|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, jammer dat ik geen foto gemaakt heb bij aankomst en vertrek van je, was inderdaad een aardig verschil. |
|
We hebben nog een prachtig moment beleefd tijdens de snackstop bij een benzinepomp op weg naar huis. Ik denk niet dat we daar nog welkom zijn |
|
Hehe, wat dan? |
|
Dat riep ie dus heel de avond Ik heb hier een video opname van gisteren liggen, en je hoort echt om de haverklap "motherfucker" voorbij komen, hehe Ik zat meer te hopen op een bandlid wat de kassa onderkotste ofzo, hehe |
|
Op de heenweg was hij al bezig, idd ging hij heel de avond door en op de terugweg was hij echt niet meer te stoppen |
|
quote:Oh was hij dat! Ik zat vlak voor aanvang van jullie show nog even prinsheerlijk te schijten en ik hoorde bij de pisbakken ook iemand de hele tijd die zinnen herhalen. Toen ik eindelijk klaar was, was de plee leeg en begonnen jullie net aan het eerste nummer [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 14-12-2008 23:11] |
|
Ik liep net in mn pauze even bij mn ouders binnen, en tot mn grote vrbazing had mn pa zaterdag een cdtje van jullie aangeschaft, hehe |
|
Zeker boer? |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:En die heb ik vandaag dan ook maar eens een keer beluisterd.. Gaaf ding! Klinkt echt vet. Meer van dit! |
|
Thnx! |
|
Het klinkt zeker vet, maar ja let`s be honest. Verwacht je wat anders van Nico?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zaterdag in NL3 samen met gottlieb, misschien dat k nog ff langs kom. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien??!?!?! |
|
hangt een beetje van wat vrienden af, het is wel tering dichtbij maar die vrienden hebben het niet meer zo op die tent ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou en, wij spelen er en er is bier. |
|
quote: De halve finale was afgelopen zaterdag. I.v.m. een 2e gig konden we niet bij de uitslag aanwezig zijn, maar we staan in de finale Aankomende optredens: 25 april Trakor @ finale Bibelot Bandboost 8 mei Traktor + Hacride + The Rotted @ Baroeg 15 mei Traktor @ Grote Prijs RVP @ Texmex, Spikecity 23 mei Traktor + Xerpentor @ De Gonz, Gouda 6 juni Traktor + Calldeadheroes @ Big Bear, Krimpen a/d IJssel |
|
Gefeliciteerd! |
|
met Hacride, nice! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |