IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Horror dominee in Belgie Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-02-2002 23:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vier jaar en vier maanden nadat de Belgische Justitie lucht heeft gekregen van verscheidene moorden, incest en mishandelingen binnen het gezin Pandy, begint het proces tegen hoofdverdachte Andras Pandy. Ook zijn 44-jarige dochter Agnes staat terecht. Zij heeft de moorden en mishandelingen tot in gruwelijk detail bekend. Andras Pandy zegt niet schuldig te zijn en beklaagt zich over de enorme media-aandacht waardoor zijn proces niet eerlijk zou verlopen.

Justitie hoopt met de hulp van Agnes aan te tonen dat Andras Pandy schuldig is aan de moord op zijn ex-echtgenote Ilona, echtgenote Edit, zijn twee zonen Daniël en Zoltan en zijn twee stiefdochters Tünde en Andrea. Hij zou de slachtoffers in de kelder in stukken hebben gesneden en vervolgens in zuurbaden hebben opgelost. Ook wil Justitie hem achter tralies zetten voor verkrachting van zijn dochter en stiefdochters.

Kroongetuige Agnes Pandy staat ook terecht en wel voor de moord op haar moeder Ilona, haar stiefmoeder Edit, haar broers Daniël en Zoltan en haar stiefzus Andrea. In de aanklacht tegen Agnes staat ook de poging tot moord op haar stiefzus Timea. Agnes heeft een civiele aanklacht lopen tegen haar vader die ze beschuldigt van mishandeling en verkrachting.

Ondanks intensieve zoektochten zijn de lijken nooit gevonden. Volgens Agnes komt dat omdat zij en haar vader de lijken met een ontstoppingsmiddel hebben bewerkt en vervolgens door het toilet hebben gespoeld. Wel zijn andere menselijke botten in de huizen van Andras gevonden, waardoor de zaak een nog grotere omvang kan krijgen. Van wie die botten zijn is nog onduidelijk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-02-2002 23:48 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmm, ben benieuwd wat de straf zal worden.
Ik dacht eigenlijk dat deze zaak al afgerond was, zo'n tijd lijkt het geleden.


Bazzio Attacks!!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-02-2002 23:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Hier in België is de datum voor het proces van Dutroux ook nog lange niet beslist, niemand begrijpt het hier nog in België, maar ik hoop dat die dominee best wel een lekkere tijd de muren van de gevangenis zal kunnen bewonderen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-02-2002 23:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ter vergelijking: Ik vind deze dominee dus bruter dan die Satanisten uit Duitsland.

Makes you wonder welke religie moorddadiger is....

Wat een zieke geest....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-02-2002 23:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ben eigenlijk tegen de doodstraf maar zulke lui doen me toch twijfelen.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-02-2002 23:58 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik vind deze zaak wel intrigerend, hoe iemand in staat is om zoveel lijken in stukken te snijden en dan oplossen in ontstoppingsmiddel. Heh, ik zou graag eens 5 seconden in zijn hoofd willen kijken..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-02-2002 0:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jesus christ! Een ware Dominee des Doods...

Ik krijg weer ideeën... wat is de wereld toch raar.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-02-2002 0:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 23:52 schreef Mutilator het volgende:
Ter vergelijking: Ik vind deze dominee dus bruter dan die Satanisten uit Duitsland.

Makes you wonder welke religie moorddadiger is....

Wat een zieke geest....

Oh ja, hij deed dit vast volgens bepaalde passages uit de bijbel. Maar waar he...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 19-02-2002 0:07 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Gij zult het zaad doen laten oogsten.

Hmmm... weedplanten?

De bijbel is hetzelfde als een horoscoop.
Vaag en voor iedereen toepasbaar.
Zoek en gij zult 1 overeenkomst vinden...



[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 19-02-2002 0:08]


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 19-02-2002 10:47 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 19 februari 2002 0:01 schreef Greycloak het volgende:
Oh ja, hij deed dit vast volgens bepaalde passages uit de bijbel. Maar waar he...


Hell yeah, zullen we weer een discussie over religie gaan beginnen...is lang geleden hehe



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-02-2002 13:52 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Straf,hé!En dan te bedenken dat die kerel op verschillende scholen protestantse godsdienstles is komen geven...brrr...dat scenario had zelfs Thomas Harris niet kunnen bedenken!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-02-2002 14:07 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 18 februari 2002 23:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben eigenlijk tegen de doodstraf maar zulke lui doen me toch twijfelen.


Ik denk niet dat de doodstraf hier iets uithaalt. Het schrikt misschien anderen af om het te doen maar de dominee zelf kun je veel beter straffen door hem (en zijn dochter natuurlijk) iets van levenslang te geven. En dan niet noodzakelijk levenslange gevangenisstraf, maar iets anders creatiefs, wat kan ik zo niet bedenken


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 19-02-2002 14:08 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Als ik iemand beledig. Sorry...

Misschien moet !HIJ! lijken opruimen in Amerika...

Ikke niet!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 19-02-2002 14:11]


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-02-2002 14:10 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Hoe bedoel je?


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 19-02-2002 14:15 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Probeer 2 threads te combineren.
In Amerika zijn ze nog bezig om de resterende 100 op te ruimen.
Misschien een altar-natieve straf voor die pastoor.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 19-02-2002 14:16 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Hier komt Iris weer met 'r creatieve straffen!
Deze had ik bedacht voor Dutroux, nu ook wel toe te passen.

Sluit 'm op in een spierwitte, bolvormige kamer zonder stoel, toilet bed of whatever. Laat die bol héél langzaam draaien. Resultaat: je wordt al gek door a: overal wit om je heen en b: dat je geen 10 minuten rustig kunt zitten of zo omdat die bal maar blijft draaien. En als je je behoefte doet, rolt dat ook de hele bol door (he bah). Stop zo'n persoon daar iets van een bepaald aantal uren per dag in, daarna in een isolatiecel. Lijkt me best frustrerend. (had dit idee nog beter uitgewerkt, maar kom niet meer zo op de details)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-02-2002 14:17 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Sorry ik snapte het niet helemaal

Maar dat is inderdaad wel een goed idee ja ik zie er wel iets in

--edit--

Dit was nog voor Muilkorfje bedoeld

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 19-02-2002 14:17]


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-02-2002 14:18 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 februari 2002 14:16 schreef Saphire het volgende:
Hier komt Iris weer met 'r creatieve straffen!
Deze had ik bedacht voor Dutroux, nu ook wel toe te passen.

Sluit 'm op in een spierwitte, bolvormige kamer zonder stoel, toilet bed of whatever. Laat die bol héél langzaam draaien. Resultaat: je wordt al gek door a: overal wit om je heen en b: dat je geen 10 minuten rustig kunt zitten of zo omdat die bal maar blijft draaien. En als je je behoefte doet, rolt dat ook de hele bol door (he bah). Stop zo'n persoon daar iets van een bepaald aantal uren per dag in, daarna in een isolatiecel. Lijkt me best frustrerend. (had dit idee nog beter uitgewerkt, maar kom niet meer zo op de details)


Hmm.. creepy meid, hoe kom je daarop.. Wel goed idee trouwens..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 19-02-2002 14:29 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Hmm.. creepy meid, hoe kom je daarop.. Wel goed idee trouwens..


I dunno. Blessed with a sick mind I guess. Kheb nog wel es meer van dat soort straffen bedacht, maar kom er nu niet zo op. Ik heb 't allemaal es opgeschreven in een boekje, maar dat ligt ergens onder mijn bed...And it's scary there!!!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 19-02-2002 14:31 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Clockwork Orange style...
Maar dan er zo voor zorgen dat ie bijna bij alles barft.

[Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 19-02-2002 14:33]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-02-2002 14:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2002 14:29 schreef Saphire het volgende:
I dunno. Blessed with a sick mind I guess. Kheb nog wel es meer van dat soort straffen bedacht, maar kom er nu niet zo op. Ik heb 't allemaal es opgeschreven in een boekje, maar dat ligt ergens onder mijn bed...And it's scary there!!!



kunnen we dit een keer proberen?


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 19-02-2002 14:45 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
kunnen we dit een keer proberen?


Wat proberen?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 19-02-2002 17:18 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Dat met die witte bol is inderdaad een heel goed idee! Je zou eventueel nog een knipperend licht in de bol kunnen plaatsen; extra irritant.
En dan nog een zeer irritant muziekje erbij wat zich blijft herhalen.
En de snelheid moet op te voeren zijn

De doodstraf zou wel al te makkelijk zijn.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-02-2002 17:28 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 februari 2002 17:18 schreef Trotz het volgende:

En dan nog een zeer irritant muziekje erbij wat zich blijft herhalen.



De plopdans!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 19-02-2002 17:56 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht



Dan word je echt gek!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 19-02-2002 18:03 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Of dat muziekje van "The magic Roundabout" dat 'snachts op cartoon network werd uitgezonden *shivers* Eng...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen