|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gebruik google? |
|
Rob van der veen aka Digerdoden hier op t forum. Fuck the world and fuck you |
|
De vrouw van triple-dan is fotografe. Zijn mail staat wel in zijn profiel! |
|
quote:hehe, dat wilde ik ook posten |
|
Ik ken ook wat pro-fotografen waar ik je mee in contact kan brengen. Mail staat in mijn profiel (en ze wonen in de buurt, Capelle toch?) [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-01-2008 21:58] |
|
quote: We zoeken iemand die niet een enorme smak geld vraagt. Plus dat het ook wel aardig zou zijn als je een fotograaf hebt die je, zijdelings, kent. @ RenYek en Mies; bedankt voor de tip! |
|
oh dan wil ik ook wel wat plaatjes schieten hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mail komt eraan! Thanks! |
|
en als het niet lukt gewoon niet trouwen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Ik kan eigenlijk maar 1 dame promoten: Karen ter Balkt ---> http://www.onzedag.net/ Op diverse fora ook wel bekend als Nera-K. ( http://www.nera-k.com/ ) [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-01-2008 1:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Karen en Mandylion kennen elkaar wel ja. Karen maakt idd ook erg mooie foto's! |
|
quote:Lol.. dan weet ik al wat dat van foto's worden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm is toch iets waar ik niet op zou bezuiningen ... |
|
Kijk anders een op www.dutchheaven.nl daar staan veel fotograven die shoots gratis doen om hun portfolio uit te breiden.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zou ik toch ook niet doen. Enige overblijfsel en zo. |
|
quote:ssssssttt! Fuck the world and fuck you |
|
Voor een hele avond drank en eten ben ik jou man. Against God and Government |
|
quote: Ben je nou na het woord "jou" een "w" vergeten of een komma? Dat maakt namelijk een groot verschil wat betreft de betekenis van die zin. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: succes met het zoeken tenderstrike "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: haha kut Against God and Government |
|
quote: oftewel: Je zoekt zwart werk. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: eerder iemand die zwart werkt "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Onzin. Nera-K doet dat voor een hele nette prijs en staat netjes ingeschreven bij de KvK. Collega van me was er zeer over te spreken. Ook over de afwerking. Geen standaard album volgeplakt met wat foto's maar een echt gedrukt boek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarom zoek je zoiets in godsnaam op een forum als deze? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |