|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De reunie van BZN. spelfout weggehaald... |
|
De wederopstanding van Andre Hazes Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Aub niet zeg Het is de lichtinval ;') |
|
Nee als er eentje mag herrijzen dan is het Reve. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Dat Michael Jackson weer bijelkaar komt. spelfout weggehaald... |
|
quote: Helemaal de nieuwe Isole vergeten te noemen en de verwachtte Esoteric dus tot nu toe: Isole Esoteric Hail Of Bullets debuut Warning heruitgaves Wraith of the Ropes Forsaken en Dutch Doom Day VII Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: *ziet em al stukjes neus bij elkaar plakken* |
|
quote: Zekers! Ken maar een paar nummers van Hellhammer. Ben benieuwd hoe de rest is. |
|
Craft |
|
-Grand Magus -Metallica -Crowbar The trend is dead. |
|
quote: Hier horen Belphegor en Hollenthon ook zeker bij. Maar op #1 blijft Hellhammer. |
|
een goatsnake reunie inclusief tour met boris, saint vitus en sunn o))) door zwolle [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-01-2008 23:29] Je moeder. |
|
- Het maken en uitbrengen van kvlt-blackmetalshirts van het projectje van mij, Vargen666 en een non-zm'er - De zomerfests - Hopen winst te maken in plaats van break even - Het hopelijke overlijden van iemand die al langer met zijn gezondheid kampt - Een paar toffe games uitspelen - De gruwelijke voortzetting van mijn relatie - Een werkende airbrush - Beter te worden in modelbouwen - Een paar mini-diorama's maken - Concerten! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die volgorde ook echt! :') !!! |
|
Dat shirt, is dta die ene, die blauwe? Bruce Banner |
|
quote:WhiteRider, jij bent haast de uitvinder van de term "willekeur" dus jij snapt me wel. quote:Nope, een zwarte. Dan hebben we er eerst wat ervaring mee, en die blauwe zit nog steeds in de planning. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Iedereen moet uitkijken naar de nieuwe Prickrott-CD's (split + full-length). |
|
quote: Samen met de rest van de The Jackson Five trouwens. |
|
Hmmmm ondanks dat ik niet zo'n planner ben heb ik dit ongeveer in mn hoofd: -Afstuderen -Concertjes -Feestjes -Huisje vinden -Festivalzomer |
|
- Hopelijk eerste demo van mijn nieuwe band - Nieuwe Anathema album - Nieuw In Flames album - Naar Disneyland met school - De Zomerfestivals - Veel toffe concerten en feestjes! (In Flames moet gvd eens heeel snel weer in NL komen) |
|
Ik geloof dat het hier in dit topic toch over metalbands etc zal moeten gaan 11 Er is een ander topic over voornemens en shit |
|
quote: Je moeder. |
|
Nieuwe Tiamat one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Mwoh, kijk bij mij, geen voornemens maar wel dingen waar ik absoluut naar uitkijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |