|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar ligt dat gat? |
|
Bladel? iets meer uitleg waar het over gaat? |
|
Ik neem aan dat het 's avonds is, en aangezien ik zaterdagmorgen vroeg mag werken laat ik dit aan mij voorbij gaan... |
|
Het gaat helaas niet lukken. Waarom moet het trouwens weer helemaal aan de andere kant van het land? |
|
quote:Welke andere kant van ut land? |
|
de onderkant! the pits of hell! geen id, het is idd altijd ver weg! nooit ff lekker in den haag ofzo! |
|
ligt ergens onder Eindhove |
|
MAAR WAT IS ER DAN |
|
als iemand dat nou ff zegt! |
|
quote: Blackmetal concertje, Watain enzo...er is hier al een topic over geweest, maar weet niet meer waar dat gebleven is. |
|
O....ok |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2699 Als het godverdomme nou eens in Amsterdam was! Maargoed, dan had ik nog niet gekund dus misschien is het maar goed ook |
|
Ok thnx |
|
ik zal r zijn |
|
Ik ook dan maar, hé ? Ik, Wil Schuurman |
|
Zijn er mensen die via Utrecht reizen? |
|
nopes damn word me wel een gedoe om in Bladel te komme |
|
Ja.... wordt echt een tocht om daar aan te belanden. Ik denk dat ik maar een reisboek erover gaot schrijve Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Bij Bergeyk en Eersel en Reusel en Hapert enzo Welke band(s)? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ben al bezet: 4Ad, dan Paddys pub , Guinness natuurlijk, en 1 whisky, Aberlour 10jaar , dan terug 4Ad. Als ik dichter van huis kan uitgaan zal ik wel wat dichter van huis uitgaan, wordt ook wel lekker leuk, en Blabel is eigenlijk wel een beetje te ver voor mij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
IK, GODVER! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
ok zijn dit de enige mense die gaan? VUIG Necromantica Snagger Iskariot??? Nuclearbastard |
|
Achjo, ik ga ook wel. Afspreken op Utrecht Centraal? (voor de 'mensen' die via utrecht moeten). |
|
Hmm, zie net dat de laatste trein vanaf eindhoven om 23.38 vertrekt... |
|
Haha ja das kut met t openbaar vervoer en hoe wou je in Eindhove kome?? Die bussen gaan ook keivroeg volgens mij... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |