|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben erbij!!! Hey trouwens Erik, jij had toch al een username?? |
|
Mooi dat je dr bij bent! Over profiel: starting with a clean sheet MC Hammer Smashed Face |
|
Lijstje dan maar!! - Erikdeperik - 7th Fallen Angel - Moon Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
- Erikdeperik - 7th Fallen Angel - Moon - LL |
|
Hehe, the Usual Suspects MC Hammer Smashed Face |
|
Is dit "vol = vol" of is reserveren gewenst en zoja, op welk mailadres kan ik reserveren? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Helaas, het gaat hier inderdaad om "vol is vol". Popfront werkt niet eens met kaartjes en dit is dan het onvermijdelijk nadeel. Hoe dan ook, de zaal opent om 2 uur des middags, dus dat wordt posten vanaf half 1 voor de echt fanatieken. Er staat een goeie loempia stand om de hoek, dus blauwbekken kan met een volle maag. MC Hammer Smashed Face |
|
pffft godzijdank hebben vrijwilligers altijd toegang Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Dan zou ik wel een nummertjes automaat lenen bij de slager of bakker. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gewoon op tijd komen dus. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Vooruit dan maar. - Erikdeperik - 7th Fallen Angel - Moon - LL - XXL Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat zijn er al 5. Er past een mannetje of 80 in de zaal. Nog twee weken te gaan...even rekenen...Ja, dat moet goed komen! Spread the word people! MC Hammer Smashed Face |
|
kut! dan heb ik late kerstvieringgezeur |
|
- Erikdeperik - 7th Fallen Angel - Moon - LL - XXL - Creepmime Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: +1 ... zat erover te denken om te gaan! Lijkt me wel erg gaaf! |
|
- Erikdeperik - 7th Fallen Angel - Moon - LL - XXL - Creepmime - AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ohhh jij komt meteen alweer naar zwolle?! Gezelliiiiig |
|
quote: Gewoon doen Wil! De dag voor Oud & Nieuw is toch zo'n loze anders. Besides, moet jij niet sowieso op zondagmiddag in Popfront zijn? Het ziet er ook naar uit dat Ray en ik gezellig mee gaan pingelen MC Hammer Smashed Face |
|
Wel gaaf dit, mogelijk aanwezig. |
|
quote:als je maar niet denkt dat ik mee ga hoor. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 17-12-2007 15:14] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee je zou eens moeite moeten doen he Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Zo'n vermoeden had ik al ja |
|
quote: Ik zou heel graag willen, maar heb al iets anders! Aangezien de familie van mijn vriendin kerst dit jaar niet op de gewone dag viert, maar op de 30e! En tja, zij waren wel eerder Kon je dit niet een maand eerder geregeld hebben? |
|
quote: Hmmz, Anathema meets Seraphique, To Elysium en Delain "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik wil hier wel even heen, maar heb echt geen zin om voor niks zo vroeg op een zondag naar Zwolle te kachelen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |