|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
prozack suicide metal signature |
|
quote: Hoezo? Ik denk dat je nog een keer moet luisteren. Dit materiaal is nog beter dan Misty mourning... bijna dan... Signature |
|
dit is een grap....? PLZZZZZ Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Bloedserieus. Misty Mourning rulez! Signature |
|
WTF IS DIT |
|
quote: depressive blekk met0l tsss.... eerst even lezen hea Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
*schop ende mep* Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik vind dat ze promofoto's moeten maken in het bos met corpsepaint |
|
quote:roze paint met glittertjes, ik denk dat een attila dat wel kan waarderen. Fuck the world and fuck you |
|
meneer zijn reactie na het horen van dit negatieve commentaar: wat kan ik daar nou mee? ze hebben niet eens verstand van de zaken anders zouden ze wel aangeven hoe het volgens hun moet. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Zeg dan maar tegen die knaap dat hij beter naar bands als Forgotten Tomb, Shining en Nae'blis moet luisteren dan weet hij hoe het moet |
|
hij kent die bands niet eens... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Nae'blis wel toch? die noemen ze zelf tenminste als invloed |
|
ja 2 nummers waarschijnlijk.... dat is waarschijnlijk invloed genoeg.... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
of hij heeft de band vast van een 'stoer' vriendje van hem gehoord en vind het ubergrim om het neer te zetten bij invloeden. |
|
Hoe oud zijn die sjappies eigenlijk? |
|
16 ofzo Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
als je het gwoon niet kan, maak dan geen muziek |
|
quote: O dan groeien ze der wel overheen, op die leeftijd dacht ik ook dat ik black metal luisterde... |
|
quote: Ach ja, je moet toch oefenen he.. |
|
quote: *huil* |
|
zet het dan niet op myspace |
|
quote: en toen luisterde je naar pipo de clown en mama loe? an evil incarnation of DEATH! |
|
hmm die staan niet eens bij hun invloeden |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |