![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
prozack suicide metal signature ![]() |
|
quote: Hoezo? Ik denk dat je nog een keer moet luisteren. Dit materiaal is nog beter dan Misty mourning... bijna dan... Signature ![]() |
|
dit is een grap....? PLZZZZZ ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote: Bloedserieus. Misty Mourning rulez! Signature ![]() |
|
WTF IS DIT ![]() ![]() |
|
quote: depressive blekk met0l tsss.... eerst even lezen hea Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
*schop ende mep* Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Ik vind dat ze promofoto's moeten maken in het bos met corpsepaint ![]() ![]() |
|
quote:roze paint met glittertjes, ik denk dat een attila dat wel kan waarderen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
meneer zijn reactie na het horen van dit negatieve commentaar: wat kan ik daar nou mee? ze hebben niet eens verstand van de zaken anders zouden ze wel aangeven hoe het volgens hun moet. ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Zeg dan maar tegen die knaap dat hij beter naar bands als Forgotten Tomb, Shining en Nae'blis moet luisteren dan weet hij hoe het moet ![]() ![]() |
|
hij kent die bands niet eens... ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote: Nae'blis wel toch? die noemen ze zelf tenminste als invloed ![]() ![]() |
|
ja 2 nummers waarschijnlijk.... dat is waarschijnlijk invloed genoeg.... Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
of hij heeft de band vast van een 'stoer' vriendje van hem gehoord en vind het ubergrim om het neer te zetten bij invloeden. ![]() |
|
Hoe oud zijn die sjappies eigenlijk? ![]() |
|
16 ofzo Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
als je het gwoon niet kan, maak dan geen muziek ![]() |
|
quote: O dan groeien ze der wel overheen, op die leeftijd dacht ik ook dat ik black metal luisterde... ![]() |
|
quote: Ach ja, je moet toch oefenen he.. ![]() ![]() |
|
quote: *huil* ![]() |
|
zet het dan niet op myspace ![]() ![]() |
|
quote: en toen luisterde je naar pipo de clown en mama loe? ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
hmm die staan niet eens bij hun invloeden ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |