|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen blijdschap zonder verdriet. |
|
inderdaad maar tegelijk hou je ook niet lang vol natuurlijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hoogte punten: mijn schatje en een nieuwe baan diepte punten: geen |
|
Hoogtepunten: - Vriendinnetje - Twee weken wonen in een hippiecommune in Engeland. - Drie weken liften in Frankrijk. - Waldrock, Dour, Pinkpop - Verhuizing Dieptepunten: Geen. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 18-12-2007 15:37] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
nog een dieptepunt.. ik heb nog voor vier weken werk liggen, voor dit jaar! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ik begin liever met een dieptepunt om vervolgens fris het nieuwe jaar in te gaan met mijn hoogtepunt Dieptepunt: Ik heb een grens van verdraagzaamheid bereikt waarvan ik dacht dat ik die niet had. Hoogtepunt: Ik heb nu en voor altijd de allerliefste vriend die op deze aardkloot rondloopt. |
|
ach, roy kan vast ook wel eens minder lief zijn hoor Je moeder. |
|
quote: dat is waar maar dan is ie op zijn knietjes ook wel weer lief om te zien |
|
hehe lol Je moeder. |
|
Hoogtepunt: uuhhhhhhhhhhh.... kom ik later nog wel op terug Dieptepunt: overlijden van mijn kat Het is de lichtinval ;') |
|
Dieptepunten: - Het verdoen van mij tijd door het posten op achterlijke fora zoals dit. |
|
2007 is nu echt voorbij... Hoogtepunten: - Dat de film Zwartboek op DVD werd uitgebracht en vereeuwigd zijn in de hoes en boekwerk. - Reis op Spitsbergen - Duikvakantie Bonaire - Met vriendin overnachten in de Euromast (hoog punt in ieder geval en nog een paar hoogtepunten op bed ) Geen dieptepunten voor 2007. |
|
Hoogtepunten: -Slagen voor de Havo -Slagen voor m'n rijbewijs -Goede keus voor mijn vervolgstudie gemaakt, gelukkig -Veel goede cd's gekocht -Veel mooie concerten meegemaakt -Graspop, 3 mooiste dagen van het jaar voor mij! De dieptepunten zet ik hier niet neer, niet echt behoefte aan eerlijk gezegt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dieptepunten: mijn ex en mijn ex-werkgever Hoogtepunten: mascha iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hoogtepunten: 2de Ierlandreis Festivals waarop ik een hele rits bands uit mijn top10 om ooit live te zien kon schrappen (Black Sabbath, Ozzy, Dubliners, Boudewijn De Groot, Golden Earring) Contract van onbepaalde duur getekend op een plaats waar ik heel graag werk. Veel leuke zaken meegemaakt met vrienden. Dieptepunten: Het verlies van een erg goede vriend en de vader van goede vrienden Weer vele malen ruzie gehad met mijn broer. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dieptepunten: - breken met veel zogenaamde vrienden (al dan niet uit eigen beweging) - breken met ex-vriend - foute mensen toelaten in mijn leven - gebrek aan festivals - slechte eindresultaten qua studie en tweede zit - verwaarlozing van belangrijke factoren in mijn leven - verwarring - veel kostbare tijd verspeeld aan nutteloze/waardeloze dingen/gebeurtenissen - gezondheidsgewijs verslechterd .... Hoogtepunten: - juli (zomer) 2007, vakantiewerk en de ervaring/personen daar - echte vrienden - echte belangrijke en onvergetelijke momenten. .... |
|
wat een kutleven had jij dan Je moeder. |
|
Ach.. beter nu breken met slechte factoren, dan wanneer het nog erger wordt he. What doesn't kill you .. |
|
goed punt ik bedenkt me opeens dat mn werk toch wel mn hoogtepunt van 2007 was, niet alleen eindelijk wat meer toekomst (8 januari na precies een jaar vast contract!) maar het heeft me overall weer wat de goeie richting op geholpen naast dat het werk inclusief collega's ook heerst natuurlijk! Je moeder. |
|
quote: Waar heb jij Black Sabbath gezien dan? Ik heb alleen Heaven and Hell gezien www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: het merendeel van die band bestond uit leden van BS Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Maar het was geen BS! En het meerendeel? Nee, de bassist en de gitarist! Ik heb BS toendertijd gezien in Ahoy, met Ozzy, en nu dus ook H&H [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 03-01-2008 13:05] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Eens even kijken.. Hoogtepunten: * Veel leuke filmprojectjes gedaan * Eigen bedrijfje opgericht * M'n muziekstudie (muziektheorie FTW!) * M'n nieuwe functie * Geweldige vrienden * Minder tijd verspild op ZM * Sporten! * Een wel erg geweldige jongedame * Alle administratieve zooi eindelijk op orde Dieptepunten: * .... * .... .. ehm. Die waren er eigenlijk niet. Het heerscht me toch wel een partij om mij te zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |