|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Afwezig. Fuck the world and fuck you |
|
20:00 begint de ellende al dus wees er vroeg bij! |
|
uiteraard aanwezig :-) warm up feestje voor FYU 4. > GRIMNESS69(it), INHUME(nl), DISGORGE(mex) European TOUR 2008 (31 Okt - 15 Nov) < |
|
Hoe graag ik ook zou willen, het is niet te doen.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oh, ik dacht zaal open 19.00 uur, 1e band 19.30 uur. Maar jij zal het wel beter weten natuurlijk Ik kom sowieso, maar ik weet niet of ik op tijd binnen ben om jullie te aanschouwen |
|
Cool ! Vroege show idd voor ons wel prettig aangezien het grootste deel en de spullen uit Buitenpost moeten komen maar het is wel vroeg die kant op, vertrek zo al maar ja Inhume, General Surgery wat wil je nog meer! |
|
Goedgeluid. Op mijn bek flikkeren. Ik trek het!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Sorry, ik heb jullie helaas gemist. Kwam binnen toen Moker aan het opbouwen was. Die vond ik wel oke spelen. Lekkere mid-tempo stukken en dan weer raggen haha. Inhume was voor mij de band van de avond. Wat een enthousiasme zeg! Die gasten weten wel hoe ze een feestje moeten bouwen General Surgery was ook wel gaaf, maar was het net niet. Kwam denk ook omdat ik daarvoor compleet was weggeblazen door Inhume. Rond 12-en de bus gepakt naar huis. |
|
Last van rechtervoetaids en de trigger stond te zacht op mijn monitor. Verder prima vermaakt |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |