|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Enslaved@Doornroosje Immolation@Metropool Hengelo Grave@Metropool Hengelo The Drones@Haldern Pop 2007 Polarkreis 18@Haldern Pop 2007 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
- Candlemass 20th Anniversary show - Kolingsborg Stockholm - Marcus Miller - 013 - Textures - Tivoli De Helling - Defender - Rusty Cage Festival Dynamo - Therion - Wacken Open Air - Porcupine Tree - Effenaar - After Forever (cd presentatie) - Tivoli Oudegracht - Meshuggah - Waldrock - Anathema - Tivoli Oudegracht - Dropkick Murphys - 013 - Trio Johnny Rosenberg (cd presentatie) - Dynamo - Jon Oliva - Progpower - Saturnus - Biebob - Epica (cd presentatie) - Effenaar [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-11-2007 0:05] |
|
Top 5 dan maar 1. My Dying Bride @ Paradiso 2. Testament @ Burgerweeshuis 3. Asphyx @ Party San festival 4. Enslaved @ Doornroosje 5. Esoteric @ Goudvishal |
|
1 Enslaved - Doornroosje 2 Possessed - Wacken 3 Sabbat - Wacken 4 Atheist - Graspop 5 Life of agony - Graspop Het jaar is nog niet om toch! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Cynic - 013 Sleepytime Gorilla Museum - Headway fest nr. 3 moet ik nog over nadenken |
|
Ben maar naar één concert geweest dit jaar. :') Dus de gaafste en kutste was Enslaved in Breda. Als het in 2006 was geweest, had het overigens ergens onderaan de lijst beland. |
|
Dit is toch wel de top 3 van dit jaar 1 JEWEL @ Rusty Cage Festival - Eindhoven 2 Volbeat @ Fields of Rock 3 Defender @ Rusty Cage Festival - Eindhoven |
|
In willekeurige volgorde. Necrophagist en vriendjes - Bolwerk Rotten Sound - JC Staddijk Cannibal Corpse, Torture Squad, Municipal Waste - Wacken Kutschurft - Stonehenge Inhume - Occultfest Coldworker & Misery Index - Goudvis Hal Shining - Goudvis Hal [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 20-11-2007 0:38] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Top-5: 1. Heaven Shall Burn (Wacken Open Air) 2. Anathema & The Wounded (Tivoli Oudegracht, Utrecht) 3. Norma Jean (Tivoli de Helling, Utrecht) 4. Kreator & Celtic Frost (013, Tilburg) 5. Moonsorrow (Wacken Open Air) |
|
Neurosis - Roadburn. (Ik weet niet of iets dit ooit topt..) High On Fire - Vera. Converge - Tivoli (alles moest dood gvd.. tegek!) En mischien Origin en co in het bolwerk, muzikaal machts vertoon. en vast nog wel een paar.. Sowiso paar van mijn favo bands gezien dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 20-11-2007 1:19] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Tool @ Lowlands The Datsuns @ Waterfront Killswitch Engage @ Tivoli Burial chamber trio @ Worm My brightest diamond @ Rotown No particular order. En, lekker narcistisch, het optreden van Mindscan in een stampvol Waterfront tijdens de finale van de Grote Prijs van Zuid-Holland zal ik ook nooit vergeten. |
|
Ik had Mike Stern graag willen zien en Marcus Miller ook. Verder heb ik volgens niet iets gezien wat nu het noemen waard is. |
|
quote: Als we ook op die tour gaan: DrDoom - De Onderbroek/Nijmegen, mega chaos show.. vetste yet!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Eerst maar eens chronologisch, ik kijk aan het eind van het jaar wel of er een top-zoveel uitkomt. 17/01/07 Killswitch Engage @ Tivoli, Utrecht 29/01/07 Dropkick Murphys @ Paradiso, Amsterdam 01/03/07 Parkway Drive @ Goudvishal, Arnhem 15/03/07 Sepultura @ Burgerweeshuis, Deventer 20/04/07 My Dying Bride @ Paradiso, Amsterdam 02/05/07 BREED77 @ Tivoli, Utrecht 05/05/07 Pro-Pain @ De Kelder, Amersfoort 18/05/07 Textures @ Tivoli, Utrecht 21/06/07 Chimaira + Lamb Of God @ 013, Tilburg 26/06/07 Enter Shikari @ Waterfront, Rotterdam 28/06/07 Cynic @ 013, Tilburg 12/09/07 As I Lay Dying @ Melkweg, Amsterdam 18/09/07 DevilDriver @ Melkweg, Amsterdam 04/10/07 Born From Pain + Walls Of Jericho @ Bibelot, Dordrecht |
|
Top 5: * Moonsorrow - 13/4 - Romein, Leeuwarden * Moonsorrow + Celtic Frost - 7/7 - Wâldrock, Bergum * Behemoth + Alchemist + Norther - 12/10 + 13/10 - Extreme Aggression, Romein, Leeuwarden * Enthroned + Gorgoroth - 9/11 - Romein, Leeuwarden * Cephalic Carnage - 11/5 - Gloppe, Leeuwarden Ik weet ook lang niet alles meer, maar dit zijn de mooiste wel. Natuurlijk horen de optredens met Stormblown ook bij de mooiste, maar goed, dat ben ikzelf. Nog te komen: * Ensiferum - 6/12 - Romein, Leeuwarden * Månegarm + Skyforger + Suidakra + Slechtvalk - 7/12 - Hedon, Zwolle [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 20-11-2007 9:54] |
|
quote: Zeik niet man, het was een strakke show. |
|
Roger Waters in Gelredome was zeeeeeeeeer strak dit jaar. Tevens heb ik hele goede hoop voor Springsteen over anderhalve week. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jaja, wrijf het er maar lekker in! Ik denk nog even na over mijn concerten top zoveel. Al weet ik niet hoeveel daarvan beïnvloed is door drankgebruik, al dan niet gevolgd door een afterparty vol vleselijke genoegens. Hm... Dubieus! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Origin en Necrophagist @ Bolwerk Decapitated @ Bolwerk Lamb of God en Devildriver @ de Lantaarn |
|
quote: Helaas was het op 5 mei, anders was ik zeker gegaan. Maar ik moest toen zelf spelen op het Bevrijdingsfestival, dat was trouwens tot nu toe het gaafste optreden van Carnal Leftovers dit jaar (voor de band althans) www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:De Dijk heerschte die dag trouwens ook alles eruit. Was ik helemaal vergeten in mijn lijstje |
|
quote: Die heb ik alleen backstage meegemaakt. Maar afgezien van het blijkbaar slechte geluid was het waanzinnig voor ons... zoveel publiek, dat helemaal uit zijn dak ging... Gaaf! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Cynic @ Doornroosje en 013 Disillusion @ W:O:A headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Oehja! Dissilusion was erg vet! Nou, dan is het zoiets: - My Dying Bride - Paradiso - Anathema - Hellendoorn - Dissilusion - WOA - Sacred Reich - WOA - Sepultura - Metalcamp - Pain - Metalcamp - Dismember - Metalcamp - Unleashed - Metalcamp - Testament - Burgerweeshuis Euh... mischien nog meer, maar dat weet ik zo niet... hehe... [edit] En Heaven and Hell op Graspop natuurlijk! [edit2] En Slayer ook op Graspop! Damn: [edit3] Stormrider op Graspop en Obituary op Waldrock! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 20-11-2007 11:33] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
In willekeurige volgorde: - Therion - 013 - My Dying Bride - Paradiso en Tivoli - Wolfmother - Pinkpop - The Smashing Pumpkins - Pinkpop - Anathema + The Wounded - W2 - Candlemass - Dynamo - Saturnus - Biebob - Editors - 013 [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 20-11-2007 11:34] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |