IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Traktor Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-08-2008 11:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Bedankt voor de reacties allemaal

Enne, nee, Vikingblood speelt niet in Traktor, maar hij is wel een aantal keren zo lief geweest roadie/ taxichauffeur/ bier- en frikandellen dealer te zijn.

In dit filmpje te horen onderweg naar de studio.

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-08-2008 16:10 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 29 augustus 2008 21:55 schreef blonde rockgod het volgende:
Heb je dat misbaksel wat ik je meegegeven heb ook al beluisterd?

Yep... Maar das een ander topic

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2008 16:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ontopic:

Boer komt onder eigen tractor
Uitgegeven: 30 augustus 2008 15:42

AMSTERDAM - Een 40-jarige man uit het Gelderse Kerkwijk is zaterdagochtend onder het draaiend achterwiel van zijn eigen tractor terechtgekomen en overleden.
ANP

Volgens de politie was hij in zijn eentje aan het werk op een akker aan de Laagstraat. Daarom heeft niemand gezien wat er is gebeurd.

Een passant zag de man onder de tractor liggen en waarschuwde iemand die met een tractor de tractor van het slachtoffer heeft opgetild. Dat bleek te laat. De technische recherche onderzoekt het ongeluk.

spelfout weggehaald...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-10-2008 22:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Keurige reviews op Lords of Metal en in de Aardschok

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2008 23:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Op LoM was cool ja, maar die in de Aardschok was een beetje, euh, typisch, tenzij je een andere hebt gelezen dan ik.. ?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2008 7:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

idd, in de aardscchok was behoorlijk negatief. maar geef de moed niet op zou ik zeggen. Bands als bathory en hellhammer werden ook enorm afgekraakt !

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2008 7:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Negatief doch keurig.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2008 10:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik vond die review niet negatief of keurig, eerder schizofreen. Als ik het me goed herinner vond de recensent het "op 1 tempo voortkabbelen", was "de zang teveel op achtergrond gemixt" maar tegelijk noemde hij ons "de Nederlandse Lamb of God" en las ik ook iets over "briljante riffs" o.i.d.

Ik begreep er in ieder geval geen reet van

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-10-2008 10:24 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2008 10:15 schreef Snaack het volgende:

Ik vond die review niet negatief of keurig, eerder schizofreen. Als ik het me goed herinner vond de recensent het "op 1 tempo voortkabbelen", was "de zang teveel op achtergrond gemixt" maar tegelijk noemde hij ons "de Nederlandse Lamb of God" en las ik ook iets over "briljante riffs" o.i.d.

Ik begreep er in ieder geval geen reet van

Posten?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2008 10:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb de desbetreffende Aardschok hier niet liggen..

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-10-2008 10:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Me neither. Ik heb het even globaal gelezen. Kan ook zijn dat ik met mijn gedachten elders was op dat moment..

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-10-2008 11:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

TRAKTOR - 1.

De naam is top! Je band Traktor noemen verplicht je eigenlijk tot het maken van doom metal. Lekker traag, log en vet. Dat ging de mannen van Traktor wat te ver.
De Rotterdammers maken een simpele vorm van beukmetal. Af en toe een staccato mitrailleurmomentje, maar verder is het op één tempo doorrammen. Op '1.' gaat dit slechts zelden zo goed dat het echt een genot is om naar te luisteren, bij afsluiter "Golddigger" bijvoorbeeld. Muzikaal klinkt het best lekker, maar zanger Paul is zover naar achteren gemixt dat de gruntgedeeltes geen indruk maken.
Het nummer wel!
Denk aan een Nederlandse versie van een (willekeurig) Lamb Of God-nummer.
Openen doet de plaat echter zwakjes met "Your Cure is Worser Than My Disease". Het rammelt allemaal en dat in combinatie met de weggedrukte stem niet echt een aanrader.
Door de vlagen van briljantie in sommige songs is het nog net te doen.

Aldus Frank Helmink - Aardschok Oktober 2008.
-------------------------------------------------------

Astu

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

htheripper
Usericon van htheripper
Posted 11-10-2008 20:18 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

achja, een review is altijd een mening van de desbetreffende reviewer. ze mogen denk ik als band blij zijn dat hun cd uberhaupt gerieviewd word. Ik vond Traktor in ieder geval vet toen ik ze live zag.

www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-10-2008 23:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nou, weer een voor de aardschok missers dan he dit is trouwens totaal mijn ding niet, maar dat terzijde, hehe.

Fuck the world and fuck you

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-10-2008 15:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Het is inderdaad wel een rare review, maar 1 ding is zeker, live heerscht Traktor behoorlijk de pan uit.

Boeiender

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2008 14:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat hij -denk ik- bedoelt te zeggen is dat het an sich wel geinig klinkt maar ook weer niet zo denderend is. Had ik eerlijk gezegd ook, wel leuk, maar niet speciaal.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2008 20:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Fan?

[/flauw]

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-10-2008 20:26]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-10-2008 21:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wij hebben fans wereldwijd, in alle lagen van de bevolking.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2008 14:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Traktor is tot band van de maand gekozen door de Zuid Hollandse Popunie. Hieronder de recensie uit het magazine van de Popunie:

quote:
Een viertal (ex)leden van Mindscan, Deliberate Jeopardization en het ter ziele gegane CanEyeScrew hebben de koppen bij elkander gestoken en in de herfstvakantie 2007 de band Traktor opgericht. Geheel in de lijn der verwachting hebben we het hier niet over een jazzfusion kwartet, maar over een beukende metalcore formatie met invloeden uit alle hoeken
van het hardere genre.

In 2008 is de eerste eigen beheer ep opgenomen en gemasterd in de thuisstudio van drummer Nico. Een heuse Beemster Production, dus de heren laten er absoluut geen gras over groeien. In moordend tempo en verpletterend ornaat komen vier crossover tracks de speakers uit, waarbij invloeden uit de top van de hedendaagse metalcore niet onder stoelen of banken worden geschoven.

Net als bij een aantal bands waaraan Traktor refereert,
zoals Lamb of God en Killswitch Engage, neemt zanger Paul een stevige boswandeling door het vocale spectrum, van clean via grunts naar screams - het deert hem allemaal niks. Ondersteund door een prima fantasievolle ritmesectie en groovende gitaarpartijen vormt Traktor een overtuigend geheel.

Weinig nieuws onder de zon, maar het wiel hoeft niet
altijd opnieuw uitgevonden te worden om goed voor de dag
te komen!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-11-2008 14:08]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2008 14:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Afgelopen zaterdag stonden wij op Bibelot Bandboost.

Defuse is jurywinnaar geworden en staat in de finale, Traktor heeft de publieksprijs gewonnen en is door naar de halve finale.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-12-2008 13:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Goede show gisteren lui! . De lage grooves waren goed lomp . En complimenten aan de gitarist en de zanger (we hebben onze Phil Anselmo gevonden Rattemans ) De cd aanschaf was dan ook niet meer dan gerechtvaardigd na afloop

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-12-2008 13:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-12-2008 14:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 13:59 schreef Snaack het volgende:

Je hebt het gister gewoon allemaal gered dus?

Resptekcts!

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 14-12-2008 17:55 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik vond het gister een erg goede show. Zang vond ik erg gaaf, vooral de cleane stukken, en de gitaarpartijen vond ik ook zeker erg cool.

De groove erin vond ik ook leuk, maar ik ben meer iemand van de blastbeat ipv de goove zeg maar, maar dat is een kwestie van smaak.

die zanger is ook geniaal, ik weet niet wat ie eventueel ophad, maar op het eind vond ik m prachtig, hehe

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-12-2008 17:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Thnx

Enne, we hadden allemaal alleen maar bier op, liters

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com