IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 25-04: General Surgery, Inhume, Moker & Dr. Doom @ Baroeg, Rotterdam Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-12-2007 18:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vrijdag 25 April

General Surgery (SE grind / death)
Inhume (NL grind)
Moker (BE death)
Dr. Doom (NL grind)

Entree € 10,00. Zaal open 19.00 uur. Aanvang 1e band 20.00 uur.
www.baroeg.nl

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 19:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Vergeet de Elektra maar !!! hier ga ik heen !Voor Inhume dan, de andere bands zeggen me vrij weinig.

Fuck the world and fuck you

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 20-12-2007 19:49 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 19:46 schreef mental het volgende:
Vergeet de Elektra maar !!! hier ga ik heen !Voor Inhume dan, de andere bands zeggen me vrij weinig.

General Surgery is ook vette shit!!!!!

an evil incarnation of DEATH!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 19:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Oh okay.ik ben al een tijdje uit de grind enzo..volg het allemaal niet meer zo.Dr Doom zegt me ook vaag iets, ken jij dat ook ?

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-12-2007 19:51 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 december 2007 19:50 schreef mental het volgende:
Oh okay.ik ben al een tijdje uit de grind enzo..volg het allemaal niet meer zo.Dr Doom zegt me ook vaag iets, ken jij dat ook ?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 19:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 19:51 schreef blonde rockgod het volgende:

Maar ik ga wel...kom je ook, BRG ?

blonde rockgod
Posted 20-12-2007 19:53 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 december 2007 19:52 schreef mental het volgende:
Maar ik ga wel...kom je ook, BRG ?

Mischien wel een leuk plan ja!

Dark incarnation
Posted 20-12-2007 19:53 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 19:50 schreef mental het volgende:

Dat ken ik dan alleen weer van naam, om heel eerlijk te zijn. En Moker ken ik ook niet. Sommige grind zoals General Surgery en andere Zweedse grind (bijv. het geweldige Regurgitate, waren op bloodshedfest), blazen je zo regelrecht een vuilniscontainer in

[Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 20-12-2007 19:54]

blonde rockgod
Posted 20-12-2007 19:54 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 december 2007 19:53 schreef Dark incarnation het volgende:
Dat ken ik dan alleen weer van naam, om heel eerlijk te zijn. En Moker ken ik ook niet. Sommige grind zoals General Surgery en andere Zweedse grind, blazen je zo regelrecht een vuilniscontainer in

GS was op de AMM vorig jaar niet al te best, lag voornamelijk aan het geluid.

Dark incarnation
Posted 20-12-2007 19:55 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 19:54 schreef blonde rockgod het volgende:
GS was op de AMM vorig jaar niet al te best, lag voornamelijk aan het geluid.

Ik heb ze inderdaad betere shows zien geven.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 19:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ach de Baroeg heeft wel wat weg van een uit de kluiten gewassen vuilcontainer ja. maar goed dit gaat wel gaaf worden, en van een tientje entree kan zelfs ik niet wakker liggen.Nog een mooie datum ook de 25ste, hebben we net weer cash.

Dark incarnation
Posted 20-12-2007 19:57 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 19:55 schreef mental het volgende:
Ach de Baroeg heeft wel wat weg van een uit de kluiten gewassen vuilcontainer ja. maar goed dit gaat wel gaaf worden, en van een tientje entree kan zelfs ik niet wakker liggen.Nog een mooie datum ook de 25ste, hebben we net weer cash.

Oh nou je het zegt, maar even gauw informeren wanneer de cash gestort gaat worden bij mijn nieuwe werkgever

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 19:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Had je waterfront nog gevonden trouwens ?

Dark incarnation
Posted 20-12-2007 20:01 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 19:59 schreef mental het volgende:
Had je waterfront nog gevonden trouwens ?

Zeker en al een paar geweldige avonden beleefd!!!! o.a. het optreden van Gorgelroth en later Mayhem mogen aanschouwen. Allebei zeer goed te doen en een zwaar relaxte zaal, die niet al te duur is met de drankprijzen!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 20:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 20:01 schreef Dark incarnation het volgende:
Zeker en al een paar geweldige avonden beleefd!!!! o.a. het optreden van Gorgelroth en later Mayhem mogen aanschouwen. Allebei zeer goed te doen en een zwaar relaxte zaal, die niet al te duur is met de drankprijzen!
Dat je die tent maar vaak mag bezoeken dan !

Dark incarnation
Posted 20-12-2007 20:04 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 20:02 schreef mental het volgende:
Dat je die tent maar vaak mag bezoeken dan !

Als er een goed programma is, dan zekers!

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-12-2007 21:40 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Verdomme, waarom nou weer in Rotterdam
GS

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-12-2007 6:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ken alleen de twee onbekendste bands van de line-up.

Waarschijnlijk wel aanwezig, maar ik zie het tegen die tijd nog wel.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-02-2008 19:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Kaarten nu te bestellen op de Baroeg-site

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-03-2008 22:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-04-2008 18:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Schup!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2008 22:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Goh weer iets wat normaal doorgaat in baroeg..ze leren het nog daar!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-04-2008 22:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nu nog fatsoenlijk geluid hehe

Je moeder.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2008 22:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

De laatste keer dat ik in baroeg was, bij Backfire!, hadden ze voor het eerst een geweldig geluid in die graftombe. dus dat zit hopelijk nou wel goed.

Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 09-04-2008 14:55 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

quote:
Op 8 april 2008 22:31 schreef mental het volgende:
Goh weer iets wat normaal doorgaat in baroeg..ze leren het nog daar!

Waar doel je op?

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 22-04-2008 19:37 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Heb er zin in! nog maar een paar dagen!
Siked voor General Surgery

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com