|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Thnx voor het aanbod en alle tips! Het wordt toch graspop voor mij omdat ik daar meer aanvragen voor heb (dus meer werk). Maar ik zal Tuska wel missen, en Helsinki is ook zo gaaf! Bla |
|
Bands zijn rond .... de exacte tijden nog niet Zwaar zin in (met sterke drank) Friday 27.6.2008 DIMMU BORGIR CARCASS AMON AMARTH MOKOMA ENTOMBED STAM1NA THE SORROW THE SCOURGER KYPCK TRACEDAWN Saturday 28.6.2008 MORBID ANGEL KREATOR FIELDS OF THE NEPHILIM BEHEMOTH DIABLO PRIMORDIAL DREAM EVIL NOXA KALMAH KIUAS SOTAJUMALA DISCARD GHOST BRIGADE Sunday 29.6.2008 SLAYER KILLSWITCH ENGAGE SONATA ARCTICA NILE JOB FOR A COWBOY TYR DYING FETUS KORPIKLAANI SHADE EMPIRE |
|
Tijden staan ook al weer een tijdje op de site. De boel is ook uitverkocht zag ik. Zo ze plane in en dan eens zien wat we aan afterparty's gaan bezoeken tussen de cultuurzoektochten door Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
KALMAH Alleen die band is al reden genoeg om niet naar Suomi af te reizen. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Oh noes! Een slechte band op een festival! Zenial |
|
heel eng ja. zeker als je de bands op donderdag ook mee zou nemen! epica... god damn die kan je ook nooit ontlopen! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Huh? Zo slecht is dat toch niet? Ok, het zal bepaald niet mijn favoriete band worden, maar tot kotsens toe slecht is het ook niet... Of heb je een slechte live-ervaring? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Die zanger [ img ]broek zakt af smiley[ /img ] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
en weer ot festival terein ligt er wat nat bij maar de opbouw ziet er al redelijk klaar uit. Gaat een leuk feestje worden! bonus: ik kan naar huis rollen en er zijn al 2 leuke kroegen om de hoek gespot Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Volgend jaar eens zien of dit met een rondje rusland te combineren valt Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |