![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Afwezig. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
20:00 begint de ellende al dus wees er vroeg bij! ![]() |
|
uiteraard aanwezig :-) warm up feestje voor FYU 4. ![]() ![]() > GRIMNESS69(it), INHUME(nl), DISGORGE(mex) European TOUR 2008 (31 Okt - 15 Nov) < ![]() |
|
Hoe graag ik ook zou willen, het is niet te doen.... ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Oh, ik dacht zaal open 19.00 uur, 1e band 19.30 uur. Maar jij zal het wel beter weten natuurlijk ![]() ![]() ![]() |
|
Cool ![]() Vroege show idd voor ons wel prettig aangezien het grootste deel en de spullen uit Buitenpost moeten komen maar het is wel vroeg die kant op, vertrek zo al ![]() ![]() |
|
Goedgeluid. Op mijn bek flikkeren. Ik trek het!! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Sorry, ik heb jullie helaas gemist. Kwam binnen toen Moker aan het opbouwen was. Die vond ik wel oke spelen. Lekkere mid-tempo stukken en dan weer raggen haha. Inhume was voor mij de band van de avond. Wat een enthousiasme zeg! Die gasten weten wel hoe ze een feestje moeten bouwen ![]() General Surgery was ook wel gaaf, maar was het net niet. Kwam denk ook omdat ik daarvoor compleet was weggeblazen door Inhume. Rond 12-en de bus gepakt naar huis. ![]() |
|
Last van rechtervoetaids en de trigger stond te zacht op mijn monitor. Verder prima vermaakt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |