IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 27-29 juni 2008, Tuska 2008 (Helsinki, Finland) Volgende pagina
mrugly
Usericon van mrugly
Posted 02-01-2008 20:43 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

27-29 juni 2008, Tuska 2008

link: http://www.tuska-festival.fi/

Bevestigde bands:

Carcass
Amon Amarth
Mokoma
Kreator
Stam1na
Entombed
Behemoth
Tyr
Korpiklaani
The Sorrow
Kiuas

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-01-2008 20:45 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik hou het maar bij Graspop

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-01-2008 14:54 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ter info: de goedkoopste manier om van A'dam naar Helsinki te vliegen is www.blue1.fi
Vervolgens is het 20 minuten met de bus naar het festivalterrein in het centrum van Helsinki.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

Dargath
Heerscher der Lichten
Usericon van Dargath
Posted 19-01-2008 1:03 by Dargath Wijzig reactieProfiel van DargathQuote dit bericht

Ik ga er net zoals afgelopen jaar weer naartoe nu ook om de lichtshow voor Korpiklaani te gaan doen ik kijk er nu al naar uit, afgelopen keer was erg vet

Ik heb trek in ijs.

R.
Usericon van R.
Posted 19-01-2008 1:17 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Is niet ehct om de hoek... promoot lekker dingen die hier in de buurt (duitsland, blegië) zijn anders..

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2008 9:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Weer zo'n zeikerd die klaagt over afstand
Mensen, niet iedereen op dit forum zijn zulke huismussen als jullie zelf....er zijn er genoeg die de wereld over trekken voor festivals of concerten!!!!! Kortom, gewoon promoten dit festival hier zo

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2008 10:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2008 1:17 schreef R. het volgende:
Is niet ehct om de hoek... promoot lekker dingen die hier in de buurt (duitsland, blegië) zijn anders..

Dat doen ze ook, en waarom niet de wat verder gelegen festivals ook meepakken.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-01-2008 11:11 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Afstand .....de meeste bands moeten meer afstanden overbruggen

Hub de Gallier
Posted 19-01-2008 11:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2008 11:11 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Afstand .....de meeste bands moeten meer afstanden overbruggen
Heuy, je weet toch dat Nederland echt zo'n zeikcultuur is waar mensen alleen maar kunnen klagen en zeuren. Dat bands en ook fans in andere landen ver moeten reizen om hun favoriete bands te zien is overal normaal en word gewoon geaccepteerd behalve weer hier in Nederland. Gelukkig zijn er uitzonderingen

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-01-2008 12:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 januari 2008 11:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heuy, je weet toch dat Nederland echt zo'n zeikcultuur is waar mensen alleen maar kunnen klagen en zeuren.

Vandaar dat jij er ook nog even over moet zeiken zeker?

Ik ga er in ieder geval heen. Ik wilde toch al eens naar Finland, dus de vakantie maar tijdens Tuska gepland

Zenial

Hub de Gallier
Posted 19-01-2008 12:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2008 12:39 schreef Zenial het volgende:
Vandaar dat jij er ook nog even over moet zeiken zeker?

Ik ga er in ieder geval heen. Ik wilde toch al eens naar Finland, dus de vakantie maar tijdens Tuska gepland
Nee, maar het stoort wel enorm om altijd maar mensen te horen klagen hier dat alles zo ver weg is. We leven niet meer in de 18e eeuw waar alles buiten de stadspoorten al ver was.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-01-2008 12:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 januari 2008 12:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nee, maar het stoort wel enorm om altijd maar mensen te horen klagen hier dat alles zo ver weg is. We leven niet meer in de 18e eeuw waar alles buiten de stadspoorten al ver was.

Ben je nou echt zo lomp dat je niet ziet dat je zelf net zo hard klaagt?

Zenial

Hub de Gallier
Posted 19-01-2008 14:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2008 12:45 schreef Zenial het volgende:
Ben je nou echt zo lomp dat je niet ziet dat je zelf net zo hard klaagt?
Probeert er eentje de betweter uit te hangen

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-02-2008 12:11 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

De line-up is inmiddels flink uitgebreid.
Slayer (USA)
Dimmu Borgir (NOR)
Carcass (UK)
Killswitch Engage (USA)
Sonata Arctica
Amon Amarth (SWE)
Mokoma
Kreator (GER)
Entombed (SWE)
Stam1na
Behemoth (POL)
Job For A Cowboy (USA)
Nile (USA)
Kalmah
Tyr (FRI)
Primordial (IRL)
The Sorrow (AUT)
Kiuas
Korpiklaani
Dying Fetus (USA)

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 25-02-2008 12:51 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

En als je nog een weekje eerder heen gaat kun je ook mooi hier naar toe:

http://www.nummirock.fi/2008/#

Met o.a.

In Flames
Destruction
God Dethroned
Mors Principium Est
Kalmah
etc

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2008 10:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Tuska ook hier in de planning na verzetting van vakantieplannen.
Waar haalt men het meest makkelijke tickets voor die toko?
Wbt reis/hotel. Voorlopig lijkt een pakketreis het meest voordelig. Iemand nog tips voor goedkoop boeken aldaar?

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Argus
Usericon van Argus
Posted 28-03-2008 8:03 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2008 14:54 schreef Jällö het volgende:
Ter info: de goedkoopste manier om van A'dam naar Helsinki te vliegen is www.blue1.fi
Vervolgens is het 20 minuten met de bus naar het festivalterrein in het centrum van Helsinki.

Goedkoop? Ticket alleen is via die tokoo meer als de ticket EN een week een 4 sterren hotel blijkt

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-03-2008 13:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Kaartjes zijn binnen

Zenial

Argus
Usericon van Argus
Posted 28-03-2008 14:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

e-tickets voor tuska zelf ook binnen.
10k kaartjes is voor zo'n bill wel weinig voor mijn gevoel. Gaat wennen worden zo'n kleine groep

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 28-03-2008 19:37 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 8:03 schreef Argus het volgende:
Goedkoop? Ticket alleen is via die tokoo meer als de ticket EN een week een 4 sterren hotel blijkt

Ja, de goedkope rechtstreekse vluchten van Blue1 tussen A'dam en Helsinki zijn geschrapt, vittu saatana perkele!

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 28-03-2008 20:32 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

De goedkope opties zijn nu:
Blue1: Hamburg - Helsinki
Ryan Air: Eindhoven - London - Tampere (200 km boven Helsinki) of: Bremen - Tampere
Air Berlin: Duitsland (meerdere havens) - Helsinki

Argus
Usericon van Argus
Posted 29-03-2008 15:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

reis en verblig geboekt. ik zie iedereen na slayer wel in de sauna alweer ik een fles bubbels zal bemannen

pimp festival bezoek ftw

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 31-03-2008 14:21 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Argus, tip me even waar en welk pakket te boeken voor Helsinki! Ik ga als ik een vlucht en een 1pk kan vinden die betaalbaar zijn. Zo'n voordelig pakket zou mooi zijn! Anders ga ik alsnog naar graspop...

Bla

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-03-2008 16:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik ga gewoon rechtstreeks via KLM. Kost met de goedkoopste optie ook net niks toch?

Zenial

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 31-03-2008 17:09 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ik ga hier absoluut ook nog een keer heen, erg leuk festival lijkt me dit! Daar ga ik wel voor naar Finland.

Argus
Usericon van Argus
Posted 04-04-2008 13:15 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 14:21 schreef MischiefMira het volgende:
Argus, tip me even waar en welk pakket te boeken voor Helsinki! Ik ga als ik een vlucht en een 1pk kan vinden die betaalbaar zijn. Zo'n voordelig pakket zou mooi zijn! Anders ga ik alsnog naar graspop...

Vlucht is met KLM. Zoals Zenial al aangeeft, uiteindelijk net zo cheap of je moet ergens bijna bij duitsland wonen ipv op een half uurtje van Schiphol.
Ik heb verder een combireisje bij Arke. Los boeken was duurder maar ik zit wel in een 4 sterren gedoe. Ik heb geen idee wat jij betaalbaar vind.

(ik ben al lang blij dat ik roomservice heb en niet in de blubber naar mijn tent moet zoeken!)

als je ook gaat krijg je wel een biertje van me

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com