|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een vakgebied wat mij altijd wel geinteresseerd heeft maar waar ik behoudens 2 jaar atheneum verder niks mee gedaan heb. Onderstaand filmpje vond ik zeer indrukwekkend: http://www.youtube.com/watch?v=S84UMbF0s2k Met zo weinig materiaal zo'n reactie veroozaken Zijn er hier toevallig fanatieke scheikundigen/gifmengers/terroristen onder ons? Lijkt me wel interssant om weer eens wat oude kennis op te rakelen |
|
Leuk, scheikunde..... Ben nu met m'n huiswerk bezig.. |
|
Heb per week 8 uur chemie theorie en 5 uur chemie praktijk. Dat is dan weer net iets teveel van het goede hehe Het is de lichtinval ;') |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Heersch video met anti-helium: http://www.metacafe.com/watch/713541/jay_leno_inhales_anti_helium_hilarious/ Het is de lichtinval ;') |
|
Hehe grappig, waarschijnlijk een bak vol met Argon wat hij daar heeft. Strikt genomen heeft dit niks met chemie te maken natuurlijk, het zijn physische processen waar we naar kijken. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Om precies te zijn is het zwavelhexafluoride... Het is de lichtinval ;') |
|
Oh, nou zie ik het commentaar eronder ja. anti-helium? LOL! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Anti- helium ja, wel jammer dat we dat op school niet hebben want had hetzelfde graag willen toen tijdens 1 van mijn praktijk lessen Het is de lichtinval ;') |
|
Ik twijfel aan de educatieve waarde hiervan... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Die is er niet, maar wel leuk om te doen Het is de lichtinval ;') |
|
|
|
Haha wat een gaaf filmpje!! [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 09-01-2008 13:17] Het is de lichtinval ;') |
|
Heb Chemische technologie gedaan (HTS) en ben 1 jaar TOA SK op een middelbare school geweest, vooral dat nivo scheikunde is leuk, lekker de basale reacties demonstreren |
|
altijd slecht in geweest...helemaal nadat k vroeger het scheikunde lab per ongeluk expres onder water had gezet...want toen mocht ik er even niet meer in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er verder ook totaal niet goed in, hehe. Pure alpha hier. |
|
quote: hehe zoek dan op anarchist cookbook op google, genoeg sites waar staat hoe je RDX moet maken. dat is die shit! 150% sterkte van TNT en erg makkelijk te maken met een beetje huis tuin en keuken spullen en wat salpeterzuur van 70% jammer dat ik alleen 38% thuis heb, maar dat is wel te destilleren. k ben op school net begonnen aan biochemie, echt wel gaaf jammer dat het zoveel tijd kost, maarja ik kan het ook niet laten om eigen proefjes tussendoor te doen en te spelen met allerlei apparatuur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volg zelf de opleiding Laboratorium Techniek maar denk toch dat ik de kant van de Microbiologie opga of Forensisch onderzoeker. Chemie zelf ligt mij niet zo. Het is de lichtinval ;') |
|
tja (micro)biologie is eigenlijk de nog moeilijkere scheikunde ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik weet het maar ik vind het wel intressanter dan uitrekenen hoeveel mol/l ergens ingaat. Het is de lichtinval ;') |
|
hehe yeah, ik krijg gelukkig al heel veel dingen aangeleverd, die shizzle berekenen is gewoon te saai om daar je tijd nog in te stoppen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik moet dat nog steeds leren helaas.. Maargoed morgen weer antibioticum testen gaan doen *jeeej* Het is de lichtinval ;') |
|
moordenaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Molariteit-berekeningen zijn een eitje. Krijg hier ook voortdurend AIO's naar me toe sjouwen om me te vragen hoe het ook weer moet, eerlijk waar, wat ze die lui leren op school tegenwoordig She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |