|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
belle gunness gestopt joh? Je moeder. |
|
Why She Kills ... oh nee. :') |
|
Why She Kills ligt ook opzijn gat [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 29-12-2007 18:55] |
|
|
|
quote: Ja, de Rock Hard, de Aardschok en de Terrorizer vlogen als aasgieren op het officiële 'press statement' af. |
|
ik vind het wel jammer hoor. weer een talentvolle band naar de kloten. Fuck the world and fuck you |
|
Holy Moses Of zijn die ookalweerdood? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Die zijn toch Duits? Het gaat hier alleen om Nederlandse bands. |
|
Why She Kills is nog niet dood hoor, de heren zijn druk op zoek naar vervangers! En Janneke zit nu in Ugly Sin. Maar het gaat hier alleen om meiden met een ruige strot of ook zangeressen die clean zingen en in een zwaar metaal band??? |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2766329 Onder welke steen heb jij gelegen Jaap? |
|
quote:zing jij clean ? krijsen en brullen moet je ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oh ja, sorry. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Jep, ik zing clean. Maar als cleane zang bij een death/trash band wel mag in dit topic, meld ik mijn nieuwe, naamloze band ook alvast aan! |
|
quote:ik wacht met spanning af. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben eigenlijk echt opzoek naar een zware grunt en/of hoog gekrijs. Maart of April heb ik hiervoor een gaatje in de planning zitten. |
|
Kittie dan??? http://www.youtube.com/watch?v=_WcveimnxUY&feature=related En de dames van mindscan hebben ook wel een strotje paraat. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Kittie is niet Nederlands Roel! |
|
edit: dankje Imke [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 29-12-2007 20:19] |
|
quote: Weet ik veel dat ze Nederlands moet zijn.. Jij bent Zwols..geldt dat ook dan?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: NL, dat staat voor Nederlands She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En female fronted, welk nederlandse dialect is dat? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: "opzoek naar NL female fronted death/trash metal" is de titel van dit topic Roel! |
|
Hehe skreeuw wievm ezocht Hoewel ik idd liever naar een paar tieten kijk, dan een lelijk zwetend langharig metalfiguur, blijf ik het een beetje onzin vinden om onderscheid te maken tussen bands met vrouwen of mannen op zang. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: + 1: Daarom heb ik nu ook een band die mannen én vrouw op zang/grunts heeft! |
|
Mijn ouwe band heeft ook een tijdje met én een mannelijke én een vrouwelijke grunter opgenomen en opgetreden. Maar geen idee of zij tegenwoordig nog wat qua brullen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |