IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Za 2 febr: Behemoth + supports @ Baroeg, R\'dam Vorige pagina
Botgruis
Spray down the death
Usericon van Botgruis
Posted 03-02-2008 20:22 by Botgruis Wijzig reactieProfiel van BotgruisQuote dit bericht

haha nou!

ik kwam rond 8 uur aankakken met de gedachte "ontwijk ik de ergste drukte" haha!

lekkere rij weer!
heb medelij met de mensen die daarwerkelijk de "jassen en tassen in de auto" hebben laten liggen!

I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-02-2008 23:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vond het ook erg gaaf!

Nog wel zo'n half uur in de rij gestaan, maar gelukkig kon ik m'n jas nog kwijt, dit in tegenstelling bij het optreden van Korpiklaani.
Devilish Impressions vond ik een zeer prettig bandje, naderhand nog een cd van gekocht. Suicide Silence was ook vrij aardig, alleen wel een behoorlijke 13 in dozijn band, maarja. Behemoth had in het begin een te zacht geluid, vond ik. Gaandeweg werd het gelukkig wat opgeschroefd. Prima band en zag ze deze avond pas voor de 2e keer, geloof ik.

Ook nog een cd van Devilish Impressions en een vest van Behemoth gekocht. Ook wel grappig; ging m'n jas halen, kwam dat 'jassenmeisje' terug met een andere jas Gelukkig dat ik mijn jas zag hangen en dus zonder moeite aan mij kon geven.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 04-02-2008 0:16 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Om 19:30 kwamen we aanrijden bij Baroeg. "Mooi op tijd!" dachten we. Waren we verdomme pas om 20:25 binnen, wat ging die rij tergend langzaam, sloeg echt helemaal nergens op !!!
Maar goed, gelukkig begon de eerste band, Devilish Impressions, pas om 20:40. Dit bleek een leuke band te zijn, het enige wat me stoorde was het geluid van de toetsen. Ik vond het te veel op de voorgrond en niet goed bij de muziek passen. Zonder toetsen zou het een stuk bruter zijn, lijkt mij. Maar zeker geen onaardige opener verder.
Daarna was het de beurt aan Suicide Silence, een vreemde eend in de bijt, maar wel een hele vette liveband. Lekker bruut doorbeukende death/grindband met een goede zanger die zowel erg diep kon grunten als schel kon krijsen. Leuke eerste kennismaking.
Tenslotte Behemoth, en die hebben me live nog nooit teleurgesteld. Zo ook gisteren niet, ze speelden de tent vakkundig plat !! Wat minder show dan de laatste keer dat ik ze zag; ze hadden o.a de vuurspuugact thuis gelaten. Maar juist door die wat kalere presentatie kwam de kracht van de muziek en de kwaliteit van de muzikanten nog beter naar voren !!
Behemoth is gewoon één van de beste livebands van het moment.

Na aanschaf van een shirtje en een vest ging ik voldaan naar huis.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-02-2008 1:09 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Behemoth... Veni, vidi vici.

Overigens bedenk ik me voortaan wel een tweede keer als ik overweeg naar de Baroeg te gaan. Heb drie kwartier buiten gestaan terwijl ik het kaartje al in mijn (trillende) handen had. Dit omdat ze bij de deur krampachtig een geel bandje om je pols staan te wriemelen om je vervolgens naar een klein gaatje in de muur doorverwijzen voor je jas. Investeer in een stempelkussentje en laat iedereen gewoon doorlopen, dit sloeg nergens op.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 04-02-2008 1:14 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2008 23:49 schreef MetalJan het volgende:

Behemoth had in het begin een te zacht geluid, vond ik. Gaandeweg werd het gelukkig wat opgeschroefd.

Vertel dat maar aan mijn rechter oor

Zeer gaaf avondje trouwens, al konden de eerste twee bands me niet echt boeiend, maar daar kwamen we ook niet voor

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 04-02-2008 9:53 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Namens Baroeg wil ik graag aan een deel van de bezoekers onze excuses aanbieden voor de lange wachttijd.

De grootste vertraging bij de entree werd opgelopen doordat een heleboel mensen niet hun e-ticket hadden meegenomen, maar alleen een bevestigingsmail. Daar staat natuurlijk geen barcode op, waardoor er voor onze entreemensen niets in te scannen was

We werken pas een tijdje met dit voorverkoopsysteem (dit was pas het 2e concert) en we zullen op onze site gaan benadrukken dat mensen toch echt de e-ticket mee moeten nemen naar het concert.

De polsbandjes hebben we ingevoerd omdat er in het verleden vaak gefraudeerd werd met stempels. Wellicht dat we bij drukke concerten voortaan alleen de bandjes gaan uitreiken aan bezoekers en ze niet meer om gaan doen.

Bedankt voor jullie tips!

[Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 04-02-2008 9:54]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-02-2008 15:13 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Kort samengevat: kinderziektes van nieuwe systemen.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 04-02-2008 15:28 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Inderdaad.

Botgruis
Spray down the death
Usericon van Botgruis
Posted 04-02-2008 20:02 by Botgruis Wijzig reactieProfiel van BotgruisQuote dit bericht

I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-02-2008 11:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De rij was lang, gelukkig kon je redelijk goed voordringen (want ja, zonder jas is het verrekte koud!)

Ik vond die 2e band (op die achterlijke "germany" - ik doe een vogel na- zanger na dan) erg vet. Waarschijnlijk valt het op CD erg tegen (beetje saai) maar het beukte als een tiet.

Zo volgepropt was het toch niet in de Baroeg. Bij de sigaretten automaat was het erg relaxed vertoeven, en in de zaal zelf was het ook goed te doen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-02-2008 11:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Blij dat ik met de auto was. Daar is het toch beter wachten dan voor de deur.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2008 13:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

gisteren in de Corporation gezien. Gaaf concert!

Dat Devilish Impressions vond ik redelijk vergetelijk, wel aardig maar erg 13-in-een-dozijn. En die toetseniste voegde weinig meer toe aan de band dan een beetje overbodige irritante pingeltjes spelen en schattig in een hoekje van het podium staan. Maar goed.

Suicide Silence roste er goed op los, tering wat een energie Ook wel geinige sound-check van een van de gitaristen: "Shit. Shit. Shit. Roar."

Behemoth stond als een huis, gave setlist en een strak optreden.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2008 16:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Die deathcore mannetjes bij Suicide Silence trouwens, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Die beginnen dus half voorover gebogen als een idioot hun armen als een soort molenwieken rond te maaien. Ziet er gewoon echt niet uit Het lijkt een beetje op zo'n cartoon waarbij een klein mannetje op een groter iemand probeert in te slaan, maar de grotere persoon houdt hem met een hand op het hoofd af waardoor het kleine kereltje een beetje kansloos door de lucht maait. Maar dan dus zonder die grote persoon erbij. Tsk, metal-kleuters van tegenwoordig

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 06-02-2008 19:56 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

, ik zie het al zo voor me .

Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com