|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yep... Maar das een ander topic Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ontopic: Boer komt onder eigen tractor Uitgegeven: 30 augustus 2008 15:42 AMSTERDAM - Een 40-jarige man uit het Gelderse Kerkwijk is zaterdagochtend onder het draaiend achterwiel van zijn eigen tractor terechtgekomen en overleden. ANP Volgens de politie was hij in zijn eentje aan het werk op een akker aan de Laagstraat. Daarom heeft niemand gezien wat er is gebeurd. Een passant zag de man onder de tractor liggen en waarschuwde iemand die met een tractor de tractor van het slachtoffer heeft opgetild. Dat bleek te laat. De technische recherche onderzoekt het ongeluk. spelfout weggehaald... |
|
Keurige reviews op Lords of Metal en in de Aardschok |
|
Op LoM was cool ja, maar die in de Aardschok was een beetje, euh, typisch, tenzij je een andere hebt gelezen dan ik.. ? |
|
idd, in de aardscchok was behoorlijk negatief. maar geef de moed niet op zou ik zeggen. Bands als bathory en hellhammer werden ook enorm afgekraakt ! |
|
Negatief doch keurig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vond die review niet negatief of keurig, eerder schizofreen. Als ik het me goed herinner vond de recensent het "op 1 tempo voortkabbelen", was "de zang teveel op achtergrond gemixt" maar tegelijk noemde hij ons "de Nederlandse Lamb of God" en las ik ook iets over "briljante riffs" o.i.d. Ik begreep er in ieder geval geen reet van |
|
quote: Posten? |
|
Ik heb de desbetreffende Aardschok hier niet liggen.. |
|
Me neither. Ik heb het even globaal gelezen. Kan ook zijn dat ik met mijn gedachten elders was op dat moment.. |
|
TRAKTOR - 1. De naam is top! Je band Traktor noemen verplicht je eigenlijk tot het maken van doom metal. Lekker traag, log en vet. Dat ging de mannen van Traktor wat te ver. De Rotterdammers maken een simpele vorm van beukmetal. Af en toe een staccato mitrailleurmomentje, maar verder is het op één tempo doorrammen. Op '1.' gaat dit slechts zelden zo goed dat het echt een genot is om naar te luisteren, bij afsluiter "Golddigger" bijvoorbeeld. Muzikaal klinkt het best lekker, maar zanger Paul is zover naar achteren gemixt dat de gruntgedeeltes geen indruk maken. Het nummer wel! Denk aan een Nederlandse versie van een (willekeurig) Lamb Of God-nummer. Openen doet de plaat echter zwakjes met "Your Cure is Worser Than My Disease". Het rammelt allemaal en dat in combinatie met de weggedrukte stem niet echt een aanrader. Door de vlagen van briljantie in sommige songs is het nog net te doen. Aldus Frank Helmink - Aardschok Oktober 2008. ------------------------------------------------------- Astu Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
achja, een review is altijd een mening van de desbetreffende reviewer. ze mogen denk ik als band blij zijn dat hun cd uberhaupt gerieviewd word. Ik vond Traktor in ieder geval vet toen ik ze live zag. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
nou, weer een voor de aardschok missers dan he dit is trouwens totaal mijn ding niet, maar dat terzijde, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Het is inderdaad wel een rare review, maar 1 ding is zeker, live heerscht Traktor behoorlijk de pan uit. Boeiender |
|
Wat hij -denk ik- bedoelt te zeggen is dat het an sich wel geinig klinkt maar ook weer niet zo denderend is. Had ik eerlijk gezegd ook, wel leuk, maar niet speciaal. |
|
Fan? [/flauw] [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-10-2008 20:26] |
|
Wij hebben fans wereldwijd, in alle lagen van de bevolking. |
|
Traktor is tot band van de maand gekozen door de Zuid Hollandse Popunie. Hieronder de recensie uit het magazine van de Popunie: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-11-2008 14:08] |
|
Afgelopen zaterdag stonden wij op Bibelot Bandboost. Defuse is jurywinnaar geworden en staat in de finale, Traktor heeft de publieksprijs gewonnen en is door naar de halve finale. |
|
Goede show gisteren lui! . De lage grooves waren goed lomp . En complimenten aan de gitarist en de zanger (we hebben onze Phil Anselmo gevonden Rattemans ) De cd aanschaf was dan ook niet meer dan gerechtvaardigd na afloop |
|
|
|
quote: Je hebt het gister gewoon allemaal gered dus? Resptekcts! |
|
Ik vond het gister een erg goede show. Zang vond ik erg gaaf, vooral de cleane stukken, en de gitaarpartijen vond ik ook zeker erg cool. De groove erin vond ik ook leuk, maar ik ben meer iemand van de blastbeat ipv de goove zeg maar, maar dat is een kwestie van smaak. die zanger is ook geniaal, ik weet niet wat ie eventueel ophad, maar op het eind vond ik m prachtig, hehe |
|
Thnx Enne, we hadden allemaal alleen maar bier op, liters |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |