|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De pit heeft een keer cannibal corpse gehad. En Ekko heeft toch ook wel eens concerten? |
|
Ja het is helemaal kut gesteld in Utrecht ... vroeger kwam er nog wel eens wat in Tivoli of was er een metalavond in die tent boven tivoli (ben ff naam kwijt) maar tegenwoordig echt niks meer. |
|
quote: Ja... pit en c.c. .. dat is waarschijnlijk zo'n unicum geweest.. net als Unitas en NAGLFAR .. lol.. maar over het algemeen hebben zij niet de mogelijkheden om veel buitenlandse bands te halen (misschien nog net een beetje belgie en DL , maar daar blijft het bij) of ze worden om een of andere reden niet benut.. waarom zou ik dan niet weten.. je zou denken dat wanneer je bijv. een scandinavische BM band of een Amerikaanse/Zweedse Deathmetal band neerzet er echt wel veel mensen op af komen.. Velen gaan nu al van verder dan Utrecht naar het zuiden of juist Noorden des lands voor dit soort concerten. Utrecht zou perfect passen, nu moet je voor de meeste concerten OF naar Tilburg 013, OF naar Rotterdam Baroeg (al is dit minder geloof ik de laatste jaren) OF naar Hardeberg, Maar omgeving Utrecht zit niets.. In Bussum komt nog wel eens iets gaafs, dat ligt misschien nog het dichtstebij... quote: Ja.. Tivoli.. komt ook niet veel metal eigenlijk.. promoote vroeger nog wel redelijk de Utrechtse scene maar dat is ook niet echt meer zo geloof ik... Boven tivoli, volgens mij bestaat dat niet eens meer of wel? Het laastste wat ik hoorde was dat ze destijds dicht moesten ivm vergunningen of veiligheid ofzo.. |
|
Tivoli laat het helemaal afweten...heb het Nuclear Blast fest nog gezien toen Benediction en Amorphis headlineden; later Napalm Death......daarna niets!!!! (Ja Orphanage de huisband met Detonation en Snail of god) Ekko wordt zwaar gekort en Tai doet wat altorock... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2002 22:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
de Vereniging van Intens Rockende Utrechtse Studenten is jammergenoeg failliet, ze waren op de goede koers met hun concert in Zaal Brouwer twee maanden geleden, maar juist door het plakken van posters voor DIT concert hebben zij een boete van ong. 10.000,- gulden gekregen... (wildplakken noem je dat toch?) Ik vindt het erg jammer, maar Utrecht sux inderdaad bigtime op metal-gebied. (het is natuurlijk ook wel boerenlullen-muziek ) Dit slaat nergens op. |
|
Hoewel ik stemmen hoorde opgaan om door te gaan onder de naam F.I.R.U.S. (Failliete Intens Rockende Utrechtse Studenten) Dit slaat nergens op. |
|
Dus VIRUS is failiet....ik vond het al weinig voorstellen...toch jammer. Ik denk dat ik maar eens ga verhuizen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Aargh.. EN op bureaucratische meuk gebied! Zeer zonde dat ze zo'n vereniging het failissement in helpen door zo'n boete.. Ook niet erg slim van Virus, ze zijn ongetwijfeld eerder gewaarschuwd.. maar toch.. Over wildplakken: In utrecht hingen een tijd terug posters met 'wij plakken overal' en een emailadres eronder.. Die posters hingen dan ook overal.. lol.. |
|
quote: plakmaarraak@hotmail.com LOL The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Is het zo? Er kwam de laatste tijd toch al niemand, het was best wel kansloos eigenlijk, dat VIRUS. |
|
quote: FEAR.U.S. lijkt mij lekkerder klinken voor op wraak beluste metal maniakken. Gnagnagna. (Failliete en Agressief Intens Rockende Utrechtse Studenten) Shit, da was ff 10 minuten gissen naar woorden. |
|
quote:Klopt ze hadden 46 "illegale" posters opgehangen ... alleen had vorig bestuur verzaakt aan het nieuwe bestuur door te geven dat ze daar al eens voor waren gewaarschuwd en dat koste ze nu dus 500 gulden per biljet. Tsjakka 23000 gulden boete. |
|
In Utrecht zou vorig jaar ook de concerten van U2 plaats vinden. Helaas zijn ze verplaatst naar Arnhem. Toch is Utrecht zeer relaxed. Het is de gaafste stad om in te wonen. Dan maar geen heavy methal hier. Er wordt momenteel toch geen goede muziek gemaakt. De enige hoop die we hebben is het nieuwe album van U2!! |
|
U2 het nieuwe album zag ik al online staan. |
|
quote: Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind Utrecht niet zo'n gave stad...woon er al m'n hele leven, en begin het een beetje (boel) beu te worden. Zijn zo weinig leuke uitgaansgelegenheden (en dan bedoel ik gek genoeg géén disco's), de leuke winkels zijn veels te klein, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Laat mij maar in Tilburg(013) of Rotterdam (Baroeg,hoewel die misschien verdwijnen zal)wonen Beetje loze opmerking maar: Steden waar metal concerten gehouden worden zijn geweldig edit--beetje heel grote fout van mij verbeterd...ik bedoel dus géén disco's als ik het heb over uitgaansgelegenheden. [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 20-02-2002 16:25] MuayThaigerrr!! |
|
quote: Ik woon ook mijn hele leven in Utrecht en het bevalt me uitstekend. Ik voel me er echt thuis. Je hebt gelijk als je zegt dat er in Utrecht weinig leuke uitgaansgelegenheden zijn, maar dan kan je altijd nog naar Amsterdam. Het is trouwens wel een beetje dom om alleen voor een kroeg naar Tilburg te verhuizen. Tilburg lijkt me niet zoveel. Het idee om in Rotterdam te gaan wonen is al helemaal verkeerd. Als je in Rotterdam bent geboren, dan ben je al niet te slim en ben je heel zielig, maar als je daar uit jezelf gaat wonen????? Blijf lekker in Utrecht, dat is het beste advies wat je kan krijgen |
|
Nou Nou 8 maart in Utrecht Tivoli: STORMRIDER en ACTION IN DC Stormrider brengt een eerbetoon aan de 80er jaren metal ( http://www.marcelcoenen.com/stormrider ) en Action In DC is een AC/DC coverband. Aanvang: 20.00 (dus be on time !!!!!!!!!!!!!) enne stormrider, yep, daar speel ik gitaar in |
|
quote: Het wordt hoog tijd dat je eens goede muziek gaat leren kennen. (En U2 valt daar al jaaaaaaaaaaaaaaren niet meer onder.) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-02-2002 18:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Helemaal geen loze opmerking, alhoewel ik Rotterdam een rotstad vind. Tilburg is idd een overweging waard!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik ga heus niet alleen voor 013 naar Tilburg hoor (áls ik daar al heen ga). Het lijkt me een leuke stad, inclusief leuke studies, en 013 maakt het helemaal okee. In Amsterdam stappen...ik weet niet of dat wel zo'n gezellg idee is...de verhalen die ik over A'dam hoor Ik vind Utrecht op zich een best leuke stad, maar ik ben er op uitgekeken, ém er is verdomde weinig te doen Maar goed, dit is dus allemaal mijn mening, en je hoeft het er niet mee eens te zijn, dus relax en neem een MuayThaigerrr!! |
|
quote: Daarom ben ik nou in Eindhoven komen wonen...en toen verkaste DOA IN 1999!!! En sloot de Big-Ben!! Straks de Dynamo rockkelder!! FUCK, dat wordt verhuizen. Suggesties? |
|
quote: Rotterdam zuigt inderdaad. Ik vind zelf Utrecht hartstikke ideaal, telkens weer als ik er ben. Zo centraal, binnen de korste keren ben je overal in Nederland. Heel veel winkeltjes met vage voedselzooi, veel eettentjes, café Belgie (HEERSCH), een paar CD-zaken waar je af en toe best vage shit kunt luisteren... heerlijk. Tilburg zou ik niet willen, nooit van m'n leven ga ik beneden de rivieren wonen. Utrecht it is! |
|
quote:Utrecht heerst idd. Ik zat er 4 jaar op school. Relaxede stad. Maaaaar... welke CD zaakjes bedoel je? Ik ken alleen alle FRS's, Ear & Eye, White Noise, Plato, en nog zo'n 2dehands zaakje ergns aan de Oudegracht. Maar geen van die zaken is echt interessant. White Noise een beetje maar die hebben nooit wat ik zoek. |
|
Je hebt aan de andere kant van de oude gracht wat vage zaakjes, 1tje waarvan ik de naam vergeten ben en een eindje verderop Da Capo records met allemaal raar vinyl. |
|
quote:Ah daar moet ik dan eens kijken. Da Capo zal ik opzoeken. Heb je van die andere een specifiekere beschrijving? Winkels in de buurt of zo? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |