|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
WIe kent hier iets van, het zou doom-black zijn, maar heel erg obscuur http://www.myspace.com/sneeuwstormprodukties oja, Bosgeest - Guitars halfvergaan Paddestoelenlijk - Guitars Heer Zwaardvader - Vocals Heidendoder - Keys, Vocals (Duister Maanlicht) lol en zo http://www12.brinkster.com/winterkou/ signature |
|
Daaaaamn wat slecht! Alleen die namen al! (en daarnaast het fijne Christian black metal ??? verhaal) Bruce Banner |
|
Vast weer een projectje van die grindmaster gast. Fuck the world and fuck you |
|
halfvergaan Paddestoelenlijk - Guitars “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
grindmaster? wazda? ik vind het bangelijk ja signature |
|
grindmaster is die gast van dat bedroom bm project. Fuck the world and fuck you |
|
quote: bedroom? CHD? signature |
|
Winterkou ken ik wel. Ik heb er vier mp3tjes van en vind het persoonlijk niet eens zo verkeerd klinken, behalve dan de niet al te beste productie. Verder zegt me dit label helemaal niets. http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=73162694 [Dit bericht is gewijzigd door mardukfan op 13-01-2008 19:59] |
|
quote:neen, CHD is way beyond bedroom, dude. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-01-2008 19:59] Fuck the world and fuck you |
|
leuke band dit :') Je moeder. |
|
hoorde ik mijn naam? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Da's knap als je dat gehoord hebt. Fuck the world and fuck you |
|
ontopic: is dit geen parodieband... of loop ik achter? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Zijn gewoon die zielepieten van Duister Maanlicht. Namen zoals "Winterkou" "stervend in de sneeuw" en "sneeuwstormprod." zijn trouwens te cheesy voor woorden en kompleet irrelevant in een land waar het s'winters 8 graden is. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-01-2008 21:59] |
|
halfvergaan Paddestoelenlijk - Guitars whahahaha, hoe triest |
|
nee dan de rest hehe hoewle het wel een keer wat anders is dan al die standaard bewuste spelfouten en vage buitenlandse vaagheidsconstructies Je moeder. |
|
quote: signature |
|
Inside joke van een groepje christelijke metalheads als ik me niet vergis. Beetje jammer dat de meeste christenen altijd met black lopen te knoeien. Leer dan gewoon echte metal te maken. |
|
of sterf, christen zijnde signature |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
eigenlijk zou er een lijst met evil Nederlandse bandnamen moeten komen en eigenlijk... Winterkou... is dat geen pleonasme? Zomerkou bestaat mijn inziens niet, winterwarmte ook niet... signature |
|
De christelijke Gasoorlog |
|
Doet me een beetje denken aan wat ik hoorde van Foggy Hereafternoon. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zou die band nog bestaan? 1 van de 2 meesterbreinen achter die band mag hier niet meer posten, ivm zijn nickname. Bruce Banner |
|
quote:Wel gaaf dat heel troebidoe blek metal er over valt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |