IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Za 2 febr: Behemoth + supports @ Baroeg, R\'dam Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-01-2008 13:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanwezig!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-01-2008 13:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2008 13:43 schreef MetalJan het volgende:
Aanwezig!

Ik ook (+ 1 niet-ZM'er).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 28-01-2008 14:36 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

BEHEMOTH HEERST! Zeker aanwezig!
Gelukkig komt dat kataklysm niet, wat een waardeloze band is dat zeg!
Jammer dat het weer in die anti-zaal is, veel te krap daar....maar goed behemoth maakt alles goed!

hjbhjb
Usericon van hjbhjb
Posted 28-01-2008 20:29 by hjbhjb Wijzig reactieProfiel van hjbhjbQuote dit bericht

Wegens verhindering aangeboden: 2 kaartjes Behemoth zaterdag 2 februari. Voor de echte fan: gratis!

hjbhjb
Usericon van hjbhjb
Posted 28-01-2008 20:31 by hjbhjb Wijzig reactieProfiel van hjbhjbQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2008 20:29 schreef hjbhjb het volgende:
Wegens verhindering aangeboden: 2 kaartjes Behemoth zaterdag 2 februari. Voor de echte fan: gratis!

p.s. email: chameleon9@gmail.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-01-2008 15:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dit is aankomende zaterdag?! en er zijn nog kaarten?

hjbhjb
Usericon van hjbhjb
Posted 29-01-2008 15:44 by hjbhjb Wijzig reactieProfiel van hjbhjbQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 15:10 schreef ghoulliette het volgende:

Sorry, ik ben mijn kaartjes al kwijt!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2008 19:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

http://www.baroeg.nl/voorverkoop.htm

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 29-01-2008 22:42 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Ik heb net m'n kaartje online besteld

Never have so many sacrificed so much for so few

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 31-01-2008 11:44 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

quote:

Op dit moment nog wel.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2008 13:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:

hier bij de Corp nog wel! (maar da's dan wel voor dinsdag, natuurlijk...)

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-01-2008 13:33]

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-02-2008 12:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Wegens beperkte ruimte in onze garderobe wordt zaterdag 2 februari aangeraden jassen en tassen -indien mogelijk- in de auto achter te laten!

Om de doorstroom te bevorderen is zaterdag 2 februari de muntverkoop aan het begin van de avond verplaatst naar het "oude garderobehok" naast de merchandise!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-02-2008 17:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

geen idee nog of ik er ben of niet.

Fuck the world and fuck you

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-02-2008 17:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Muntverkoop? Sinds wanneer doet Baroeg aan muntverkoop? Tering de tering.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-02-2008 17:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Sinds vorig jaar al.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-02-2008 17:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Met Mortiis nog niet.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-02-2008 17:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Tijdens Cold as Life al wel.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-02-2008 17:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

muntjes zijn kut. heb sinds obituary begin januari nog 3,5 hedon munt over, al die tijd in mn portemonnaie gezeten. nu al zijn ze zo getrashed als wat, nog nooit eerder megemaakt dat... :|

Je moeder.

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 01-02-2008 18:25 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

We werken met een muntensysteem sinds de heropening van Baroeg in september 2007.

Er zullen waarschijnlijk nog een beperkt aantal kaarten te koop zijn aan de deur morgen. Als je er 100 procent zeker van wilt zijn dat je binnenkomt, dan kun je het beste even online een kaartje scoren: http://www.baroeg.nl/voorverkoop.htm

[Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 01-02-2008 19:05]

Botgruis
Spray down the death
Usericon van Botgruis
Posted 03-02-2008 19:43 by Botgruis Wijzig reactieProfiel van BotgruisQuote dit bericht

't Was een goeie avond!

Devilish Impressions vond ik wel gaan, maar niet echt bijzonder....duurde ook niet zo lang voor mijn gevoel.

Suicide Silence vond ik wel een giller! "first time in Germany!" kostelijk! waarom iedereen "HOLLAND! HOLLAND" begon te roepen.

Behemoth (busje vol met polen) was goed! weinig op aan te merken, lekkere pit (van wie was dat vest nou?)

best avondje

I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-02-2008 19:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zat jij bij die mongolen die dat constant riepen ? triest.

Botgruis
Spray down the death
Usericon van Botgruis
Posted 03-02-2008 19:57 by Botgruis Wijzig reactieProfiel van BotgruisQuote dit bericht

Nee ik heb niet meegeroepen, maar kan niet zeggen dat ik het niet grappig vond

I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-02-2008 20:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ah ok. vond sowieso dat groepje kaalkoppen nogal debiel anyway...

Botgruis
Spray down the death
Usericon van Botgruis
Posted 03-02-2008 20:14 by Botgruis Wijzig reactieProfiel van BotgruisQuote dit bericht

Begonnen die ermee? niet echt gevolgd.... Kzag ze wel in de rij staan, daar gedroegen ze zich al weer typisch inderdaad...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-02-2008 20:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die begonnen ermee ja, helaas.verders was het een leuk feestje weer hehe. alleen baroeg leert het nooit weer teveel mensen in die graftombe gepropt.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com