|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
welja |
|
Corpsepaint? |
|
roze ja |
|
Zolang er maar glitters zijn. |
|
Trek ik wel een tutu aan als ik kom kijken. |
|
Glamdoom is born |
|
nog 1 maand! Nog 1 maand om die zaal vol te krijgen. We hebben ondertussen al van meerdere bands vernomen dat ze graag op een volgende editie willen spelen. Welnu, of die volgende keer er komt hangt helemaal af van het succes over een maand. Dus als je als band of anderzijds liefhebber het initiatief een warm hart toedraagt, zien we je graag @ dB's de 22ste! In de komende weken zal er nog flink wat propaganda geplaatst worden op bevriende profieltjes. Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben Zoals je al weet is het nieuwe werk van Heavy Lord 'Chained to the World' uit. Het is een immens vette plaat geworden die niet in je verzameling mag ontbreken. Dat geldt ook voor de nieuwe van Machinist 'BlackBlock', die binnenkort uitkomt. Beiden zullen te koop zijn bij het optreden. Handig, niet? Zo zijn we he. Akelei gaat in de lente veel tijd steken in 's bands eerste cd. Of er in de tussentijd wordt opgetreden, valt nog te bezien. Dus wil je de band graag zien spelen is dit voorlopig je laatste kans... Zie je @ dB's!!! |
|
dB's is zooo'n relaxte tent |
|
Hier ga ik niet bij zijn, dubbele afspraken hoera! Ik ga naar de Metal Battle van Drenthe. |
|
quote:die koffie is dan wel weer hard nodig om wakker te blijven. als ik tegen die tijd niets ander heb kom ik wel ff langs. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ohja, de mettelbettel. Tja als je liever daarheen wil... Ik controleer met enige regelmaat de concertagenda's en heb tot nu toe tevreden kunnen vaststellen dat we op die datum (22-2) niet veel concurrentie hebben te duchten. Behalve dan die MB-voorrondes in Brabant en Drenthe. In de rest van het land lijkt er de 22ste weinig interessants te beleven, dus we zien jullie allemaal in de do(o)mstad |
|
Misschien wel aanwezig. |
|
quote:maar die koffie is dan weer gratuit. daar is ook iets voor te zeggen . hele avond koffie drinken en blaadjes lezen in DBs |
|
quote:ja, ik weet het.. vaak dankbaar gebruik van gemaakt. Ik zie het nog ff aan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
quote:Je bent er stil van? |
|
quote: Yep. Bestuur van Occultfest heeft het georganiseerd, ik moet ze natuurlijk wel steunen daarin. |
|
Zaterdag trouwens Nymphea Aurora in starsound studios, als we het dan toch over doom in Utrecht hebben ^^ |
|
quote: Ik had je quote gecorrumpeerd, maar dit is je blijkbaar ontgaan |
|
quote: OI! Maak je eigen topic ff aan ja |
|
quote: Ik vond het een mooie kick... |
|
Ja ok |
|
Schop! Zo. |
|
Volgende weeeeeheeeeeeeek |