|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoogtepunten: - De eerste week van januari in Rusland met als absolute hoogtepunt de viering van oud en nieuw in Stavropol - De Europese tournee met Vreid, Battered en In Vain in maart/april - M'n reisje Noorwegen in augustus incl. het Hole in the Sky festival - De Europese tournee met Enslaved, Keep of Kalessin en Shining in oktober Dieptepunten: - Beeindigde relatie - Laten inslapen van m'n hond [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-12-2007 18:59] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Werken, comedy central kijken en slapen. Ons leven heerst Hoogtepunten: -Diploma eindelijk behaald -Enorm positief veranderd -Allerhande poon-activiteiten Dieptepunten: -Qua vrouwen niets dan ellende haha -Aanhoudende onverschilligheid Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Leer eerst eens lezen joh!! *Bedenkt scheldwoorden maar houd zich wijslijk in* Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Nou, die komt er genadig vanaf. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik doe ook maar eens lief he.... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Hoogtepunten - alleen in noorwegen op vakantie, gewoon lekker doen wat ik wil - stage halen (zondag eindgesprek) - joris - erkennen dat ik hulp nodig heb en die gezocht - wacken Dieptepunten - vorige stage moeten stoppen - hulp zoeken maar dan de verdomde wachtlijsten Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hoogtepunten: - Vakantie Noorwegen - studie afgerond - beslissing om naar Noorwegen te gaan - alle leuke concerten en uitgaansavonden - toch wel... Vlam - 17 kg gewichtsverlies Dieptepunten: - ehhhh geen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hoogtepunten -Veel nieuwe mensen ontmoet -Veel tijd door gebracht met mijn vrienden -School bijna klaar Dieptepunten -Gedumpt door de meid waar ik echt gek op was Against God and Government |
|
Dieptepunten: erg pijnlijke breuk met ex na drie jaar uiteenvallen van bepaalde vriendengroep gestopt op de Artez Hoogtepunten: erg pijnlijke breuk met ex (achteraf goed en veel van geleerd) Carnagath! nieuwe studie er eindelijk achter komen aan welke mensen je echt wat hebt veel leuke mensen leren kennen veel leuke concerten en festivals en alles wat ik verder vergeet |
|
Iedereen heeft als hoogtepunt ook hun ex staan, hoe doen jullie dat? Ik voel me nog steeds tering verrot. Against God and Government |
|
quote:Goeie vraag ja Ik snap dat inderdaad ook niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gewoon, blij zijn er vanaf te zijn ofzoiets. |
|
Hoogtepunten: - Gestopt met roken - Het opnieuw aanwakkeren van mijn vinyl-verzamelwoede - Festivals en concerten - Fijne vrienden die me door een moeilijke periode hebben gesleept - Veel leuke nieuwe mensen leren kennen Dieptepunten: - Het vrij plotseling overlijden van mijn moeder - Overlijden van een collega - Mijn banksaldo door het opnieuw aanwakkeren van mijn vinyl-verzamelwoede Bah, kutjaar, dat 2007... Bareuh... |
|
quote:Dat beschouw ik voor mezelf ook als het grootste hoogtepunt van 2007 |
|
quote: omdat ik, ondanks alle ellende en pijn toen, nu veel gelukkiger ben dan met em |
|
quote: Hij ook vast en zeker zonder jou! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nog meer hoogtepunten trouwens: Coole shows met Carnal Leftovers (vooral 5 mei, tering wat veel publiek!) Opnames met Carnal, dwaze bende! Mixen van de opnames van Carnal en Departure met Fredde, veel geleerd, en erg gezellig! Met Departure sinds september tot aan het eind van het jaar 10 optredens! (met veeeeeeeeeeeeeeeel dank aan de geniale band Context en met name MM! ) Nieuwe mensen leren kennen Een bepaald iemand uit mijn leven gezet, heerlijk! Zo, was wel een intressant en leuk jaar! Oh, nog een dieptepunt: TypTyfys! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 15-12-2007 13:29] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Veelbewogen jaar, dat 2007. Heftigste moment: * relatie na 11 jaar verbroken Deed pijn, maar bleek (gelukkig) voor ons beiden ontzettend goed uit te pakken en was absoluut de beste beslissing van het jaar. Hoogtepunten * vrienden! * heel veel toffe nieuwe mensen leren kennen * alle vette optredens dit jaar * eigen studiootje in huis * me meer dan ooit met muziek (maken) bezighouden Dieptepunten heb ik niet. Daarvoor ben ik te positief ingesteld. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-12-2007 13:35] |
|
Dieptepunten: mn luiheid rond mn studie arm blessure hoogtepunten: vakantie in zuid -frankrijk dat ik weer ben gaan sporten(door mn arm) vakantie in polen uitbreiding van mijn minidierentuin ontdekking van wodka die geen katers geeft en lekker is! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: stommerd neuh hij niet, dat is t grappige |
|
Hoogte punten: Bsc Diploma Geen internet thuis Veel geleerd Volwassen worden Diepte Punt S.O.G. Toch weer op zm vervelend aan het doen! |
|
quote: ohja, nog een hoogtepunt: mn katapultskillz |
|
quote: Nou, hier ook. Het enige wat ik weet is dat het veel tijd nodig heeft en je moet er dwars doorheen om er overheen te komen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |