|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Slayer is de grootste harde metal band die er is...als de rest dood is en slayer nog op de podia aan het blazen is zul je mij niet horen klagen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: volgens mij zijn ze juist weer aan de winnende hand - - -celtic frost?.. die gasten hebben een houdbaarheidsdatum gelijk aan dio, priest, maiden en sabbath... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: dat is nou net de band die al jaren geleden heeft aangegeven op tijd te willen stoppen en niet als slayer-opa's op t podium willen staan... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:ja slayer is een mogelijke headliner toch ? zo heel vaak headlinen die nu ook weer niet op festivals als graspoep, volgens mij. Fuck the world and fuck you |
|
nee pas twee keer afgelopen 6 jaar ofzo In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:dat bedoel ik dus.als je dan een maiden neemt... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-01-2008 20:00] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zit wel zo'n 10 jaar tussen hoor. Ik denk dat de Maiden mannetjes tegen de 50 aan lopen duwen, terwijl CF begin 40 zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
*schop* nav Graspop-thread. Bruce Banner |
|
Dank! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Slayer heb ik veel vaker als afsluiter gezien op een festival. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het ligt voornamelijk aan de evolutie binnen de metal genre. Maiden, Priest en Metallica zijn supergroot geworden doordat ze iets nieuws deden binnen het genre van de harde muziek, muziek die heel goed in elkaar steekt met dynamiek en een live gevoel met zich mee brengt. |
|
Dream Theater is denk ik wel een waardig afsluiter voor menig festival, evenals een Machine Head. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 02-07-2008 19:51] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Met Dream Theater noem je toch een band waar een groot deel van het festivalpubliek niks mee kan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mwah, zanger James Laboursin weet het live niet echt waar te maken en misschien is de muziek ook wat te technisch voor het mainstream muziek en hoe zit het met de 'meezing gehalte' van DT? |
|
Ik denk dat DT onder het rock/metal publiek best wel breed gedragen wordt, dit omdat ze heftige nummers hebben maar ook meer ingetogen. En Labrie is de laatste jaren (gelukkig) live beter te behappen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
misschien dat slipknot door kan groeien verder kan ik , buiten rammstein in europa , weinig bands bedenken. maar zulke dingen zijn dan ook niet te voorspellen/plannen natuurlijk |
|
Megadeth kan makkelijk. Nevermore heeft het in zich. Alter Bridge heeft het absoluut in zich. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
en niemand die cradle of within temptation noemt... dat zijn toch wel de vuurwerkbands (in hun acts dan, de muziek vind ik minder sprankelend) ik denk dat cradle al weer voorbij is, maar wt zou het de koemnde jren toch best goed kunnen doen als festivalafsluiter. ze lopen geloof ik al stage bij maiden |
|
quote: Cradle kan, ik denk echter dat WG teveel afstand heeft genomen van het metalen wereldje. Denk dat zij op een "alto" festival absoluut een waardige afsluiter zijn, maar een metalfestival??? Nee, dat denk ik weer niet. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Cradle ging telkens af ... waarom geen Rammstein... signature |
|
Show is afsluiter waardig... muziek trekt niet iedereen. Maar je moet gaan voor het gros van het publiek, en dan zijn die duitsers absoluut een publiekstrekker. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: in europa makkelijk, maar in de VS??? |
|
Hebben die usa'ers maar mooi mazzel! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
VS is überhaupt een markt waar je geen rekening mee hoeft te houden, en zeker als een Festival in Europa. Het ene jaar ben je daar larger than life, en het volgende jaar zit niemand meer op je te wachten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |