|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op vrijdag 15 februari komt Symphony X naar de Lantaarn in Hellendoorn. SYMPHONY X + support vr 15-2 Lantaarn Hellendoorn entree: 20 euro www.lantaarn.nl Ev'Hands Concerts: zat 9 dec - Marillion Lucky, Rijssen zat 15 dec - Riverside Lantaarn, Hellendoorn vr 18 jan - Uriah Heep Lantaarn, Hellendoorn zat 19 jan - Prong Lantaarn Hellendoorn vr 15 feb - Symphony X Lantaarn, Hellendoorn |
|
Goed bezig Ralph!!! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 21-11-2007 12:16] |
|
Circus Maximus komt als support mee erg goeie band |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Holy shit! |
|
Ja vette shit |
|
niet achter de lampjes deze keer maar k ben wel van de partij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
DREAMSCAPE Added To SYMPHONY X European Tour - Jan. 14, 2008 German progressive metallers DREAMSCAPE have been confirmed as one of the support acts for SYMPHONY X on their upcoming European tour. Also scheduled to appear are Norway's CIRCUS MAXIMUS. The package will play all dates below except London (Astoria) and the Atarfe Vega Rock festival in Spain; the London show will have EPICA as an opening band. Feb. 13 - Hamburg, Germany - Markthalle Feb. 14 - Cologne, Germany - Live Music Hall Feb. 15 - Hellendoorn, Netherlands - Lantaarn Feb. 16 - Zoetermeer, Netherlands - Boerderij Feb. 17 - Stuttgart, Germany - Die Röhre Feb. 19 - Berlin, Germany - Columbia Club Feb. 20 - Frankfurt, Germany - Batschkapp Feb. 21 - Nurnberg, Germany - Hirsch Feb. 22 - Pratteln, Switzerland - Z7 Feb. 23 - Munich, Germany - Backstage Werk Feb. 25 - Florence, Italy - Viper Club Feb. 26 - Piacenza, Italy - Fillmore Feb. 28 - Bergara, Spain - Sala Jam Feb. 29 - Barcelona, Spain - Razzmatazz 2 Mar. 01 - Madrid, Spain - La Riviera Mar. 02 - Bordeaux, France - Krakatoa Mar. 04 - Lyon, France - Transbordeur Mar. 05 - Paris, France - Bataclan Mar. 06 - London, England - Astoria [opening band: EPICA] Mar. 08 - Granada, Spain - Atarfe Vega Rock Festival Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik twijfel echt of k naar hellendoorn moet afreizen.. hummm te veel bands gezien dat k weinig meer leuk vind ofzo haha. "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote:hun show is het zeker waard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gaaf. GAAF |
|
Kan het zijn dat ze een keer op bospop stonden ofzo? volgens mij ben ik zoooo hard in de war met masterplan. ok het is gewoon nog vroeg hehe. Toch weet ik dat ik ze ergens gezien heb, humm 013 ofzo. bah dat krijg je als je te veel concerten doet haha. nou ja als er bekenden gaan, dan zie ik mijzelf ook wel afreizen naar twentn. "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote: Gezellig! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:ze hebben net twee maanden met Dream Theater getourd...daarvoor zijn ze een hele tijd niet hier geweest...laatste keer was volgens mij in de effenaar... @ angelofdeath jaaa heb er zin in!!! mis mn pet rockstar:p moet vast met russ naar de h&m van tevoren haha wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
misschien bedoelt ie arrow toen in de tent. |
|
dagje vrij met band en crew [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 16-01-2008 15:51] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
haha mooi om 'later de kleinkinderen te vertellen'; "Ik heb nog gemidgetgolft met Symphony X". |
|
Hm zit er toch over na te denken om hier heen te gaan, ben 16-02 jarig dus is wel leuk kadootje. see you at occultfest! |
|
Zeker doen! word vast een te gek concert. K ben al 4 jaar aan het wachten tot ze weer met een headlineshow naar NL komen |
|
Zeer waarschijnlijk present Crashplek anyone? |
|
Ik ga waarschijnlijk ook!! |
|
quote: Eindje fietsen voor jou |
|
en lekker in de kou slapen!? |
|
quote:Dat was niet de bedoeling . |
|
quote:Jij moet gewoon ook komen |