IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Kampfar @ Baroeg, Rotterdam - 25.01.2008 Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-01-2008 19:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2007 22:09 schreef grafdelver het volgende:
Ondertussen heb ik reactie van de boeker, Manegarm zal wel degelijk spelen in Baroeg. Er zou inderdaad eerst een hele tour komen, maar het zijn nu slechts 2 optredens geworden. Zie boven.

quote:
Op 9 januari 2008 18:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Månegarm gaat definitief NIET door...hun tour is gecancelled!!!

Nu vroeg Ask (II13) van Kampfar aan mij een supportband te vinden die wil openen voor Kampfar en tevens de backline wil regelen deze vrijdag in Rotterdam......wie o wie wil? Serieuze reacties mailen naar marcelbanziger AT hotmail PUNT com

Wat is er nu waar?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-01-2008 19:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 19:22 schreef altx het volgende:
Wat is er nu waar?

Het laatste bericht natuurlijk.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-01-2008 19:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mijn bericht is waar. Ask heeft dit afgelopen uur verteld hoe de situatie in elkaar steekt....Månegarm speelt dus definitief niet!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-01-2008 19:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 19:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mijn bericht is waar. Ask heeft dit afgelopen uur verteld hoe de situatie in elkaar steekt....Månegarm speelt dus definitief niet!
ze spelen niet ergens op een prive feestje van je ?

Fuck the world and fuck you

altx
Usericon van altx
Posted 09-01-2008 19:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 19:26 schreef Hub de Gallier het volgende:

Ik geloof jou wel, dat is het probleem op zich niet...

Het is meer dat ik me er op dit moment even mateloos aan zit te ergeren dat het bij de Baroeg toch wel (zeker relatief ten opzichte van andere zalen) (te) vaak voorkomt dat bands heel stellig worden aangekondigd en vervolgens weer worden geannuleerd.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hub de Gallier
Posted 09-01-2008 19:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 19:29 schreef altx het volgende:
Ik geloof jou wel, dat is het probleem op zich niet...

Het is meer dat ik me er op dit moment even mateloos aan zit te ergeren dat het bij de Baroeg toch wel (zeker relatief ten opzichte van andere zalen) (te) vaak voorkomt dat bands heel stellig worden aangekondigd en vervolgens weer worden geannuleerd.
Ik weet dus totaal niet hoe de situatie met de Baroeg is en of de Baroeg überhaupt fout is in deze kwestie. Misschien ligt het wel gewoon aan het agency van Månegarm aangezien Kampfar wel gewoon doorgaat. Het enige dat ik weet is dat Kampfar nu een support nodig heeft die ook de backline wil uitlenen aan Kampfar.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-01-2008 19:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

benieuwd of er nog een reactie komt van baroeg.

Fuck the world and fuck you

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-01-2008 19:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Cirith Gorgor niet wat als inval dan? Indien ze kunnen?

altx
Usericon van altx
Posted 09-01-2008 19:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 19:32 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik weet dus totaal niet hoe de situatie met de Baroeg is en of de Baroeg überhaupt fout is in deze kwestie. Misschien ligt het wel gewoon aan het agency van Månegarm aangezien Kampfar wel gewoon doorgaat. Het enige dat ik weet is dat Kampfar nu een support nodig heeft die ook de backline wil uitlenen aan Kampfar.

Tsja, de schuldvraag interesseert mij als buitenstaander eigenlijk totaal niet. Het enige dat ik weet is dat Kataklysm 2 feb ook al niet door gaat waar ik me ook op verheugd had en dat ik dit in het verleden ook al te veel heb meegemaakt.

En bij andere tenten zie ik dat toch veel minder gebeuren.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 09-01-2008 19:45 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Doe ff normaal, zoiets ligt niet aan de zaal.
Baroeg heeft natuurlijk ook het liefst dat bands als Kataklysm of Manegarm gewoon komen, maar er zijn gewoon teveel agencies die er maar een zootje van maken en uiteindelijk met een andere lineup komen dan die ze verkocht hebben een aanboden.

Hub de Gallier
Posted 09-01-2008 19:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb zelf ook het idee dat het agency van Månegarm er een zooitje van heeft gemaakt.

altx
Usericon van altx
Posted 09-01-2008 19:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 19:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb zelf ook het idee dat het agency van Månegarm er een zooitje van heeft gemaakt.

Dan wordt het tijd om bepaalde agencies te gaan boycotten... of iets in die trant...

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 10-01-2008 12:15 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Tja... je zit nu echt zaken met elkaar te vergelijken die totaal niets met elkaar te maken hebben.

De verantwoordelijkheid van het afzeggen van Kataklysm ligt bij de band zelf. Kataklysm heeft eerst tegen het boekingskantoor gezegd dat ze graag op toer wilden met Behemoth. Toen alle Europese data bevestigd waren, kwamen ze daar zelf op terug met de reden dat ze 'aan hun nieuwe album moeten werken'. Erg vreemd dat ze dat niet eerder hebben bedacht. Wat Deathwish al zegt: die dingen gebeuren helaas, daar kan een zaal niets aan doen.

Wat Manegarm betreft: we hebben gisteravond nog details besproken met hun management, dus het lijkt ons heel sterk dat Manegarm nu ineens niet door zou gaan. Het klopt inderdaad dat er een band bij komt die de backline levert, maar dat staat hier helemaal los van.

[Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 10-01-2008 12:16]

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-01-2008 13:04 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik heb gisteren ook nog contact gehad met de boeker van Manegarm (voor 2 februari), en daar blijkt ook uit niets dat het niet door zou gaan. Zal het voor de zekerheid nog even checken.

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 10-01-2008 13:58 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Zojuist heb ik maar even direct contact gezocht met de band, dit is het antwoord dat ik krijg:
------------
Hi Leon!

Thats strange.. That..s just rumours! We have never cancelled a gig before and will never do so in the future either! We are ready to rock thats for sure!!
See you there!! Looking forward to it!

//Markus
------------

@ Hub de Gallier / Marcel: kun je voortaan eerst contact met mij zoeken voordat je dingen gaat roepen op internet? Je kunt me bereiken via mail, msn en myspace, dat werkt sneller dan via ZM. Dank je.

[Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 10-01-2008 14:00]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2008 13:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

lekker vaag gedoe allemaal

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-01-2008 14:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

:')

altx
Usericon van altx
Posted 10-01-2008 14:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 13:58 schreef grafdelver het volgende:
Zojuist heb ik maar even direct contact gezocht met de band, dit is het antwoord dat ik krijg:
------------
Hi Leon!

Thats strange.. That..s just rumours! We have never cancelled a gig before and will never do so in the future either! We are ready to rock thats for sure!!
See you there!! Looking forward to it!

//Markus
------------

@ Hub de Gallier / Marcel: kun je voortaan eerst contact met mij zoeken voordat je dingen gaat roepen op internet? Je kunt me bereiken via mail, msn en myspace, dat werkt sneller dan via ZM. Dank je.

Vanzelfsprekend hoop ik dat dit waar is.

Het was ook meer even de frustratie dat dit de derde band in korte tijd zou zijn (na Battlelore en Kataklysm) die geannuleerd werd terwijl ik die wel had willen zien. Nu was ik met Battlelore als extra bonus dan ook nog eens zo ziek, zwak en misselijk dat ik uiteindelijk niet kon gaan, maar voor Kampfar en voor Behemoth heb ik de kaartjes al in mijn mailbox zitten, dus daar kan ik niet meer onderuit...

Ligt het trouwens aan mij dat ik vaak de support bands interessanter vind dan de headliner?

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-01-2008 14:34 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Van de boekert:

The band decided not to make shows on the week and focus on the weekends and festivals.
Such is the case of your festival, where the band will be performing for sure.

altx
Usericon van altx
Posted 10-01-2008 14:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 14:34 schreef Panzerke het volgende:
Van de boekert:

The band decided not to make shows on the week and focus on the weekends and festivals.
Such is the case of your festival, where the band will be performing for sure.

Hub de Gallier
Posted 10-01-2008 18:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 13:58 schreef grafdelver het volgende:
Nou, zoals hierboven in mijn post al gezegd; ik werd gevraagd of ik een band wist die voor Kampfar wil openen omdat Månegarm's tour is gecancelled. Waar kun je makkelijker en sneller een band vinden via een oproep dan hier op Zware Metalen?! Juist, vandaar dat ik hier dit oproepje heb geplaatst of er geinteresseerde bands zijn die willen en kunnen spelen.
Ik bemoei me verder niet met de planning, niet met de organisatie, met niks...heb alleen de boodschap doorgegeven om te kijken of er een band is...that's all

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 10-01-2008 18:35 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Je verspreidt totaal verkeerde informatie, want er is helemaal geen sprake van dat de tour van Manegarm is afgezegd. Er is namelijk geen tour, ze doen alleen wat losse shows.
Verder wil ik je bijdragen graag categoriseren als 'hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.'

Tot zover.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 10-01-2008 18:39 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 18:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Månegarm gaat definitief NIET door...hun tour is gecancelled!!!

Nu vroeg Ask (II13) van Kampfar aan mij een supportband te vinden die wil openen voor Kampfar en tevens de backline wil regelen deze vrijdag in Rotterdam......wie o wie wil? Serieuze reacties mailen naar marcelbanziger AT hotmail PUNT com

zoals ik het hier lees heeft Hub van Kampfar te horen gekregen dat Manegarm niet doorging en is hem hulp gevraagd (don´t shoot the messenger).

maar goed, het gaat door en dat is het belangrijkst

Hub de Gallier
Posted 10-01-2008 18:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 18:35 schreef grafdelver het volgende:
Je verspreidt totaal verkeerde informatie, want er is helemaal geen sprake van dat de tour van Manegarm is afgezegd. Er is namelijk geen tour, ze doen alleen wat losse shows.
Verder wil ik je bijdragen graag categoriseren als 'hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.'

Tot zover.
Jouw reactie komt nogal geirriteerd over op mij. Nogmaals, ik heb de vraag/info hier neergezet die mij letterlijk is doorgegeven. Je kunt wel geirriteerd reageren en termen als klok en klepel gaan gebruiken maar daar schiet zowel jij als ook ik niks mee op.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-01-2008 18:44]

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 11-01-2008 15:58 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

quote:
Op 10 januari 2008 18:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Jouw reactie komt nogal geirriteerd over op mij.

Dat valt wel mee, maar ik vind het jammer dat je dingen zit te posten die niet waar zijn. Het gaat me dus vooral om de uitspraak dat Månegarm definitief niet door zou gaan en dat hun tour 'gecancelled' zou zijn.
1. Het is geen tour.
2. Het optreden van Manegarm in Baroeg gaat gewoon door.

quote:
Nogmaals, ik heb de vraag/info hier neergezet die mij letterlijk is doorgegeven.

Als die info vervolgens fout blijkt te zijn, dan zou je dat gewoon toe kunnen geven. Als Kampfar je vraagt om naar een supportband te zoeken, dan is dat natuurlijk prima. Niet dat het nodig was, want hun agency was zelf ook al op zoek. De supportband is inmiddels gevonden: Carach Angren.

quote:
Je kunt wel geirriteerd reageren en termen als klok en klepel gaan gebruiken maar daar schiet zowel jij als ook ik niks mee op.

De waarheid is soms hard.

[Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 11-01-2008 15:59]

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com