|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En dan hopelijk in het zuiden van het land. |
|
quote:okee. dat klinkt al wat boeiender. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Enschede: Haarlem: Leeuwarden: - Regeer - Metoalkerel [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 17-01-2008 13:52] |
|
Enschede: Haarlem: Leeuwarden: - Regeer - Metoalkerel - Jelmer2 [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 17-01-2008 14:22] Wil je muilperen? |
|
Tjonge Regeer dat valt me van je tegen |
|
Enschede: Haarlem: Leeuwarden: - Regeer - Metoalkerel - Jelmer2 - NecRobert Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nog iemand die morgen naar Haarlem gaat? Zenial |
|
denk dat ik wel even naar haarlem ga |
|
Enschede: Haarlem: Leeuwarden: - Regeer - Metoalkerel - Jelmer2 - NecRobert Antwerpen: - Mutilator - Myth of Fury [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-04-2008 10:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Enschede: Haarlem: Leeuwarden: - Regeer - Metoalkerel - Jelmer2 - NecRobert - Greycloak - Pandora - Vargen666 - Amarantha - TheWill2 - O. W. Wolf Antwerpen: - Mutilator - Myth of Fury What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Enschede: -Regeer Haarlem: Leeuwarden: - Regeer (misschien toch niet) - Metoalkerel - Jelmer2 - NecRobert - Greycloak - Pandora - Vargen666 - Amarantha - TheWill2 - O. W. Wolf Antwerpen: - Mutilator - Myth of Fury |
|
Enschede: -Regeer -Buried_alive Haarlem: Leeuwarden: - Regeer (misschien toch niet) - Metoalkerel - Jelmer2 - NecRobert - Greycloak - Pandora - Vargen666 - Amarantha - TheWill2 - O. W. Wolf Antwerpen: - Mutilator - Myth of Fury |
|
Hm eigenlijk ook wel leuk. |
|
Enschede: -Regeer -Buried_alive Haarlem: Orklord Leeuwarden: - Regeer (misschien toch niet) - Metoalkerel - Jelmer2 - NecRobert - Greycloak - Pandora - Vargen666 - Amarantha - TheWill2 - O. W. Wolf Antwerpen: - Mutilator - Myth of Fur |
|
ik twijfel voor vanaaf er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Nou was best tof. Septic Flesh heersch en Vader weer lekker bezig. Maar niet afgekeken want morgen weer vroeg op Zenial |
|
als ik was gegaan had ik het weekend niet overleefd vrees ik. baal wel een beetje er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Septic Flesh! Wouw! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Inactive Messiah: geen slechte band, maar wat onwenning op het podium en het werd al snel saai. Devian: Leuk om Legion weer even te zien, maar die man kan echt niet meer zingen. Hij is al jaren zijn stem kwijt...klinkt echt nergens naar. Septic Flesh: Fucking goed! wat een sfeer creeƫren die lui, ik was hier echt van onder de indruk. Vader: Altijd goed, zo ook nu weer. Rete strak, tievus snel Al met al...een topavond! |
|
quote:Ik kijk dan ook enorm uit naar vanavond. Wat een HEERSCHplaat is Communion Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Bereid je dan maar vast voor op een groot feest, want er komt bijzonder veel van Communion voorbij. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:En helaas NIETS van de oude CD's... |
|
Enschede: -Regeer -Buried_alive Haarlem: Orklord Leeuwarden: - Regeer - Metoalkerel - Jelmer2 - NecRobert - Greycloak - Pandora - Vargen666 - Amarantha - TheWill2 - O. W. Wolf Antwerpen: - Mutilator - Myth of Fur |
|
Vanavond aanwezig in Antwerpen Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |