IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Het grote "Headline" topic Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2008 19:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Celtic Frost?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 19:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Slayer is de grootste harde metal band die er is...als de rest dood is en slayer nog op de podia aan het blazen is zul je mij niet horen klagen.

Fuck the world and fuck you

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-01-2008 19:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 19:54 schreef blonde rockgod het volgende:
Qua "grootheid" is het allang over de top heen, ik heb het niet inhoudelijk over de muziek...

volgens mij zijn ze juist weer aan de winnende hand

- - -celtic frost?.. die gasten hebben een houdbaarheidsdatum gelijk aan dio, priest, maiden en sabbath...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-01-2008 19:58 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 19:55 schreef mental het volgende:
Slayer is de grootste harde metal band die er is...als de rest dood is en slayer nog op de podia aan het blazen is zul je mij niet horen klagen.

dat is nou net de band die al jaren geleden heeft aangegeven op tijd te willen stoppen en niet als slayer-opa's op t podium willen staan...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 19:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 19:49 schreef Mark het volgende:
Ja maar dit topic gaat over mogelijke headliners, niet over snoeiharde bands. Dus.
ja slayer is een mogelijke headliner toch ? zo heel vaak headlinen die nu ook weer niet op festivals als graspoep, volgens mij.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-01-2008 19:59 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

nee pas twee keer afgelopen 6 jaar ofzo

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 20:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 19:59 schreef Aaaarco het volgende:
nee pas twee keer afgelopen 6 jaar ofzo
dat bedoel ik dus.als je dan een maiden neemt...

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-01-2008 20:00]

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2008 20:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 19:56 schreef Aaaarco het volgende:
- - -celtic frost?.. die gasten hebben een houdbaarheidsdatum gelijk aan dio, priest, maiden en sabbath...

Zit wel zo'n 10 jaar tussen hoor. Ik denk dat de Maiden mannetjes tegen de 50 aan lopen duwen, terwijl CF begin 40 zijn.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-07-2008 19:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

*schop* nav Graspop-thread.

Bruce Banner

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2008 19:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dank!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2008 19:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2008 20:00 schreef mental het volgende:
dat bedoel ik dus.als je dan een maiden neemt...
Slayer heb ik veel vaker als afsluiter gezien op een festival.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2008 19:47 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het ligt voornamelijk aan de evolutie binnen de metal genre. Maiden, Priest en Metallica zijn supergroot geworden doordat ze iets nieuws deden binnen het genre van de harde muziek, muziek die heel goed in elkaar steekt met dynamiek en een live gevoel met zich mee brengt.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2008 19:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dream Theater is denk ik wel een waardig afsluiter voor menig festival, evenals een Machine Head.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 02-07-2008 19:51]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2008 19:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 19:51 schreef Staalman het volgende:
Dream Theater is denk ik wel een waardig afsluiter voor menig festival, evenals een Machine Head.

Met Dream Theater noem je toch een band waar een groot deel van het festivalpubliek niks mee kan.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2008 19:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Mwah, zanger James Laboursin weet het live niet echt waar te maken en misschien is de muziek ook wat te technisch voor het mainstream muziek en hoe zit het met de 'meezing gehalte' van DT?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2008 19:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik denk dat DT onder het rock/metal publiek best wel breed gedragen wordt, dit omdat ze heftige nummers hebben maar ook meer ingetogen. En Labrie is de laatste jaren (gelukkig) live beter te behappen.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2008 20:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

misschien dat slipknot door kan groeien verder kan ik , buiten rammstein in europa , weinig bands bedenken. maar zulke dingen zijn dan ook niet te voorspellen/plannen natuurlijk

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2008 20:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Megadeth kan makkelijk.
Nevermore heeft het in zich.
Alter Bridge heeft het absoluut in zich.

~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 02-07-2008 20:11 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

en niemand die cradle of within temptation noemt...

dat zijn toch wel de vuurwerkbands (in hun acts dan, de muziek vind ik minder sprankelend)

ik denk dat cradle al weer voorbij is, maar wt zou het de koemnde jren toch best goed kunnen doen als festivalafsluiter. ze lopen geloof ik al stage bij maiden

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2008 20:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 20:11 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
en niemand die cradle of within temptation noemt...

dat zijn toch wel de vuurwerkbands (in hun acts dan, de muziek vind ik minder sprankelend)

ik denk dat cradle al weer voorbij is, maar wt zou het de koemnde jren toch best goed kunnen doen als festivalafsluiter. ze lopen geloof ik al stage bij maiden

Cradle kan, ik denk echter dat WG teveel afstand heeft genomen van het metalen wereldje. Denk dat zij op een "alto" festival absoluut een waardige afsluiter zijn, maar een metalfestival??? Nee, dat denk ik weer niet.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2008 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Cradle ging telkens af

... waarom geen Rammstein...

signature

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2008 20:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Show is afsluiter waardig... muziek trekt niet iedereen. Maar je moet gaan voor het gros van het publiek, en dan zijn die duitsers absoluut een publiekstrekker.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2008 20:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 20:17 schreef Hypnos het volgende:

... waarom geen Rammstein...

in europa makkelijk, maar in de VS???

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-07-2008 20:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hebben die usa'ers maar mooi mazzel!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-07-2008 20:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

VS is überhaupt een markt waar je geen rekening mee hoeft te houden, en zeker als een Festival in Europa. Het ene jaar ben je daar larger than life, en het volgende jaar zit niemand meer op je te wachten.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com