|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag! Allemaal komen! |
|
quote: Gratis koffie en thee? |
|
|
|
quote: Dat drink ik wel tien minuten voor aanvang van het concert thuis, dus daar hoeft niet zo van me, maar een heerlijke Chouffe gaat er altijd wel in [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 18-02-2008 16:11] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Overmorgen! |
|
morgen! |
|
Er staat bovendien een nieuw nummer op de myspace van Akelei, 'De Zin (die ik verloor)' http://myspace.com/akeleidoom |
|
Aanwezig |
|
+1 |
|
Eerst kantoor verhuizen, dan borrelen, dan uit eten, dan naborrelen, en als ik dan nog tijdig terug in de Domstad ben en het regent niet al te hard, misschien kom ik dan nog wel even langs |
|
Ho wacht! Regen? |
|
als ik moest kiezen tussen Doom en Deathmetal.. dan toch maar Deathmetal. Niet aanwezig dus. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Watje. |
|
Deathmetal ist ghey! |
|
Dat is dan weer het andere uiterste, donders... |
|
quote: Nee, het is gewoon kut muziek. En ik heb altijd gelijk. |
|
...en je hebt en roze stropdas... |
|
quote: Dat klopt! |
|
Homo. |
|
ik denk dat die gratis koffie me niet eens door een doom concert heen trekt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Geen bier voor jou morgen! Gelukkig drink je koffie, dat scheelt. |
|
|
|
Nog een paar uurtjes en dan Doomen in de Domstad. Eerst even in-koffie-en thuis. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mjah, ik ga ergens anders koffie drinken, ik zit namelijk onder de plak. ^^ |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |