IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vooruitzicht 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 01-01-2008 22:17 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

En hoe zit het nou met Fluisterwoud, wanneer komt die nou eens uit?

~ By the fallen one I shall arise ~

Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 02-01-2008 0:17 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

Het schijnt dat deze lente eindelijk weer eens een album van Hollenthon uit komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 02-01-2008 0:17]

dus

R.
Usericon van R.
Posted 02-01-2008 0:49 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2008 22:17 schreef Ishtar het volgende:
En hoe zit het nou met Fluisterwoud, wanneer komt die nou eens uit?

Hehe,

Ik weet nog wat er gebeurde met hun vorige release.. die liet flink lang op zich wachten!

Lubridium
Usericon van Lubridium
Posted 02-01-2008 1:03 by Lubridium Wijzig reactieProfiel van LubridiumQuote dit bericht

Opeth - ?? wat gaat dat worden zonder Peter Lindgren??
heel benieuwd!
Ayreon - 01011001 (wat een naam voor een album )
releasedatum is uit mn hoofd de 27, maar hij is nu btw al als download verschenen
Children of Bodom - Blooddrunk , wel benieuwd wat dat gaat worden.. hopelijk zetten ze de lijn van hun laatste album voort

[Dit bericht is gewijzigd door Lubridium op 02-01-2008 1:05]

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-01-2008 1:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nieuwe Belphegor, Satyricon, Deicide, Opeth, Metallica, Darkthrone mss al, hopelijk ook The Ruins of Beverast en wie weet Immortal

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 02-01-2008 1:32]

Faustian Spirit of the Earth

Argh
Usericon van Argh
Posted 02-01-2008 4:15 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Het word wel tijd dat nu eindelijk die schijf van Lurker of chalice (lees: leviathan, of andersom) uitkomt!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-01-2008 4:15]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

JWurm
Usericon van JWurm
Posted 02-01-2008 8:03 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

kijk-uit lijstje

1.Meshuggah-obZen
2.Intronaut
3.Converge
4.Akimbo
5.Disfear-Live The Storm
6.Genghis Tron- Board Up The House
7.Kylesa
8. Cryptopsy
9.Mastodon
10.Saviours- Into Abadon

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-01-2008 8:13 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Nieuwe Metallica

Against God and Government

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-01-2008 8:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2008 8:03 schreef JWurm het volgende:
kijk-uit lijstje

1.Meshuggah-obZen
9.Mastodon

Yeah!

Verder kijk ik erg uit naar de 1e full length van mijn band Mindscan die dit jaar uit moet komen hehehe.

Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 02-01-2008 8:47 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

Meer hopen dan verwachten, misschien, maar toch:

1) WatchTower - Mathematics
2) Necrophagist's nieuwe (zal toch verdomme wel een keer)
3) Heathen's nieuwe (lijkt nu echt te komen)
4) Arsis' We Are The Nightmare (okee, al gehoord, maar officieel nog even wachten)
5) Hm, tja... Spiral Architect zou wel leuk zijn, maar dan kom ik wel erg in de "wens is de vader van de gedachte" sferen terecht (alsof dat met WT niet al het geval was)...

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 02-01-2008 8:52 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Full-lengths van Rainroom en Cold Meat Society. Verder geen idee wat er aan zit te komen.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-01-2008 9:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2008 21:34 schreef M. het volgende:
Verder ben ik heel erg benieuwd naar wat de heer Wrest gaat uitbrengen.

+666.
Waarschijnlijk is het gewoon weer vieze smerige usbm zoals we dat gewend zijn.

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-01-2008 9:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Winst op EK & Elfstedentocht!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-01-2008 12:58 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Godver, en de nieuwe Keep Of Kalessin natuurlijk!

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-01-2008 12:59 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Nieuwe Anathema
Nieuwe Carnal Leftovers
Hopenlijk nieuwe Departure!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-01-2008 15:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en natuurlijk.....

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-01-2008 15:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik weet het bij god niet.
Hopelijk school afmaken en nieuwe drdoom plaat iig.
+ het opnemen van mijn stonerproject.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-01-2008 15:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2008 8:03 schreef JWurm het volgende:
kijk-uit lijstje

1.Meshuggah-obZen
3.Converge
5.Disfear-Live The Storm
9.Mastodon

Ook hier ben ik siked voor.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-01-2008 15:59 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Nieuwe Satyricon

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-01-2008 16:02 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Na Now, Diabolical verwacht ik er aan de ene kant niet veel meer van; aan de andere kant, het blijft Satyricon natuurlijk. Stiekem toch best benieuwd....

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 02-01-2008 16:30 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

Ik heb geen idee, maar ik hoop dat Gojira met een nieuwe plaat uitkomt. Wordt tijd.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-01-2008 16:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2008 16:30 schreef bolderkar het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik hoop dat Gojira met een nieuwe plaat uitkomt. Wordt tijd.

Verder inderdaad Meshuggah, Keep of Kalessin, Textures, Cult of Luna, Enslaved, Kampfar (?), Opeth, Mastodon, Cryptopsy, Arcane Order, etc

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 02-01-2008 17:26 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

O ja en ook nog:

Amen Ra
Neuraxis?
Anathema
Circle Takes the Square

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-01-2008 17:27 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2008 16:02 schreef Metalhead22 het volgende:
Na Now, Diabolical verwacht ik er aan de ene kant niet veel meer van; aan de andere kant, het blijft Satyricon natuurlijk. Stiekem toch best benieuwd....
Ik hoop dat ze weer richting Rebel Extravaganza gaan..

Maar dat denk ik niet..

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-01-2008 17:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2008 17:26 schreef Cainam Ladicius het volgende:

Circle Takes the Square
JAJAJAJAJA

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com