|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ben benieuwd wat de straf zal worden. Ik dacht eigenlijk dat deze zaak al afgerond was, zo'n tijd lijkt het geleden. Bazzio Attacks!!! |
|
Hier in België is de datum voor het proces van Dutroux ook nog lange niet beslist, niemand begrijpt het hier nog in België, maar ik hoop dat die dominee best wel een lekkere tijd de muren van de gevangenis zal kunnen bewonderen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ter vergelijking: Ik vind deze dominee dus bruter dan die Satanisten uit Duitsland. Makes you wonder welke religie moorddadiger is.... Wat een zieke geest.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben eigenlijk tegen de doodstraf maar zulke lui doen me toch twijfelen. |
|
Ik vind deze zaak wel intrigerend, hoe iemand in staat is om zoveel lijken in stukken te snijden en dan oplossen in ontstoppingsmiddel. Heh, ik zou graag eens 5 seconden in zijn hoofd willen kijken.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jesus christ! Een ware Dominee des Doods... Ik krijg weer ideeën... wat is de wereld toch raar. |
|
quote: Oh ja, hij deed dit vast volgens bepaalde passages uit de bijbel. Maar waar he... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gij zult het zaad doen laten oogsten. Hmmm... weedplanten? De bijbel is hetzelfde als een horoscoop. Vaag en voor iedereen toepasbaar. Zoek en gij zult 1 overeenkomst vinden... [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 19-02-2002 0:08] |
|
quote: Hell yeah, zullen we weer een discussie over religie gaan beginnen...is lang geleden hehe http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Straf,hé!En dan te bedenken dat die kerel op verschillende scholen protestantse godsdienstles is komen geven...brrr...dat scenario had zelfs Thomas Harris niet kunnen bedenken!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik denk niet dat de doodstraf hier iets uithaalt. Het schrikt misschien anderen af om het te doen maar de dominee zelf kun je veel beter straffen door hem (en zijn dochter natuurlijk) iets van levenslang te geven. En dan niet noodzakelijk levenslange gevangenisstraf, maar iets anders creatiefs, wat kan ik zo niet bedenken |
|
Als ik iemand beledig. Sorry... Misschien moet !HIJ! lijken opruimen in Amerika... Ikke niet!!! [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 19-02-2002 14:11] |
|
Hoe bedoel je? |
|
Probeer 2 threads te combineren. In Amerika zijn ze nog bezig om de resterende 100 op te ruimen. Misschien een altar-natieve straf voor die pastoor. |
|
Hier komt Iris weer met 'r creatieve straffen! Deze had ik bedacht voor Dutroux, nu ook wel toe te passen. Sluit 'm op in een spierwitte, bolvormige kamer zonder stoel, toilet bed of whatever. Laat die bol héél langzaam draaien. Resultaat: je wordt al gek door a: overal wit om je heen en b: dat je geen 10 minuten rustig kunt zitten of zo omdat die bal maar blijft draaien. En als je je behoefte doet, rolt dat ook de hele bol door (he bah). Stop zo'n persoon daar iets van een bepaald aantal uren per dag in, daarna in een isolatiecel. Lijkt me best frustrerend. (had dit idee nog beter uitgewerkt, maar kom niet meer zo op de details) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Sorry ik snapte het niet helemaal Maar dat is inderdaad wel een goed idee ja ik zie er wel iets in --edit-- Dit was nog voor Muilkorfje bedoeld [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 19-02-2002 14:17] |
|
quote: Hmm.. creepy meid, hoe kom je daarop.. Wel goed idee trouwens.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: I dunno. Blessed with a sick mind I guess. Kheb nog wel es meer van dat soort straffen bedacht, maar kom er nu niet zo op. Ik heb 't allemaal es opgeschreven in een boekje, maar dat ligt ergens onder mijn bed...And it's scary there!!! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Clockwork Orange style... Maar dan er zo voor zorgen dat ie bijna bij alles barft. [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 19-02-2002 14:33] |
|
quote: kunnen we dit een keer proberen? |
|
quote: Wat proberen? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Dat met die witte bol is inderdaad een heel goed idee! Je zou eventueel nog een knipperend licht in de bol kunnen plaatsen; extra irritant. En dan nog een zeer irritant muziekje erbij wat zich blijft herhalen. En de snelheid moet op te voeren zijn De doodstraf zou wel al te makkelijk zijn. |
|
quote: De plopdans!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dan word je echt gek! |
|
Of dat muziekje van "The magic Roundabout" dat 'snachts op cartoon network werd uitgezonden *shivers* Eng... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |