|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig! |
|
BEHEMOTH HEERST! Zeker aanwezig! Gelukkig komt dat kataklysm niet, wat een waardeloze band is dat zeg! Jammer dat het weer in die anti-zaal is, veel te krap daar....maar goed behemoth maakt alles goed! |
|
Wegens verhindering aangeboden: 2 kaartjes Behemoth zaterdag 2 februari. Voor de echte fan: gratis! |
|
quote: p.s. email: chameleon9@gmail.com |
|
dit is aankomende zaterdag?! en er zijn nog kaarten? |
|
quote: Sorry, ik ben mijn kaartjes al kwijt! |
|
quote: http://www.baroeg.nl/voorverkoop.htm Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb net m'n kaartje online besteld Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Op dit moment nog wel. |
|
quote: hier bij de Corp nog wel! (maar da's dan wel voor dinsdag, natuurlijk...) [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-01-2008 13:33] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wegens beperkte ruimte in onze garderobe wordt zaterdag 2 februari aangeraden jassen en tassen -indien mogelijk- in de auto achter te laten! Om de doorstroom te bevorderen is zaterdag 2 februari de muntverkoop aan het begin van de avond verplaatst naar het "oude garderobehok" naast de merchandise! |
|
geen idee nog of ik er ben of niet. Fuck the world and fuck you |
|
Muntverkoop? Sinds wanneer doet Baroeg aan muntverkoop? Tering de tering. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sinds vorig jaar al. Fuck the world and fuck you |
|
Met Mortiis nog niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tijdens Cold as Life al wel. Fuck the world and fuck you |
|
muntjes zijn kut. heb sinds obituary begin januari nog 3,5 hedon munt over, al die tijd in mn portemonnaie gezeten. nu al zijn ze zo getrashed als wat, nog nooit eerder megemaakt dat... :| Je moeder. |
|
We werken met een muntensysteem sinds de heropening van Baroeg in september 2007. Er zullen waarschijnlijk nog een beperkt aantal kaarten te koop zijn aan de deur morgen. Als je er 100 procent zeker van wilt zijn dat je binnenkomt, dan kun je het beste even online een kaartje scoren: http://www.baroeg.nl/voorverkoop.htm [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 01-02-2008 19:05] |
|
't Was een goeie avond! Devilish Impressions vond ik wel gaan, maar niet echt bijzonder....duurde ook niet zo lang voor mijn gevoel. Suicide Silence vond ik wel een giller! "first time in Germany!" kostelijk! waarom iedereen "HOLLAND! HOLLAND" begon te roepen. Behemoth (busje vol met polen) was goed! weinig op aan te merken, lekkere pit (van wie was dat vest nou?) best avondje I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
Zat jij bij die mongolen die dat constant riepen ? triest. Fuck the world and fuck you |
|
Nee ik heb niet meegeroepen, maar kan niet zeggen dat ik het niet grappig vond I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
Ah ok. vond sowieso dat groepje kaalkoppen nogal debiel anyway... Fuck the world and fuck you |
|
Begonnen die ermee? niet echt gevolgd.... Kzag ze wel in de rij staan, daar gedroegen ze zich al weer typisch inderdaad... I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
Die begonnen ermee ja, helaas.verders was het een leuk feestje weer hehe. alleen baroeg leert het nooit weer teveel mensen in die graftombe gepropt. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |