|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wij moeten daarna wel effe gaan staapn he! |
|
Morgen al! Gaan met zn vijfen richting hell and doorn rond 19.00 aangezien het al om 20.00 begint. Mooi op tied dus! Maar wel zin in! see you at occultfest! |
|
|
|
Donders zin an mensen!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Anders ik wel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
bij deze officieel afgemeld: ik wens iedereen veel plezier. ik heb vandaag verstandskies laten trekken dus morgen lijkt me iets te vroeg om weer aan de wandel te gaan "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote:Beterschap Sil quote: |
|
quote: Zal ik tegen half 7 bij jou zijn??? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Je doet je best maar "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
tot vanaaf dan Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Jeuj, zin an. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: We kunnen je ook wel even oppikken bij je huis. Als jij er even voor zorgt dat jouw straat- en huisnummer bij mij terecht komen zijn we rond 18:15uur bij je. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hell yeah, vanoavend al! Heb er wel schik van. En kan gelijk mijn verjaardag vieren omdat ik morgen jarig ben! see you at occultfest! |
|
T is trouwens ook al uitverkocht dus ben wel blij dat wij al kaartjes hebben! see you at occultfest! |
|
Tot vanaaffffffffff |
|
quote: See you tonight in Hell and Doorn! see you at occultfest! |
|
Hell yeah zin an! |
|
Damn, dat was vet!!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: Mooi zo, ik ben benieuwd hoe het vanavond in Zoetermeer zal zijn! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Druk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Huh? Waar was jij dan? Maar gaaf was het zeker. Ook Circus Maximus was weer goed bezig |
|
Ik was me aan het verstoppen voor jou. Haha. Nee, ik heb je 1 keer voorbij zien flitsen aan de andere kant van de zaal. I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: Dat is een ding dat zeker is, volgende keer als headliner dan maar he!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: moon jij bent echt te leip! Was ook te gezellig! Je hebt wel indruk gemaakt bij mijn kameraden, ze hadden t gister nog over jou! Symphony x heerschte wel, andere twee bands konden mij ook wel boeien. geniale actie van de zanger van Dreamscape die als een aap aan het plafond ging hangen. see you at occultfest! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |