|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
En hoe zit het nou met Fluisterwoud, wanneer komt die nou eens uit? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Het schijnt dat deze lente eindelijk weer eens een album van Hollenthon uit komt. [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 02-01-2008 0:17] dus |
|
Opeth - ?? wat gaat dat worden zonder Peter Lindgren?? heel benieuwd! Ayreon - 01011001 (wat een naam voor een album ) releasedatum is uit mn hoofd de 27, maar hij is nu btw al als download verschenen Children of Bodom - Blooddrunk , wel benieuwd wat dat gaat worden.. hopelijk zetten ze de lijn van hun laatste album voort [Dit bericht is gewijzigd door Lubridium op 02-01-2008 1:05] |
|
Nieuwe Belphegor, Satyricon, Deicide, Opeth, Metallica, Darkthrone mss al, hopelijk ook The Ruins of Beverast en wie weet Immortal [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 02-01-2008 1:32] Faustian Spirit of the Earth |
|
Het word wel tijd dat nu eindelijk die schijf van Lurker of chalice (lees: leviathan, of andersom) uitkomt! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-01-2008 4:15] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
kijk-uit lijstje 1.Meshuggah-obZen 2.Intronaut 3.Converge 4.Akimbo 5.Disfear-Live The Storm 6.Genghis Tron- Board Up The House 7.Kylesa 8. Cryptopsy 9.Mastodon 10.Saviours- Into Abadon |
|
Nieuwe Metallica Against God and Government |
|
quote: Yeah! Verder kijk ik erg uit naar de 1e full length van mijn band Mindscan die dit jaar uit moet komen hehehe. |
|
Meer hopen dan verwachten, misschien, maar toch: 1) WatchTower - Mathematics 2) Necrophagist's nieuwe (zal toch verdomme wel een keer) 3) Heathen's nieuwe (lijkt nu echt te komen) 4) Arsis' We Are The Nightmare (okee, al gehoord, maar officieel nog even wachten) 5) Hm, tja... Spiral Architect zou wel leuk zijn, maar dan kom ik wel erg in de "wens is de vader van de gedachte" sferen terecht (alsof dat met WT niet al het geval was)... |
|
Full-lengths van Rainroom en Cold Meat Society. Verder geen idee wat er aan zit te komen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:+666. Waarschijnlijk is het gewoon weer vieze smerige usbm zoals we dat gewend zijn. |
|
Winst op EK & Elfstedentocht! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Godver, en de nieuwe Keep Of Kalessin natuurlijk! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nieuwe Anathema Nieuwe Carnal Leftovers Hopenlijk nieuwe Departure! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
en natuurlijk..... |
|
Ik weet het bij god niet. Hopelijk school afmaken en nieuwe drdoom plaat iig. + het opnemen van mijn stonerproject. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ook hier ben ik siked voor. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nieuwe Satyricon |
|
Na Now, Diabolical verwacht ik er aan de ene kant niet veel meer van; aan de andere kant, het blijft Satyricon natuurlijk. Stiekem toch best benieuwd.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb geen idee, maar ik hoop dat Gojira met een nieuwe plaat uitkomt. Wordt tijd. |
|
quote: Verder inderdaad Meshuggah, Keep of Kalessin, Textures, Cult of Luna, Enslaved, Kampfar (?), Opeth, Mastodon, Cryptopsy, Arcane Order, etc Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
O ja en ook nog: Amen Ra Neuraxis? Anathema Circle Takes the Square |
|
quote:Ik hoop dat ze weer richting Rebel Extravaganza gaan.. Maar dat denk ik niet.. |
|
quote:JAJAJAJAJA Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |