|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank u, dat dus. En bedankt voor de tips allemaal, ik ga ze bekijken. |
|
wanneer verstuur je de uitnodigingen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als je er op 18 september nog niet een hebt, kan je ervan uit gaan dat je niet uitgenodigd bent. |
|
quote:ok dan Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het gaat om metal poses hè. |
|
www.zweerts.nl --> professionele fotograaf Bezuinigen op huwelijksfoto's is namelijk nog gayer dan geen seks hebben voor het huwelijk Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: iets met een orangegrippende bruid en een bruidegom met corpsepaint? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Jaaa zij maakt echt prachtige foto's! |
|
quote: quote: +1, zij was de eerste aan wie ik dacht toen ik dit topic zag. Even voor de volledigheid, haar site [ze heet Luah]: http://www.luah.nl @Tenderstrike: succes met zoeken [en vooral ook: vinden! ] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
voor gratis drank en 50 euro wil ik best wel met een wegwerpcamera wat foto's maken... tot het rolletje vol is! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
je zou www.femkehansen.nl kunnen proberen... "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Maar wat de hel! je bent 20 en gaat nu al trouwen? Vind je dat niet een beetje erg zonde van je jeugd? Dat word nu gegarandeerd bank zitten maat. Against God and Government |
|
quote: Hij wil gewoon neuken! |
|
Of zijn vriendin is al 35 Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Sinds wanneer moet je daar voor trouwen dan? Against God and Government |
|
quote: Jij doet het voor het huwelijk?? spelfout weggehaald... |
|
quote: Sorry hoor, maar wat is dit nou voor een onzin? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Uit eigen ervaring, ik heb vrienden die waren zo rauw als wat, kregen ze een vriendin en nu zie je ze niet meer, onder de plak bij die vrouw, eeuwige zonde. Against God and Government |
|
quote: Ik vind het toch wel sneu voor je, WR. Overigens is "neuken" en "trouwen" in het Fins hetzelfde woord, "naida". Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Dus omdat zij dom en zwak zijn of hun wijven idem geldt dat voor iedereen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zie dat gewoon, dat zijn mensen die hun vrouwtje voor de vrienden zetten, en ik weet ook uit eigen ervaring dat je meer hebt aan je vrienden dan aan je wijf. Against God and Government |
|
quote: Ik denk dat je over een paar jaar wel anders praat. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |