|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een zieke personen lopen er toch op deze wereld rond...(de dominee niet de mede boarders ) zou een roze bol trouwens niet irritanter zijn???en dan tot zn knieen in et water...lekker goed voor de ouwe gewrichten [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 19-02-2002 18:44] My madness, my sadness |
|
wit is veel irritanter. maar weer ontopic. Ik vraag me toch af hoe iemand tot zulke ongelooflijke daden kan komen, je moet toch wel intens zieke dingen meegemaakt hebben. |
|
of je bent gewoon behoorlijk gestoord van jezelf, maar de meeste van dit soort mensen komen volgens mij meestal uit een behoorlijk ziek gezin... Best kans dat die kerel in een weeshuis zat en dat daar een paar zieke mensen zaten... My madness, my sadness |
|
ik denk dat er een factor is die er voor zorgt dat iemand van dit soort 'handelingen' verricht. Misschien is zo'n persoon heel erg beinvloedbaar. (dominee is christelijk, over beinvloedbaar gesproken!!) |
|
Wu tang style: Ram een kurk in z'n reet en blijf 'em voeren!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vandaag is hij veroordeeld tot levenslang en zijn medeplichtige dochter kreeg 25 jaar... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ok, moet het nieuws al niet meer bekijken of beluisteren, bedankt Madeline Usher , en ocharme de dominee, die hoopte zo op de vrijspraak, looze gedachten zo zijn gebleken, maar het proces was wel grappig, vond ik Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |