IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Horror dominee in Belgie Vorige pagina
NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-02-2002 18:37 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2002 17:18 schreef Trotz het volgende:
En dan nog een zeer irritant muziekje erbij wat zich blijft herhalen.



Ha wat voor mij een straf zou zijn is heel de dag Black Funeral - Rite Of Enveloping Shadows horen spelen. Aaagh, dat nummer is zo irritant.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 19-02-2002 18:44 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

wat een zieke personen lopen er toch op deze wereld rond...(de dominee niet de mede boarders )
zou een roze bol trouwens niet irritanter zijn???en dan tot zn knieen in et water...lekker goed voor de ouwe gewrichten

[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 19-02-2002 18:44]


My madness, my sadness


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-02-2002 18:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wit is veel irritanter.

maar weer ontopic.

Ik vraag me toch af hoe iemand tot zulke ongelooflijke daden kan komen, je moet toch wel intens zieke dingen meegemaakt hebben.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 19-02-2002 18:56 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

of je bent gewoon behoorlijk gestoord van jezelf, maar de meeste van dit soort mensen komen volgens mij meestal uit een behoorlijk ziek gezin...
Best kans dat die kerel in een weeshuis zat en dat daar een paar zieke mensen zaten...


My madness, my sadness


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-02-2002 18:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik denk dat er een factor is die er voor zorgt dat iemand van dit soort 'handelingen' verricht. Misschien is zo'n persoon heel erg beinvloedbaar.

(dominee is christelijk, over beinvloedbaar gesproken!!)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-02-2002 19:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wu tang style:

Ram een kurk in z'n reet en blijf 'em voeren!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-03-2002 19:56 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vandaag is hij veroordeeld tot levenslang en zijn medeplichtige dochter kreeg 25 jaar...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-03-2002 20:07 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 maart 2002 19:56 schreef madeline usher het volgende:
Vandaag is hij veroordeeld tot levenslang en zijn medeplichtige dochter kreeg 25 jaar...

ok, moet het nieuws al niet meer bekijken of beluisteren, bedankt Madeline Usher , en ocharme de dominee, die hoopte zo op de vrijspraak, looze gedachten zo zijn gebleken, maar het proces was wel grappig, vond ik


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen