IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metal-concertloos Utrecht Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-02-2002 17:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

NOu als je naar Da Capo loopt, kom je langs die andere. Er zit er NOG een in dat rijtje, waarvan ik ook al de naam vergeten ben

Kortom, loop naar Da Capo, via de Oude Gracht, en je vindt leuke shit

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-02-2002 17:15 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 20 februari 2002 16:53 schreef Vargen666 het volgende:
Utrecht heerst idd. Ik zat er 4 jaar op school. Relaxede stad. Maaaaar... welke CD zaakjes bedoel je? Ik ken alleen alle FRS's, Ear & Eye, White Noise, Plato, en nog zo'n 2dehands zaakje ergns aan de Oudegracht. Maar geen van die zaken is echt interessant. White Noise een beetje maar die hebben nooit wat ik zoek.
White noise was vroeger echt een goede zaak. Ze hadden redelijk wat underground metal en bijna alles wat net nieuw uit was. Totdat ze de boel gingen verbouwen. De prijzen zijn naar FRS niveau gestegen en het is allemaal alternative en nu-metal wat ze tegenwoordig verkopen. Maar ik ben ze al gaan boycotten nadat ze een cd weigerden te ruilen die ik voor mijn verjaardig had gekregen (ik had hem al). Terwijl ik er bijna elke week een cd kocht (Hoezo klantenbinding ) Zij waren een goede klant kwijt. Eikels!!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-02-2002 17:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hehe, in White Noise hoorde ik voor het eerst van m'n leven black metal-achtige muziek... Dissection 'Storm of the Light's Bane'. Ik pieste zowat in m'n broek...

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-02-2002 17:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2002 17:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, in White Noise hoorde ik voor het eerst van m'n leven black metal-achtige muziek... Dissection 'Storm of the Light's Bane'. Ik pieste zowat in m'n broek...

Van de duistere muziek

Bazzio Attacks!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-02-2002 17:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Van de algehele hoeveelheden endorfinen die mijn receptoren overstroomden, nou goed

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-02-2002 19:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 februari 2002 17:15 schreef Paul het volgende:
Maar ik ben ze al gaan boycotten nadat ze een cd weigerden te ruilen die ik voor mijn verjaardig had gekregen (ik had hem al). Terwijl ik er bijna elke week een cd kocht (Hoezo klantenbinding ) Zij waren een goede klant kwijt. Eikels!!!!

Hail Paul!!! Ik erger me ook al jaren dood aan dat debiele personeel en het meest aan die ouwe lul van een eigenaar. Toen ik eens vroeg of de re-release van Altars of madness misschien remastered was begon ie te schelden over hoe slecht die band wel niet was:"En die 11 cd's die ze per jaar verkopen...blablabla!"

Je zeikt je eigen verkoopwaar toch niet af?

Vanaf dat moment kom ik heel vaak aan met vragen naar bepaalde cd's die zo zeldzaam zijn dat ze die onmogelijk kunnen hebben staan, laat staan bestellen/verkopen.

En met een 'Jammer, want ik had 'em METEEN van je gekocht' loop ik weer de zaak uit...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-02-2002 19:27]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2002 21:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik dacht dat ik de enige was die white noise helemaal niks meer vond. het is inderdaad een echte nu-metal winkel geworden met free-recordshop-achtige prijzen. en volgens mij staat die oude kwal altijd boos naar mij te kijken!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com