|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
JA ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ook 16 :O ik wist het... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Kut, je hebt het door |
|
|
|
quote: das ook een talent [Dit bericht is gewijzigd door Reliekrover op 20-12-2007 21:33] |
|
Toch typisch dat zo'n kutband zo snel een topic vol krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 20-12-2007 21:38] |
|
wat Reliekrover al zei: is ook een talent. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ai, dit is inderdaad erg. Ik ben benieuwd van wie ze die positieve reacties hebben gekregen. |
|
van een paar 14 jarige emo's, hij vind dat zij er wel verstand van hebben, en jullie niet..... [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 21-12-2007 13:50] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Bwahahahah wat een BAGGER zeg! Maar blijf vooral oefenen heren, misschien wordt het dan nog eens wat! |
|
gequote van Stijn: "snap je niet dat het niks uitmaakt zolang je zo'n reactie krijgt? een beetje kenner zou er dieper op ingaan en zou het verstand hebben om te zeggen hoe het volgens hem wel moest" je snapt het ze willen tips (deskundige nog wel ) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
vandaag is er een nieuw nummer bijgekomen, weer met een of andere onuitspreekbare titel, en het intro is zowaar niet eens om te janken, de rest daarintegen: www.myspace.com/svarturheild Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ach het idee van de gitaarriffjes is leuk. Alleen die drumcomputer en vocalen. Oja, en de effecten... |
|
En de rest. |
|
en het logo Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Typisch jaloerse reacties hier. Luister toch eens goed hoe geniaal en grim dit is! die drums en zang zijn van geweldig niveau! Signature |
|
Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Eh, nee. Voor zover ik het heb kunnen uitzoeken is het grammaticaal incorrect en tevens een onjuiste vertaling. 'Svart Samspil' is 'Zwart Samenspel'. Het woord 'heild' is vrouwelijk, dus hoort daar 'svört' bij, niet 'svartur'. 'Heild' betekent niet 'samenspel' maar 'geheel'. Het is dus een incorrecte versie van het IJslandse 'Zwarte Geheel'. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-12-2007 23:30] |
|
quote: +1 Verplichte kost voor de ware black metalfan! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Dat zal het zijn ja... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja je bent vast niet elitair genoeg hehe.. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Zal ik nooit zijn nee ..... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dit doet met vrij weinig, terwijl het genre waarbinnen ze claimen te spelen me wel zeer aanspreekt. Alles heeft nog werk nodig, de vocalen zijn een waar dieptepunt. |
|
Die band in z´n geheel is één groot dieptepunt, als je het mij vraagt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit serieus ´goede´ muziek vind. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |