dus..



LOL
quote:


Hoe kunnen we actie ondernemen? Handtekeningen/ petitie/ protesteren/ terroristische aanslagen plegen??
HELP!!


Zodra de Baroeg iets organiseerd ben ik van de partij!! DE BAROEG MOET BLIJFEN!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-02-2002 17:12 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

De hele tekst.. Voor wie geen zin heeft om alles te lezen, onderaan staat wat er ondernomen wordt.



Rotterdam, 13 februari 2002
STRAFKORTING BEDREIGT HET VOORTBESTAAN VAN BAROEG
Het in januari door het Dagelijks Bestuur van de deelgemeente IJsselmonde genomen besluit om Jongerencultuur Centrum Baroeg in 2002 een strafkorting van € 37.290,- op te leggen vormt een ernstige bedreiging voor het voortbestaan van Baroeg. De totale subsidie van Baroeg daalt hiermee van € 148.543,- naar € 111.253,-
De financiële speelruimte van Baroeg is nog verder aan banden gelegd door het besluit om een flink deel van de nog wel toegekende subsidie niet meer aan Baroeg over te maken, maar rechtstreeks in de vorm van huurpenningen met de dienst Sport en Recreatie te verrekenen. Baroeg wordt hiermee feitelijk onder curatele gesteld.
De reden voor het opleggen van deze strafkorting is volgens het Dagelijks Bestuur dat er in het jaar 2000 sprake geweest zou zijn van wanbeleid inzake de kasadministratie door de Stichting Baroeg.
Volgens het bestuur van Baroeg is er geen sprake geweest van wanbeleid, maar is men het slachtoffer geworden van diefstal. Het bestuur geeft toe dat er in dat jaar op twee momenten grote onregelmatigheden in de kasboekhouding zijn aangetroffen. Nadat er duidelijke aanwijzigen voor diefstal waren geconstateerd en ook een uitgebreide controle van de administratie geen fouten aan het licht bracht is aangifte gedaan van diefstal.
Tijdens een bestuurlijk overleg op 18 december van vorig jaar heeft Baroeg de problemen toegelicht en aangegeven dat de controle inmiddels is aangescherpt. Tevens is met grote nadruk vermeld dat gezien de huidige financiële krapte, een eventuele terugvordering vrijwel zeker zou leiden tot een faillissement van Baroeg. Baroeg heeft vervolgens nog een haalbaar compromisvoorstel gedaan om de eventuele strafkorting uit te smeren over een periode van drie jaar. Volgens Baroeg is het terugvorderen van het totale bedrag in het tijdsbestek van één jaar feitelijk hetzelfde als een totale stopzetting van de subsidie. Met nadruk willen wij overigens nog vermelden dat de subsidie van de Deelgemeente correct besteed is en dat aantoonbaar geen gemeenschapsgelden onrechtmatig verdwenen zijn. De gelden die verdwenen zijn komen uit de baropbrengsten waardoor Baroeg in liquiditeits problemen gekomen is. Dit probleem wordt als het ware verdubbeld door de opgelegde terug vordering en " curatele" stelling van de deelgemeente. Baroeg voelt zich dus dubbel gepakt.
In plaats van te proberen om met Baroeg te zoeken naar een aanvaardbare oplossing van het probleem heeft het Dagelijks Bestuur er echter toch voor gekozen om het totale bedrag binnen het tijdsbestek van één jaar terug te vorderen. Uit dit besluit blijkt dat het D.B. van IJsselmonde aanstuurt op de ondergang van Baroeg. Dit feit wordt nog eens duidelijk onderstreept door de extra maatregelen die men gemeend heeft te moeten nemen.
Het inhouden van een bedrag ter grootte van de huur van het pand over 2002 ( € 56.926,-) heeft als gevolg dat Baroeg niet meer in staat is om op korte termijn de achterstallige huur over de tweede helft van het jaar 2001 te betalen. Baroeg loopt dankzij deze maatregel dus het gevaar om in de loop van 2002 op straat gezet te worden. De stichting betaalt de huur namelijk in twee halfjaarlijkse termijnen en heeft al sinds 1994 met vier tot zes maanden achterstand te maken. Dit is echter niets nieuws en is het gevolg van een uit het verre verleden stammend conflict met de huisbaas. In 1994 is over dit conflict overeenstemming bereikt en een afbetalingsregeling getroffen, die mede inhield dat Baroeg met enige maanden vertraging de huur zou betalen. Met grote verontwaardiging hebben wij dan ook kennis genomen van de door het D.B. gegeven motivatie om tot deze extra maatregel over te gaan, namelijk dat de stichting Baroeg de huidige subsidie "eventueel zou gebruiken om liquide krapte op te vangen". Wij vinden dit een valse voorstelling van zaken en zullen dan ook in beroep gaan tegen dit besluit.
Behalve bovengenoemde bezwaren is de maatregel ook nog in strijd met het subsidiereglement van de Deelgemeente zelf. Baroeg ontvangt immers subsidie op basis van budgetsubsidiëring. Dit zijn subsidies waarbij in de beschikking tot subsidieverlening de hoogte van de te verstrekken subsidies wordt bepaald aan de hand van de in een goedgekeurd werkplan vastgelegde activiteiten, waarbij de subsidieontvanger vrij is in de wijze waarop de subsidie wordt aangewend. Het inhouden van een bedrag ter grote van de huur is naar onze opvatting een vorm van onder curatele stelling. In een mondelinge toelichting van dit besluit op 16 januari j.l. gaf de heer Jungheim (portefeuillehouder MEO & W) openlijk toe dat hij "zich in wil dekken tegen de mogelijke financiële gevolgen voor de deelgemeente". Dit sluit overigens naadloos aan bij een door hem tijdens het overleg van 18 december gemaakte opmerking dat "hij de schijn wilde voorkomen dat de schuld van een faillissement bij de deelgemeente gelegd zou worden". Wat hij eigenlijk bedoeld is dat de deelgemeente niet op wil draaien voor de arbeidsrechtelijke kosten (wachtgeldregeling) die ontstaan na ontslag van het personeel en dat hij de poen voor de huur over 2002 al vast veilig heeft gesteld.
Deze opmerkingen bevestigen het vermoeden dat deze CDA politicus er een geheime agenda op na houdt en dat zijn ogenschijnlijke sympathie voor Baroeg slechts een façade is. Hoewel hij aangeeft dat het niet zijn bedoeling zou zijn om Baroeg kapot te maken, is hij wel medeverantwoordelijk voor een aantal onnodig harde besluiten die het voor Baroeg vrijwel onmogelijk maken om te overleven. Er bestaat bij hem kennelijk geen enkele bereidheid om te zoeken naar een uitweg. Als er werkelijk sprake geweest zou zijn van wanbeleid, waarom is dan niet de volledige subsidie stopgezet? Dit terwijl de deelgemeente zelf aangeeft dat Baroeg voldaan heeft aan de geldende subsidievoorwaarden. Waarom kiest hij ervoor om Baroeg in een situatie te brengen waarin het einde nog slechts kan worden voorkomen middels een wonder? Het antwoord kan niet anders zijn dat hij van Baroeg af wil en deze situatie aangrijpt om het zo goedkoop mogelijk te doen.
De heer Jungheim verschuilt zich al jaren achter het vermeende geringe draagvlak voor Baroeg in de deelraad. Ons inziens had hij zich beter in kunnen spannen om het belang van een centrum als Baroeg duidelijk te maken. Dat zijn belangrijkste inspanning ten behoeve van Baroeg bestond uit een mislukte lobby richting wethouder Kombrink om meer stedelijke financiering voor Baroeg te krijgen moet dan ook niet opgevat worden als een blijk van waardering. Het voornaamste doel van die operatie was om op Baroeg te kunnen bezuinigen.
Dat een meerderheid van de deelraad van IJsselmonde het belang van Baroeg niet wil of kan begrijpen is overigens al jaren bekend. De vraag is eigenlijk waarom Baroeg zo omstreden is bij de plaatselijke politici? Baroeg wordt immers bezocht door een nog immer groeiend aantal bezoekers (ruim 16.000 in 2001) en wordt zowel stedelijk als landelijk gezien als een bijzonder en uniek poppodium. Dit heeft zich onder meer geuit in groeiende financiële steun van de Rotterdamse Kunststichting en de Zuid Hollandse Popunie, maar wordt ook onderstreept door de hoeveelheid landelijke persaandacht voor Baroeg en het feit dat Mojo Concerts, de grootste en bekendste concertorganisator van Nederland, in toenemende mate samenwerkt met Baroeg.
Als klap op de vuurpijl werd Baroeg vorig jaar nog gekozen tot HET POPPODIUM VAN HET JAAR 2001 door de landelijke Vereniging van Nederlandse Poppodia op grond van de 'bijzondere en consequente programmering'. Hoe kan het dat Baroeg bij de deelraad ieder jaar weer ter discussie staat terwijl vrijwel iedereen die ter zake deskundig is met lof en waardering over het centrum spreekt? Wat is er op tegen dat een in de deelgemeente IJsselmonde gelegen centrum, behalve jongeren uit de wijk, ook publiek vanuit de hele stad en zelfs vanuit de hele regio aan zich weet te binden? Is dat niet juist iets om trots op te zijn? Is het niet zo dat een instelling als Baroeg juist meer ondersteuning zou moeten krijgen? Als het aan staatssecretaris van den Ploeg ligt wel, want die nodigt in zijn cultuurnota juist uit om het cultuurbereik te vergroten en is van mening dat er juist meer geïnvesteerd zou moeten worden in jongeren.
De meest gehoorde kritiek op Baroeg is dat er nauwelijks jongeren uit de deelgemeente IJsselmonde zouden komen, terwijl er door ons de aflopen jaren juist een grote groei van het aantal bezoekers uit de directe omgeving is waargenomen. Het lijkt een hardnekkige misverstand wat slechts door een degelijk onafhankelijk onderzoek ongedaan gemaakt kan worden.
Tekenend voor de verstoorde verhoudingen is het feit dat wij, op de in mei van vorig jaar georganiseerde receptie ter ere van ons twintigjarig bestaan, niet één raadslid hebben gezien. Opvallend was hierbij dat raadsleden van het CDA en D'66 wel tijd hadden om in de Rotterdamse krant De Havenloods de viering van ons jubileum aan te grijpen om het bestaansrecht van Baroeg wederom ter discussie te stellen op basis van het achterhaalde idee dat Baroeg niets voor wijkjongeren zou doen. Vanuit diverse hoeken hoorden wij de roep om een onderzoek en wij hebben dat alleen maar toegejuicht. Wij zijn dan ook nog steeds in blijde afwachting van dat onderzoek wat met grote waarschijnlijkheid zal aantonen dat de uitspraken van de deelraad grotendeels op drijfzand rusten. Ook de heer Jungheim droeg overigens nog zijn steentje bij door in het artikel het aanbod van Baroeg te typeren als eenzijdig. Zijn grootste blijk van betrokkenheid en kennis van zaken ten opzichte van het Baroeg-aanbod bleek echter uitzijn opmerking dat in Baroeg slechts één muziekstroming aan bod zou komen. Daar zit je dan als centrum voor hedendaagse jongerencultuur. Zijn wij niet degenen die ooit als één van de eersten met House begon in1989, bekend staat als de belangrijkste zaal voor blackmetal in Nederland, wat voorop in de huidige Gothic trend zat, de comeback van punk als eerste door had, wat als enige een dansnight heeft met veel zeer trendy Nu-metal. En wat dacht u van HipHop, Hardcore en Psychobilly. Eén muziekstroming, wat een totale onzin!! We kunnen ons afvragen of we in de ogen van dit soort mensen ooit wel eens iets goed doen?
Niet bij de SGP/Chistenunie natuurlijk. Wij mochten uit de mond van de nieuwe voorzitter van de SGP/Christenunie optekenen dat elke gulden die besteed wordt aan dit godslasterlijke centrum er één te veel zou zijn. Niet zo vreemd voor een partij waarvan de vorige voorzitter in zijn afscheidsrede twee onopgeloste problemen meende te moeten aanstippen, namelijk het probleem van de hondenpoep en de sluiting van Baroeg…Zoveel humor hadden wij echt niet gezocht achter deze bijbelvaste onheilsprofeet.
Baroeg zal op korte termijn een formeel bezwaarschrift indienen tegen het besluit van het dagelijks bestuur en is momenteel druk bezig met een publiciteitscampagne omtrent deze zaak. Ook worden er op dit moment diverse protestacties voorbereid, waaronder een grote demonstratie en een landelijke handtekeningenactie. Binnen Baroeg is door zowel het bestuur, de betaalde krachten als door de vrijwilligers groep, de bereidheid uitgesproken om tot de laatste snik te zullen blijven vechten ten bate van het behoud van Baroeg. Vanuit het hele land ontvangt Baroeg momenteel steunbetuigingen en vele bands en artiesten hebben al aangeboden om geheel kosteloos optredens in Baroeg te komen geven. Alle acties en activiteiten (binnen en buiten Baroeg) zullen plaatsvinden onder verantwoordelijkheid van de actiegroep: BAROEG MOET BLIJVEN.




Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-02-2002 17:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Aahrg! Denken die Christenhonden soms dat ze de enige bevolkingsgroep in (dit geval) Rotterdam zijn ofzo

Ik overweeg serieus binnenkort eens wat kerken in Rotterdam in de hens te gaan steken! 'Burn motherfucker, burn!' hehehe!

Ongelofelijk dat die sukkels nog steeds proberen hun stempel op het dagelijks leven te drukken.. Ik dacht dat kerk & staat gescheiden waren Verbieden die hap!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-02-2002 17:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

JUNGHEIM --> OVENS!!!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-02-2002 17:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

*kick* het is toch werkelijk niet te geloven.
aargh. stelletje.. arrgh.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mutation
Mentation
Usericon van Mutation
Posted 18-02-2002 21:12 by Mutation Wijzig reactieProfiel van MutationQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Je hebt nog de Slingerick bij de Kop van Zuid waar wel goede muziek wordt gedraaid (vooral de wat oudere metal). En de Baroeg organiseerde regelmatig in Nighttown metalfestivals... Vraag me af wat daarvan komt dan...


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 19-02-2002 0:17 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Wij gaan er proberen een benefiet optreden te doen, om zo de baroeg te helpen voortbestaan, welke bands willen nog meer meedoen ? Natuurlijk in de baroeg zelf, woensdag bellen we even met rene veerkamp, ik hoop dat ie het een goed idee vindt

Marcel



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen