|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Professioneel zeg, om dit welles nietus spelletje over het forum uit te vechten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-01-2008 16:04] |
|
Nietes! |
|
HEUY!!!! Carach Angren vind ik wel een meesterlijke band om erbij te zetten |
|
Ik ben aanwezig |
|
/, [Dit bericht is gewijzigd door R. op 11-01-2008 17:23] |
|
Heeft iemand deze avond een slaapplaats voor mij en een kam'raad (Elmar)? We zijn uiterst netjes en bakken smorgens zelfs een heel lekker ontbijtje. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-01-2008 18:41] |
|
Ondertussen al een slaapplek gevonden? Anders wil ik wel effe kijken of ik wat voor jullie kan betekenen. |
|
Kampfar, Manegarm, Thyrgrim, Carach Angren Vanavond staan er een aantal bands op het programma uit het folk/viking/black metal genre. Kampfar zal voor de liefhebbers van deze stijl zeker geen onbekende zijn. Men tourde namelijk al een aantal maal door Europa en dit resulteerde in 2007 in een optreden op Wacken. De muziek kan omschreven worden als black metal met een flinke scheut folklore waarover zanger Dolk zijn overwegend Noorse teksten uitbraakt. De kwaliteit van het geheel is dermate hoog dat Kampfar zich tot de beste bands in dit genre mag rekenen. Dit alles wordt geheel duidelijk als men de live shows van deze geoliede machine aanschouwt. Manegarm beweegt zich in dezelfde regionen als Kampfar, maar voegt toch wel een flinke scheut meer folk invloeden aan zijn sound toe. Dit wordt mede veroorzaakt door de aanwezigheid van een viool, het gebruik van heldere vrouwen- en mannenzang (naast de screams) en de melodieuzere gitaarpartijen. Manegarm is in december 2007 nog op tour met bands als Suidakra en Skyforger en mag nu dus met een andere grootheid uit het genre het podium delen. Het Duitse Thyrgrim is in 2004 voortgekomen uit het eenmansproject Kältetot. Thyrgrim combineert aggressieve riffs met melodieuze gitaarpartijen en zet daarmee een typisch Duitse pot black metal neer. Carach Angren is een melodieuze black metal band uit Nederland. Voortgekomen uit de meer thrash achtige band Vaultage, heeft men er nu voor gekozen om muziek, die volgens eigen zeggen met de term “haunting theatric black metal” kan worden aangeduid, te gaan spelen. Tot voor kort was de band nog een driemansformatie, waarbij de baspartijen voornamelijk door keyboards werden waargenomen. Sinds kort is Brynmor als bassist bij de band gekomen, waardoor de band live nog heftiger zal klinken. Myspace http://www.myspace.com/norsepagans http://www.myspace.com/manegarm http://www.myspace.com/thyrgrim http://www.myspace.com/carachangren Websites www.kampfar.com www.manegarm.com www.thyrgrim.de http://www.carach-angren.nl |
|
quote:Hey, We waren van plan om met de auto te komen.. maar ik kan niet meer digitaal reserveren op de website van de baroeg.. is dit serieus uitverkocht?!?! |
|
quote: Lijkt me sterk... In de agenda staat daar ook niks over vermeld. Daar staat nog steeds de link naar de online voorverkoop. Dat hij daar niet meer staat, zou ook een foutje kunnen zijn. Als ik jou was, zou ik de Baroeg maar even mailen. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 23-01-2008 0:00] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee, dit is nog niet uitverkocht. Er stond iets verkeerd in het kaartverkoop systeem, wat inmiddels hersteld is. Er zijn kaarten te verkrijgen tot vrijdag 12:00 uur. Excuses voor het ongemak. [Dit bericht is gewijzigd door Dkarn op 23-01-2008 14:56] |
|
quote: Het blijkt dus niet uitverkocht te zijn Ik heb maar vast gevraagt aan een maat voor slaapplekken, maar wegens andere verplichtingen kan hij vrijdag niet gaan, dus overnacht ik nu in Katwijk. Ik kan jullie dus niet verder helpen. |
|
quote: Je kan hier blijven meuren Robin.. Moet je wel friko`s vreten.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Bedankt voor je aanbod, maar we gaan met de auto terug richting Almere zodra alles achter de rug is. Alsnog bedankt ps. Friko's zijn in de toekomst geen probleem, zolang ze maar verdrinken in de mayo! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-01-2008 23:35] |
|
Das ist mir egall Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
kAMPFAAAAAAAAAARRR!!!! Iemand enig idee hoe laat kampfar speelt? ivm laatste treinen naar a'dam die niet over tilburg gaan of iets dergelijks ... |
|
19.30 zaal open 20.00 - 20.35 Carach Angren 20.55 - 21.30 Thyrgrim 21.50 - 22.35 Manegarm 22.55 - 23.40 Kampfar |
|
Kampfar was goed! |
|
quote: +1.. Beetje te veel gedronken.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Was jij daar ook? Ik (met een vannile witte trui) had nog even rondgekeken of onze aller vikingbloed aanwezig was... maar had hem niet gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-01-2008 11:18] |
|
Ik zag jou ook niet...Damn... Maar het was vet te doen die Kampfar Btw zeker ook niet in de snackbar geweest??? 2 x geweest voor een dosis friko`s [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-01-2008 15:01] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Gaydating.nl [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-01-2008 15:06] |
|
quote: Jaloers Mmayo?? Ik ben gewoon goed deelbaar Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Jammer dat de ombouwpauze voor Manegarm dubbel zo lang geduurd heeft en dat ik (en veel mensen met mij) daardoor na een paar nummers van Kampfar al weg moesten om nog met het OV thuis te komen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |